Kaupalliset NAS-laitteet (Synology, Qnap, yms.) yleisketju

Tilaukseen lähti 2x 2tb sinisiä ilmaisilla posteilla. Jos tarvetta alennuskoodille niin tämä tuli ostoksen jälkeen, en tiedä toimiiko vain kerran.

To kick things off, here’s 10% off your next purchase**

Enter code at checkout

NEWS10-DATY-SY3R-RLXY-LGTM

Tuon koodin pystyi generoimaan myös ennen tilausta uudelle spostiosoitteelle, mutta omassa tapauksessa se vain nosti hintaa, sillä koodi poistaa mahdolliset tuotteeseen jo liittyvät alennukset, ja korvaa ne tuolla -10% normaalihinnasta.

Ugreenin DXP480T "all-flash" NAS kiinnostaisi, mutta en onnistu löytämään netistä minkä verran tuo jäähdytyksen vuoksi hurisee? Terramasterin F4:lle mainostavat, että melutaso olisi 19dB(A).

Mulle äänettömyys tai tilapäinen vähäinen hurina on ehdoton edellytys. Siksi poissuljettu kaikki pyörivän levyn ratkaisut. M.2 SSD pohjaiset tuotteet ovat yleensä myös kätevän kokoisia.

Kellään omakohtaista kokemusta näistä kahdesta?

Mulle äänettömyys tai tilapäinen vähäinen hurina on ehdoton edellytys. Siksi poissuljettu kaikki pyörivän levyn ratkaisut. M.2 SSD pohjaiset tuotteet ovat yleensä myös kätevän kokoisia.

Itselle myös äänettömyys on tärkeä, mutta ei sen takia kannata HDD levyjä pois sulkea. Oma uGreeni on täysin äänetön, ei edes tuulettimen ääntä, vaikka siellä HDD levyjä sisällä onkin. uGreeni laittaa HDD:t pyörimään vain silloin kun olen SSD -> HDD backupit ajastanut tai jos tarkoituksella menen dataa sieltä etsimään, esim vanhoja "linux" asennuksia. Eli oma uGreeni on 99.99% ajasta täysin äänetön.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 864
Jäsenet
80 604
Uusin jäsen
Ketjureaktio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom