• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

  • Hyvää joulua!

    Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>

    SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

No silläpä juuri en laittanutkaan koko keskustelua ettei joku nopeampi käytä samaa kuvankaappausta, kun en tiedä tallentuuko tieto Gigantin järjestelmään että kävin omalla asiakastililläni sitä kysymässä.

Vaihto tarkoittaa sitä, että saan vaihtaa GTX 1660 Superin veloituksetta RTX 2060 Superiin.
 
Laitan tähän vielä wayback machinesta alkuperäiset Gigantin lupaukset kaikille nähtäväksi:


En ymmärrä, mistä ne veti soppaan mukaan sen 1660-näyttiksen hetkellisesti. Käsittääkseni PNY ei sellaista bundlea ole tehnyt. Olen melko varma, että tässä kiistanalaisessa paketissa on mukana 2060 Super Twin Fan, CS3030 250GB ja 2x8GB XLR8 3200C16. Eli Gigantin ongelmaksi muodostuu se, miten klaaraavat tuon luvatun CS2130 500GB:n tuon bundlessa oikeasti olevan SSD:n tilalle. Luulisin itse asiassa, että heidän kannaltaan helpointa olisi hintahyvitys, noiden kahden SSD:n hintaero Gigantilla on 30 euroa.
 
Laitan tähän vielä wayback machinesta alkuperäiset Gigantin lupaukset kaikille nähtäväksi:


En ymmärrä, mistä ne veti soppaan mukaan sen 1660-näyttiksen hetkellisesti. Käsittääkseni PNY ei sellaista bundlea ole tehnyt. Olen melko varma, että tässä kiistanalaisessa paketissa on mukana 2060 Super Twin Fan, CS3030 250GB ja 2x8GB XLR8 3200C16. Eli Gigantin ongelmaksi muodostuu se, miten klaaraavat tuon luvatun CS2130 500GB:n tuon bundlessa oikeasti olevan SSD:n tilalle. Luulisin itse asiassa, että heidän kannaltaan helpointa olisi hintahyvitys, noiden kahden SSD:n hintaero Gigantilla on 30 euroa.
Hintaeroa on ehkä 30e, mutta itsellä ei ainakaan ole käyttöä 250GB levylle kun sellainen löytyy jo. Ennemmin ottaisin siis 500GB levyn tai en levyä lainkaan ja koko kiintolevyn hinnalta hyvityksen. Tämä tuskin menee kuitenkaan läpi, joten eiköhän sieltä lopulta tule tuo isompi levy

Hienoa että löysit waybackmachinesta tuon. Yritin itsekin etsiä sitä maanantaina, mutta silloin ei vielä sivua ollut arkistoitu. Nuo siis tulevat ilmeisesti jollakin viiveellä
 
Hintaeroa on ehkä 30e, mutta itsellä ei ainakaan ole käyttöä 250GB levylle kun sellainen löytyy jo. Ennemmin ottaisin siis 500GB levyn tai en levyä lainkaan ja koko kiintolevyn hinnalta hyvityksen. Tämä tuskin menee kuitenkaan läpi, joten eiköhän sieltä lopulta tule tuo isompi levy

Hienoa että löysit waybackmachinesta tuon. Yritin itsekin etsiä sitä maanantaina, mutta silloin ei vielä sivua ollut arkistoitu. Nuo siis tulevat ilmeisesti jollakin viiveellä

Joo, ei se täydellinen ratkaisu ole, mutta silti ihan kohtuullinen. Mun mielestä Gigantin kannattaisi ainakin tarjota tälläista mahdollisuutta, koska jokainen bundle jota heidän ei tarvitse erikseen repiä auki / vaihdella tuotteita jälkikäteen, on helposti 30 euron arvoinen. Ne bundlesta poistetut tai palautetut 250GB SSD:t eivät varmaan ole sellaisenaan jälleenmyytävissä, joten vaihto aiheuttaa aika paljon työtä.
 
Postnordin seurannassa näkyykin tuolla mun seurantakoodilla liikettä. Eilen on lähtenyt kuljetukseen ja arvioitu toimitusaika on ylihuomenna.
 
Maanantai aamuna peruttu tilaus jo lähetetty eli joutuu nyt säätämään. Ennakkoon kun maksoi ni on rahat taas jonkun aikaa sidottuna gigantin systeemeihin. Viikko about toimitukseen, jos palauttaa samaa tietä ni 2 viikkoa arveli kestävän siinä et saapuu paketti takas gigantille ja siihen sit 2-5 päivää et rahat tilillä. Tai vaihtoehtoisesti voi viedä giganttiin mut se sit tuo omat ongelmansa.
 
Postnordin seurannassa näkyykin tuolla mun seurantakoodilla liikettä. Eilen on lähtenyt kuljetukseen ja arvioitu toimitusaika on ylihuomenna.
Positiivista asiassa on myös, että itse tilasin 3,90 kuljetuksella (eli kirjeenä) mutta taitaa tulla samanlaisena pakettina kuin pikapaketitkin
 
Laitan tähän vielä wayback machinesta alkuperäiset Gigantin lupaukset kaikille nähtäväksi:


En ymmärrä, mistä ne veti soppaan mukaan sen 1660-näyttiksen hetkellisesti. Käsittääkseni PNY ei sellaista bundlea ole tehnyt. Olen melko varma, että tässä kiistanalaisessa paketissa on mukana 2060 Super Twin Fan, CS3030 250GB ja 2x8GB XLR8 3200C16. Eli Gigantin ongelmaksi muodostuu se, miten klaaraavat tuon luvatun CS2130 500GB:n tuon bundlessa oikeasti olevan SSD:n tilalle. Luulisin itse asiassa, että heidän kannaltaan helpointa olisi hintahyvitys, noiden kahden SSD:n hintaero Gigantilla on 30 euroa.
Mikäli on tilauksen tehnyt ja sen maksanut, kun on kyseiset tuotteet ovat olleet tuotesivulle, niin joko toimittavat kyseiset tuoteet tai antavat hintaero hyvityksen. Kyllä he näkevät järjestelmästään koska tilaus on tehty ja milloin on sivua muokattu.

Ei tällaista perseilyä kannata katsoa läpi sormien.
 
Maanantai aamuna peruttu tilaus jo lähetetty eli joutuu nyt säätämään. Ennakkoon kun maksoi ni on rahat taas jonkun aikaa sidottuna gigantin systeemeihin. Viikko about toimitukseen, jos palauttaa samaa tietä ni 2 viikkoa arveli kestävän siinä et saapuu paketti takas gigantille ja siihen sit 2-5 päivää et rahat tilillä. Tai vaihtoehtoisesti voi viedä giganttiin mut se sit tuo omat ongelmansa.

Mitkä ongelmat? Mä oon kaks kertaa palauttanut keskusvarastolta tilatun tuotteen myymälään eikä ole ollut mitään ongelmia. Toisella kerralla sain "lahjakortin" eli sain samalla summalla hakea myymälästä tavaraa tilalle ja toisella kerralla otin rahojen palautuksen. Palautuksessa meni 2 päivää.
 
Te joiden paketti on jo matkalla, niin ilmoitelkaa tänne että mitä sieltä sisältä sitten paljastuu. Kerkeää sitten ehkä itse tehdä vielä toimenpiteitä tuohon omaan tilaukseen joka lähtee vasta 16.6.

Ei tämä odottelu nyt muuten edes haittaa, mutta olisi turhauttavaa odottaa väärää tuotetta niin pitkään, kun samalla voisi sen nopeammin tilata muualta ilman muuta ylimääräistä säätämistä.
 
En nyt tähän hätään tästä keskustelusta nähnyt sen Gigantin aspan s-postin mutta se on luonnollisesti asiakaspalvelu@gigantti.fi ja ainakin KKV mainitisi puhelimessa että kannaatta käydä kaikki keskustelu Gigantin kanssa sähköpostitse. Muuten just niin kuin siinä @Naamapalmu sanoi niin ei Gigantilla ole muuta vaihtoehtoa kun toimittaa mitä on tilattu varsinkaan kun tuotteet ovat erikseenkin listattuna heillä.
 
Mitkä ongelmat? Mä oon kaks kertaa palauttanut keskusvarastolta tilatun tuotteen myymälään eikä ole ollut mitään ongelmia. Toisella kerralla sain "lahjakortin" eli sain samalla summalla hakea myymälästä tavaraa tilalle ja toisella kerralla otin rahojen palautuksen. Palautuksessa meni 2 päivää.
Palautusprosessi kyllä toiminut itselläkin hyvin myymälöissä en siitä usko ongelmia muodostuvan, lähinnä vaan omista liikkumiseen vaikuttavista terveysongelmista aiheutuu vähän lisäsäätöä.
 
Harmi kun pitää lähteä reissuun pariksi viikoksi, jää paketin aukaisu ja tarkastaminen muille. No mut ei hätää! Vituiksi tämä menee joka tapauksessa.
 
Dustin Ryzen -keississä Dustin on lähettänyt vastineen kuluttajariitalautakunnalle på svenska. Kokonaisuutena siinä vain vedotaan toimitusehtojen kohtaan 5 eikä mitään siis varsinaisesti uutta. Hintavirhettä ei enää mainita ollenkaan.

Liitettynä mukaan on englanninkielinen versio sopimusehdoista, joka on vielä suomen- ja ruotsinkielisiäkin tiukempi.

5. Order and order confirmation

By making a purchase from Dustin the customer accepts these
General Terms of Sale. By accepting the terms, the customer
undertakes to comply with the terms in full.

When submitting an order, an acknowledgement named “Thank you
for your order” is sent by e-mail. This acknowledgement constitutes
information about the content of the order. In connection with the
order being dispatched from Dustin’s storage, the customer receives
a confirmation of order by e-mail named “Your order is on its way”.
Binding agreement between the parties comes into force when
confirming the order to the customer; however, the customer is
bound by and (sic) order after submitting the order.

Eli sopimus sitoisi asiakasta, mutta ei yritystä.

Näyttää siltä, että ratkaisussa mennään pidemmän kaavan kautta.
 
Dustin Ryzen -keississä Dustin on lähettänyt vastineen kuluttajariitalautakunnalle på svenska. Kokonaisuutena siinä vain vedotaan toimitusehtojen kohtaan 5 eikä mitään siis varsinaisesti uutta. Hintavirhettä ei enää mainita ollenkaan.

Liitettynä mukaan on englanninkielinen versio sopimusehdoista, joka on vielä suomen- ja ruotsinkielisiäkin tiukempi.

Eli sopimus sitoisi asiakasta, mutta ei yritystä.

Näyttää siltä, että ratkaisussa mennään pidemmän kaavan kautta.

Täysin sama tuli myös itselle. Huomasin myös tuon mainitsemasi seikan sopimusehdoista. No, eikö se 18kk ollut siinä vastaanottoilmoituksessa kesto kuluttajariitalautakunnan osalta, niin mikäs tässä odotellessa...
 
Case "Pölyinen Rusina" eli Dustinin tarjoushintaiset Ryzen 2600 prossut on syvässä jäässä.

Tein kuluttajariitalautakunnan kautta valituksen ja Dustin vastasi siihen ilmeisesti eilen, kohtuullisen ripeää toimintaa. Humaaneina maailmankansalaisina vastasivat ruotsiksi, mutta mikäs siinä, kaksikielisessä maassa asutaan. Sisältönä tutut horinat vastaanottovahvistuksesta (Mottagningsbekräftelse) ja vasta lähetysvaiheessa tulevasta tilausvahvistuksesta, joka heidän tulkintansa mukaan tekee kaupasta sitovan. "Orderbekräftelse har inte skickats och bindande avtal inte ingåtts mellan parterna." Tilausvahvistusta ei ole lähetetty eikä sitovaa sopimusta ole syntynyt osapuolten välille.

Kuluttajaneuvoja oli tästä eri mieltä ja tulkitsi, ettei myyjä voi vetäytyä kaupasta kun tilaus on tehty: "Tapauksessanne olette tilanneet tuotteen tarjottuun hintaan, niin elinkeinonharjoittaja ei mielestäni voi vetäytyä kaupasta vedoten siihen, että eivät ole toimittaneet tilausvahvistusta. "

Kuluttajariitalautakunta toteaa tässä vaiheessa virkamiesmäisen lakonisesti: "Tällä jaostolla saa päätöksen arviolta 18 kuukauden kuluessa."

Eli syvässä jäässä. Ok, hyväksyn sen ja jään odottelemaan ihan harrastuneisuudesta miten asiassa käy.

Vai onko joukkoälyllä ideoita? Mitä vielä voisi tehdä? Olen koittanut soittaa Dustinin "kuluttaja-asiamiehelle" Ruotsiin, mutta hän ei ole vielä vastannut. Aspa on ystävällinen, mutta ei toki voi tehdä tällaisessa asiassa enää mitään, eli heitä tuskin kannattaa häiritä asialla enää.
 
Ja täysin samat vastaukset omassa Dustin tapauksessani. Jotenkin aidosti odotin jotain oikeaa, järkevää selitystä mutta saattoi vain todeta copy-pasten ruotsinkielisistä toimitusehdoista :rofl:
 
Vielä Gigantin PNY-bundleen. Sanoin aiemmin, että 1660 Super -näyttikseen perustuvaa bundlea ei olisikaan. Mutta on se, ja sen myötä selkenee lopullisesti Gigantin moka.

ElGiganten-sivuilta löytyy nyt PNY Challenger Kit bundle, jossa on 1660 Super, CS3030 250GB SSD ja 2x8GB XLR8 DDR4. Ja tadaa: sen tuotekoodi on 178111 eli täsmälleen se, jolla Gigantti myi Platinum-bundlea. Eli Suomessa lipsahti 1) väärä tuotenimi ja sen mukana väärä näytönohjain tuolle tuotekoodille ja 2) siihen väärään tuotekuvaukseen lisäksi väärä SSD.

ElGiganten-sivuilla siis näkee totuuden. Tuo Challenger kit maksaa 4399 kruunua ja Platinum kit 6995 kruunua. Platinum-bundlen oikea tuotekoodi on 178112. Oma veikkaukseni on, että ainakin ensivaiheen toimituksissa on valitettavasti tuotekoodin mukainen sisältö, eli väärä näyttis ja väärä SSD. Vääntöä ja säätöä on siis luvassa.
 
  • Tykkää
Reactions: EPI
Vielä Gigantin PNY-bundleen. Sanoin aiemmin, että 1660 Super -näyttikseen perustuvaa bundlea ei olisikaan. Mutta on se, ja sen myötä selkenee lopullisesti Gigantin moka.

ElGiganten-sivuilta löytyy nyt PNY Challenger Kit bundle, jossa on 1660 Super, CS3030 250GB SSD ja 2x8GB XLR8 DDR4. Ja tadaa: sen tuotekoodi on 178111 eli täsmälleen se, jolla Gigantti myi Platinum-bundlea. Eli Suomessa lipsahti 1) väärä tuotenimi ja sen mukana väärä näytönohjain tuolle tuotekoodille ja 2) siihen väärään tuotekuvaukseen lisäksi väärä SSD.

ElGiganten-sivuilla siis näkee totuuden. Tuo Challenger kit maksaa 4399 kruunua ja Platinum kit 6995 kruunua. Platinum-bundlen oikea tuotekoodi on 178112. Oma veikkaukseni on, että ainakin ensivaiheen toimituksissa on valitettavasti tuotekoodin mukainen sisältö, eli väärä näyttis ja väärä SSD. Vääntöä ja säätöä on siis luvassa.
Hienoa salapoliisityötä kyllä! Mielestäni kyllä silti tuo ruotsin paketti kyllä sisälsi myöskin 2060:n kun sitä myös viikonloppuna katselin. Joskin googletin platinum kittiä. Enkä löydä taaskaan ko.sivua waybackmachinesta.
 
  • Tykkää
Reactions: EPI
Kyllä, Ruotsin 178111 sisälsi myös alunperin RTX2060 Superin ja 500GB SSD:n. Itse asiassa vielä tunti sitten siellä luki RTX2060 Super.

1591784985366.png


Googlen välimuisti: PNY Platinum Kit Bundle - Grafikkort
 
Tuotekoodeissa on ollut siis mätää keskusvarastolla asti. En ole varma, onko se parempi vai huonompi. Vastuun kantanee Elkjøp tässä tapauksessa, mutta voi olla että kyse ei ole vain muutamasta kymmenestä suomalaisesta keissistä vaan myös Ruotsissa on voinut mennä kaupaksi jonkin verran. Tosin 4399 kr ei ole yhtä hyvä diili kuin 399 €.

Joka tapauksessa tuo tämänhetkinen ElGiganten-sivu kuvaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä sitä, mitä kiteissä oikeasti on mukana.
 
Nuo Ruotsin Gigantin näyttispaketeilla ei ole vaan mitään tekemistä tämän Suomen tilauksen kanssa. Gigantti on todella heikoilla tämän kanssa ja jokainen joka jaksaa asiasta laittaa riitalautakuntaan viestiä niin voittaa keissin lähes satavarmasti. Kokonaan toinen juttu on sitten se, että suostuuko Gigantti noudattamaan riitalautakunnan päätöstä ja kuinka moni on halukas lähteä käräjöimään päätöksen jälkeen, jos Gigantti ei sitä noudata. Lisäksi päätöksessä voi mennä helposti vuosikin ja silloin hintataso on taas noille komponenteille ihan eri.
 
Nuo Ruotsin Gigantin näyttispaketeilla ei ole vaan mitään tekemistä tämän Suomen tilauksen kanssa. Gigantti on todella heikoilla tämän kanssa ja jokainen joka jaksaa asiasta laittaa riitalautakuntaan viestiä niin voittaa keissin lähes satavarmasti. Kokonaan toinen juttu on sitten se, että suostuuko Gigantti noudattamaan riitalautakunnan päätöstä ja kuinka moni on halukas lähteä käräjöimään päätöksen jälkeen, jos Gigantti ei sitä noudata. Lisäksi päätöksessä voi mennä helposti vuosikin ja silloin hintataso on taas noille komponenteille ihan eri.
Tässä voittaa laskulla tilanneet, koska he voivat kiistää laskun tai pidättää toimittamatta jääneen osuuden laskusta. Me suoraan maksaneet tässä heikoimmillaan ollaan, mutta ilmeisesti Gigantti noudattaa kuluttajaneuvonnan ohjeistuksia. Toivottavasti näistä tulisi nyt joku periaatepäätös Gigantilla ettei kaikkien tarvitisi kuormittaa asiakaspalvelua reklmaaatioilla
 
Itse jos en samantien saa luvattua näyttistä tilalle (tai siis viikon päästä kun se tulee keskusvarastolta) niin pyydän rahat takaisin ja teen jälkikäteen valituksen KKV:lle. En mä todellakaan jätä neljääsataa sisälle käsittelyn ajaksi.
 
Toivottavasti mahdollisimman moni vie asian loppuun asti, näitä virheitä tapahtuu giganteilla ja powereilla jatkuvasti ja perseily saa jatkua. Powerin tarjoustuotteista ja eioosta on kokemusta parin kuukauden takaa, tilattua tuotetta ei näkynyt toimituslupauksesta huomioiden yli kahteen viikkoon, niin piti marssia liikkeeseen hakemaan tuote ja sielläkin joutu tappelemaan asiasta. Tietysti nyt testaavat asiakasta, jaksaako vääntää ja onko tietoa omista oikeuksista.
 
