muutamaa nyt tullu testattua kun kesäks vois tarvita pientä mutta hyvää bluetooth kajaria
Nämä 4 on nyt tällä hetkellä ja ehkä paras ääneltään on noista toi halpa Sonyn XB23.
UE Megaboom 3 oli pieni pettymys, tätä en saanu oikeestaan millään asetuksilla soimaan riittävän hyvin ja bassoo tosta ei kyllä lähde.
Wonderboom mulla olikin jo viime kesänä ja sen korvaajaks vähän parempaa oon ettimässä niin noita muita sitten testaillu korvaajaks....tossa on ärsyttävän kovat power on/off äänet.
JBL charge essential soi bassojen osalta ok ja ehkä turhankin bassovoittosesti mutta keskialue ja diskantti on turhan tunkkaset niin ei välttämättä oo ihan mun suosikki...tosin tässä on paljon hyviä muita ominaisuuksia mm powerbank, pitkä akunkesto ja piuhalla liitettävyys. JBL appi ei vissiin tue tätä niin en oo kokeillu equlla säätää että saisko paremmin soimaan.
Sony XB23 soi suoraan paketista ilman säätöjä ihan siististi eikä ole sisätiloissakaan turhan kriittinen sijoituksen suhteen kuten megaboom jota sai kiikuttaa paikasta toiseen missä se vois ehkä soida vähän paremmin.
Ehkä kattelen nyt tota sonyn isompaa mallia 33 ja 43:sta tai ostan toisen tommosen 23:n stereopariks.