Kahvihifistely

Edullista sähkömyllyä hakusessa Moka Potin kaveriksi. Onko kellään kokemusta tästä? 79€ ois tarjouksessa.

Edullista sähkömyllyä hakusessa Moka Potin kaveriksi. Onko kellään kokemusta tästä? 79€ ois tarjouksessa.
En ole moista koskaan nähnytkään. Taatusti taatunmuovinen, mutta on sentään kartioterillä, eli on oikea mylly, ei siis silppuri.
Kyllä sillä mokkapannuun varmasti kahvit myllää, eikä varasta paljoa tilaa tasolta.
Itse ehkä kaivaisin kuvetta ja ostaisin metallirunkoisen halpiksen toiselta merkiltä:
Eureka Mignon Filtro 15BL suodatinkahvimylly, mattamusta, Hinta 159,90 €

• Tykkää
Reactions: zig
Tein jotain kerrassaan kauheaa ja kiellettyä. Keitin mutteripannulla kahvia suodatinkahvipuruista. Tuli hyvää! Huomenna kokeilen Segafredon pausaa sekä mutteri- että pressopannuun.

Niin kauan kuin ylläpito antaa olla eikä väitä että on metakeskustelua kun ei ole otsikonmukaisesti hifistelyä, niin kaikha meil soppii ;-)
Mites Pausa tuli mutterissa? Sehän on eteläisenä tumma, joten veikkaan että ihan mainiosti. Keskipaahto voisi olla jo aika teetä, varsinkin suodatinkarkeutena.

Niin kauan kuin ylläpito antaa olla eikä väitä että on metakeskustelua kun ei ole otsikonmukaisesti hifistelyä, niin kaikha meil soppii ;-)
Mites Pausa tuli mutterissa? Sehän on eteläisenä tumma, joten veikkaan että ihan mainiosti. Keskipaahto voisi olla jo aika teetä, varsinkin suodatinkarkeutena.

Ei ollenkaan huonoa! Pressopannulla minun mieleeni vielä enemmän, mutta voi olla myös tekniikkakysymyksiä/osaamattomuutta. Sillä tuli mieleen kokeilla mutteripannulla, kun siihen suositellut vähän hienommat (purultaan) olevat kahvit ovat aika tujakoita. Pitäisi löytää mutteripannulle jokin minulle sopiva, joka on vahva, mutta ei kuitenkaan niin, että heittää seinään juodessa.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 190
Jäsenet
77 587
Uusin jäsen
Vihatsu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom