DPJ Workspace ja Herman Miller Aeron 2021
Aeron -työtuolista napsahti rungon osa poikki normaalikäytössä ja 3.3 DPJ laittoi maahantuojalle asista viestiä. Asia vietiin edelleen Herman Millerille, 6.4 eli yli kuukausi reklamaatiosta kyselin mikä tilanne ja 8.4 viesti, että Herman Miller ei hyväksy sitä reklamaationa koska "tuoli on ostettu vuonna 2021, joten repeämän on täytynyt tapahtua kotona käytössä ja he eivät katso tätä valmistusvirheeksi." "Heidän mukaansa tuotteelle on täytynyt tapahtua joku ulkoinen voima, jotta se on mennyt rikki, kuten tuoli on kiilautunut tai se on kaatunut" ja yrittivät MYYDÄ minulle varaosaa.
En tätä tietenkään hyväksynyt, ja "Herman Miller made an exception in your case..." Tänään, 22.4, tuli vihdoin toimitusaikatieto varaosasta, jonka arvioitu toimituspäivämäärä on 19.5???? Melkein 3kk reklamaatiosta. Kysyin, että kuka tämän asentaa ja sanoivat, että minä itse. Meneekö tämä tosiaan näin, että yli 2000e toimistuotuolissa joudut vielä itse asentamaan uudet osat? Korvausta toki voi pyytää ajasta, jolloin tuote ei ole ollut käytettävissä.