CDONista 2/21 tilatun sähköpotkulaudan moottori meni rikki, ja nyt ruotsalainen laudan myynyt liike ei suostu tekemään mitään asian hyväksi, vetoaa vain vuoden takuuaikaan. Pitääkö/voinko ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan? Alla vielä liikkeen vastaus reklamaatioon
Hello,
Thank you for your e-mail.
I understand, Unfortunately this is not covered under warranty. I can see that you have bought this 2021-02-14 and our warranty period is 1 year.
Regards, Emil Teknikproffset.
Önskar dig en fin dag!
Best regards l Med Vänlig Hälsning
Emil
Teknikproffset Nordic AB l Box 57 l 435 21 Mölnlycke
Mukana oli kyllä johonkin ruskeaan jätepahvipussiin pakattuna ruuvimeisseli, ajuri-CD, ohjelehdykkä ja ilmeisesti modeemin kotelokin, mutta itse modeemi puuttui. Ensimmäinen kerta, kun on mennyt näin ohi maalin tilaus minkään liikkeen kanssa. Olin aspaan yhteydessä ja sanoivat selvittelevänsä ja palaavansa sähköpostilla asiaan. Kummalla osapuolella tässä on todistelutaakka, jos/kun vääntöä syntyy? En nyt tietenkään videoinut tuon paperipussin avaamista..