Flip 5 ja 6 mainostetaan kumpikin 20 wattisiksi, joten teoriassa möykkää pitäisi kummastakin saada saman verran.
Ainahan noissa on jonkinlainen osoitin, joten en ihan ymmärrä miten se etsiminen on kovin vaikeaa. Mulla soi joko radio rock tai yle puhe, joten ei tarvitse muistaa kuin kaksi taajuutta. Kai noissa nykyään joku korjauskin on, joka tarkentaa vahvempaa signaalia kohti?Eikö tuollaisista nuppiradioista ole vaikea löytää se oma lempikanava? Esim Oulussa kuuluu 28 eri kanavaa niin melko hakemista löytää se oma.
Tekniikka kun mahdollistaa että ruudussa voi lukea vaikka 104.8 NOVA, niin en ymmärrä miksi kukaan haluaisi tuollaista muinaismuistoa. Tai onhan niissä toki fiilis, mutta itse ajattelenkin asiaa insinöörin silmin![]()
Jos ostaa analogisen radion analogisella virityksellä, saa juuri sen mitä tilasikin.Kai noissa nykyään joku korjauskin on, joka tarkentaa vahvempaa signaalia kohti?
Joo sekotin nyt päässäni pari asiaa. Muistelin vaan että joku olis selittänyt mulle kantoalloista ja kuinka niiden (de)modulointi antais nykyään hieman anteeks sen viritystarkkuuden suhteen. Oonkohan mä ihan hakoteillä?Jos ostaa analogisen radion analogisella virityksellä, saa juuri sen mitä tilasikin.
Eri mastot lähettää eri taajuuksilla, joten jos tuollaiseen Tivoli Audio laitteeseen virittää vaikka Radio Novan Helsingissä, niin Turussa ja Tampereella kummassakin paikassa samalla virityksellä kuuluu vain kohinaa tai joku muu kanava.
RDS on sit se ominaisuus että radio haistelee vaihtoehtoisia taajuuksia ja vaihtaa havaitessaan voimakkaampaan. RDS-radion tunnistaa digitaalisesta virityksestä, ja kanavanimen kuten NOVA näytöstä.
Itse laitoin vastaavalla kriteerillä Charge 4:n tarjouksesta 99€.USB-C latauksella olevaa pikku kajaria? JBL Extreme (1gen) löytyy jo, mut ärsyttävä latailla lapsen pikkumusiikkia varten - olettaisi joku pienempikin passaavan tähän käyttöön. USB-c liitin lataukseen likimain "must": Hintaluokka mieluusti 15-50e, jos nyt joku superperustelu niin muukin voi onnistua..
Halvimmalla tuo: Myydään - JBL Clip pieni bluetooth kaiutin jos kestät micro-USB-liitännän.USB-C latauksella olevaa pikku kajaria? JBL Extreme (1gen) löytyy jo, mut ärsyttävä latailla lapsen pikkumusiikkia varten - olettaisi joku pienempikin passaavan tähän käyttöön. USB-c liitin lataukseen likimain "must": Hintaluokka mieluusti 15-50e, jos nyt joku superperustelu niin muukin voi onnistua..