  • Tykkää
Reactions: EPI
Itse tilailin sen kalliimman 2070 Diamond -kitin, tässä viimeisimmät chätjuorut Gigantilta:
 

Liitteet

  • gig1.PNG
    gig1.PNG
    34,2 KB · Luettu: 365
  • gig3 (2).PNG
    gig3 (2).PNG
    15 KB · Luettu: 368
Kyseinen paketti on nyt myös kadonnut elgigantenilta, vaikka aamulla vielä oli. Diamond-urli vie platinumiin: PNY Platinum Kit Bundle - Grafikkort

Kyllä, tästä on keskustelua tuossa vähän ylempänä.

Aika outo että oma tilaukseni ehti kuljetukseen asti ja osalle ne postitetaan vasta 16.6. Toivottavasti mun paketissa on kaikki mitä pitääkin ja arpominen alkoi vasta sen jälkeen.
 
Itselläni Gigantin PNY-tilaus lähti sunnuntaina ja PostNord näyttäisi sen olleen eilen Torsvikissa Ruotsissa matkalla ja arvioiduksi toimitusajaksi 12.6. Jännää...
 
Hittolainen. Koneen päivitys ollut mielessä jo pitkään ja tilasin sitten eilen tuon platinum kitin ja perään sitten multitronicilta emon ja prossun :D Mukava jos ei gigantilta tulekaan mitä piti.
 
Hittolainen. Koneen päivitys ollut mielessä jo pitkään ja tilasin sitten eilen tuon platinum kitin ja perään sitten multitronicilta emon ja prossun :D Mukava jos ei gigantilta tulekaan mitä piti.

Kyllä sieltä tulee, nopeammin kuin esim. tuo dustinin 2600 keissi ratkiaa ;):whistling:
 
Itse tilasin platinum kitin aamulla 8.6. ja edelleen lukee vain että tilaus vastaanotettu. Kai se sieltä tulee...
 
Niin lukee mullakin tilaus vastaanotettu, mutta siellä tilaussivulla on seurantakoodi jos se on lähetetty. Track and trace voit käydä katsomassa näkyykö pakettia.
Tuolta näkyi itsellekin että pitäisi saapua 12.6 klo18 ja sunnuntaina 7.6 tein tilauksen. Postin sivut ei näyttäneet mitään vaikka toi gigantin linkki sinne ohjaa, en tiedä miksi ne sinne ohjaa edes jos postnord hoitaa kuljetuksen. Vai meneekö se niin että kun paketti saapuu suomen puolelle niin sitten tuolla postin sivullakin näkee jotain.
 
Viimeksi muokattu:
Tuolta näkyi itsellekin että pitäisi saapua 12.6 klo18 ja sunnuntaina 7.6 tein tilauksen. Postin sivut ei näyttäneet mitään vaikka toi gigantin linkki sinne ohjaa, en tiedä miksi ne sinne ohjaa edes jos postnord hoitaa kuljetuksen. Vai meneekö se niin että kun paketti saapuu suomen puolelle niin sitten tuolla postin sivullakin näkee jotain.

Juuri näin, ihan randomilla ajattelin testata Postnordia ja siellähän se näkyy kun paketti on vielä Ruotsin puolella. Kun tulee Suomeen niin alkaa näkymään Postin seurannassa.
 
Ahaa, näköjään eilen ollut jo kuljetuksessa. :giggle: Juuri tuo perjantai arviona. Yiritin tuota turhaan postin sivuille syöttää.
 
Juuri näin, ihan randomilla ajattelin testata Postnordia ja siellähän se näkyy kun paketti on vielä Ruotsin puolella. Kun tulee Suomeen niin alkaa näkymään Postin seurannassa.
Ei näy postnord missään postin seurannassa. Suomessa matkahuolto hoitaa noutopistepakettien jakelun toimipisteisiin. Jos taas kotiinkuljetuksesta kyse niin postnord hoitaa sen.
 
Ei näy postnord missään postin seurannassa. Suomessa matkahuolto hoitaa noutopistepakettien jakelun toimipisteisiin. Jos taas kotiinkuljetuksesta kyse niin postnord hoitaa sen.

No Matkahuoltoko sen mun paketin vie tuohon keskustan postiin noudettavaksi?

e: Olet muuten oikeassa. Matkahuollon seurannassa näkyy tuo paketti, vaikka Gigantin tilaussivulla lukee Posti.
 
Ei näy postnord missään postin seurannassa. Suomessa matkahuolto hoitaa noutopistepakettien jakelun toimipisteisiin. Jos taas kotiinkuljetuksesta kyse niin postnord hoitaa sen.
Olet väärässä, postissa (oma posti) pystyy myös seurata muiden yhtiöiden toimituksia. Tämä toimitus ilmestyi toki automaattisesti tuohon postnordin aplikatioon ilman mitään ilmoituksia gigantista. Mutta nyt myös seurannassa Postin aplikaatiossa kun väitettiin ettei toimisi :rolleyes: Täälläkin arvioitu toimitus 12.6, mutta uskon että tulee jo tänään.
 
Olet väärässä, postissa (oma posti) pystyy myös seurata muiden yhtiöiden toimituksia. Tämä toimitus ilmestyi toki automaattisesti tuohon postnordin aplikatioon ilman mitään ilmoituksia gigantista. Mutta nyt myös seurannassa Postin aplikaatiossa kun väitettiin ettei toimisi :rolleyes: Täälläkin arvioitu toimitus 12.6, mutta uskon että tulee jo tänään.
Samoin, kun täällä Turussa asustelee niin pääsee varmaan tänään hakemaan (tuli eilen laivalla lammen yli) :)
 
Olet väärässä, postissa (oma posti) pystyy myös seurata muiden yhtiöiden toimituksia. Tämä toimitus ilmestyi toki automaattisesti tuohon postnordin aplikatioon ilman mitään ilmoituksia gigantista. Mutta nyt myös seurannassa Postin aplikaatiossa kun väitettiin ettei toimisi :rolleyes: Täälläkin arvioitu toimitus 12.6, mutta uskon että tulee jo tänään.
Ei minun pakettini näy posti-apissa. Paketti on kylläkin jo Turussa, joten toiveikkaana myös odotellaan paketin saapuvan jo tänään

Edit. @Hman358 Paketti tuli tosiaan Postnord:lla ja nyt on matkahuollon kyydissä

edit2. Itselleni ei ole tullut viestiä paketin väärästä sisällöstä, joten nyt todella jännitetään onko siellä oikeat tavarat. "joulu" :og:
 
Viimeksi muokattu:
Ei minun pakettini näy posti-apissa. Paketti on kylläkin jo Turussa, joten toiveikkaana myös odotellaan paketin saapuvan jo tänään
Ihme kyllä, ehkä sinulla joku vanha appi tai sitten olet valinnut jonku toisen firman kuin Postnord. Täällä toimii kaikilla järjestelmillä, ehkä olen vain joku Postin platinum jäsen :cool:
 
Paketti tulossa tänään noutopisteeseen. Mutta juuri äsken tuli postnord -sovellukseen uuden paketin rekisteröintitiedot samoilla spekseillä kun tämä ensimmäinen... On varmaankin pojilla hieman systeemit sekaisin. No kyllä tänne toinenkin paketti kelpaa. Tuttavalla tuli kerran sama tuote tuplana juurikin gigantista ja eipä sieltä mitään perään kyselty :)

Edit: oman elämänsä nettipoliiseille, niin en kyllä ajatellut tätä kuin huumorimielessä. Katsoo nyt mitä tässä tapahtuu ja mitä sieltä tulee :) Mutta tosiaan onhan sekin vaivalloista hakea postista ylimääräinen paketti, avata, ilmoittaa gigantille, pakata uudelleen, viedä postiin.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
262 706
Viestejä
4 563 239
Jäsenet
75 011
Uusin jäsen
Pro

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom