Tärkeä Kauppa-alueen säännöt ja ohjeet

Olisi varmaan ihan hyvä olla jokin yleissääntö siihen kuinka kauan hp-tarjouksen katsotaan olevan voimassa jos joku tekee tarjouksen, mutta pitääkin sen jälkeen hiljaiseloa, eikä vastaa yksityisviesteihin. Koitin tästä ketjusta etsiä vastaavia tapauksia ja tulin siihen päätelmään, että kyllä muutama päivä on ihan tarpeeksi odottelua.

Olisi varmaan ihan hyvä olla jokin yleissääntö siihen kuinka kauan hp-tarjouksen katsotaan olevan voimassa jos joku tekee tarjouksen, mutta pitääkin sen jälkeen hiljaiseloa, eikä vastaa yksityisviesteihin. Koitin tästä ketjusta etsiä vastaavia tapauksia ja tulin siihen päätelmään, että kyllä muutama päivä on ihan tarpeeksi odottelua.

Kyllä, tämän päivän maailmassa pitäisi vuorokaudessa pystyä vastaamaan viestiin.

Minulla oli sekä Näytönohjaimet- että SER-alueella ketju, jossa ilmaisin haluni ostaa Radeon HD 7970, joka sattuu olemaan sekä näytönohjain että SER-ikäinen. Toinen poistettiin, koska "ei montaa ilmoitusta samasta tuotteesta".
1.) Onko tämä kielletty säännöissä? Luin ne kolmesti läpi, en huomannut olevan.
2.) Oliko tuosta aitoa haittaa jollekulle? Eivät kaikki seuraa kaikkia osioita, en itsekään; koitin vain maksimoida ostoilmoitukseni näkyvyyden. :confused2:

Minulla oli sekä Näytönohjaimet- että SER-alueella ketju, jossa ilmaisin haluni ostaa Radeon HD 7970, joka sattuu olemaan sekä näytönohjain että SER-ikäinen. Toinen poistettiin, koska "ei montaa ilmoitusta samasta tuotteesta".
1.) Onko tämä kielletty säännöissä? Luin ne kolmesti läpi, en huomannut olevan.
Sellainen listaamaton sääntö kyseessä, yksi ilmoitus per tavara. SERin osalta tosiaan vähän kinkkistä kun joutuu valitsemaan pistääkö SER-jätteisiin vaiko jonnekin muualle.

Itse taas välillä ihmetellyt sitä kun välillä porukka pistää SER-jätteisiin myyntiin sellaista, mitä en taas itse laskisi SERiksi. Pitäisköhän sitä kategoriaa jotenkin selkiyttää, että myytävän tavaran pitäisi olla vähintään X vuosien verran vanhaa tai sitten viallista jos uudemmasta tavarasta kyse.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 391
Jäsenet
74 152
Uusin jäsen
CyberBoi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom