Käyttäjien kotelo- ja työpöytägalleria

Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
973
Millä ihmeellä toi virtalähde on kiinni kun tosta kuvasta näyttäis siltä että se on jollain kuminauhalla :confused:
Se on ihan 2 puoleisella teipillä. Varmistuksena silikonieristeistä kaapelia. Ei ollu käsillä sopivaa L-kulmaa ni piti ranettaa noin. Pumpun telinekin on vähä mallia ghetto :)
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Jokohan nyt olis projekti jo lopussa. Ikinä ei meinaa saada tarpeeks mutta nyt on sellanen setuppi johon oon kokolailla tyytyväinen (eli mielipide muuttuu ens viikolla viimeistään...). Apex oli prossukellotuksen osalta vähän pettymys mutta saa nyt menetellä paremman puutteessa ja sopiipahan ainakin ulkonäköön kun pistää vilkkuvalot staattisen sinisiksi. Ihan hyvän näköinen koneestakin tuli vaikka onkin musta-valko-sininen sekaväri.

IMG_20170209_000359.jpg


IMG_20170209_000514_01-01.jpeg
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 143

Uke

Team Nokia
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 004
Uus matto tuli niin siistin sitte pölyt pöydältä ja nappasin kuvan.:comp:



Parrain matto:hungry:

Syyskuussa ostin ite ja pari kertaa olen saippualla ja vedellä pesaissut ja on kuin uusi. Tikkaukset reunoissa aivan loistavat.

Hieno punamusta setti muutenkin:geek:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
220
Onko teillä millasia näytön telineitä käytössä?
Tekeekö tälläsellä mitään? Kahelle 24" näytölle tulis.
N/A KingMod Dual-Mount Monitorivarsi 24
Itsellä löytyy juurikin tuo varsi, ja 2 x 24" näyttöjä käytössä. Säädöt voisi olla parempia (tai edes olemassa, korkeussuunnassa näyttökohtaisesti siis), mutta hintaisekseen erittäin pätevä. Itsellä käytössä Ikea Malm pöydällä, eikä mitenkään vaikuta siltä että pöytä tästä kärsisi (tai ei ainakaan ole muutamassa kuukaudessa).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
347
Itsellä löytyy juurikin tuo varsi, ja 2 x 24" näyttöjä käytössä. Säädöt voisi olla parempia (tai edes olemassa, korkeussuunnassa näyttökohtaisesti siis), mutta hintaisekseen erittäin pätevä. Itsellä käytössä Ikea Malm pöydällä, eikä mitenkään vaikuta siltä että pöytä tästä kärsisi (tai ei ainakaan ole muutamassa kuukaudessa).
Itellä on tämmönen härpäke juurikin Ikea Malm pöydässä. Ennen oli aikalailla keskikohdalta kiinni ja pöytä alkoi pikkuhiljaa antaa periksi näyttöjen painosta, ja pöytään tuli painauma. Siirsin sitten vähän reunemmaksi ja nyt on about 20cm vasemmasta reunasta tuo, eikä ole tehnyt samaa. Monttukin lähti pikkuhiljaa itsestään vetäytymään takaisin muotoon, eikä siitä enää ole mitään jälkiä. Näyttöinä BenQ XL2411z ja joku 19 tuumainen HP.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
Koppa vaihtu Define C:hen niin kehtaa vihdoin itekkin postata tänne :cool:






Sivupleksi peilaa vähän ikävästi jos kone suorassa :oops:

Seuraavana päivitykseen menee varmaankin prossujäähy, hiirimatto ja joku headset-teline pitäs myös hommata...
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Vielä huomiseen saa surffailut hoitaa sohvalta,tv:n hoitaessa näytön virkaa.

7.jpg


6.jpg

Huomenissa rueta makkarin nurkkaan raivaamaan tilaa pöydälle ja muille roippeille :D
 

Qwerty

.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 078
Jossain vaiheessa vaihtuu tuulettimet, mutta laitetaan nyt kuva

 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
48
Tervehdys. Tulipa tännekkin tehtyä profiili, näytti olevan kovin hiljaista murobbs:n puolella. Tuli pitkästä aikaa askarreltua.. :D Vanha 750D sai siirtyä sivuun, päivitettyä tuli kotelon myötä myös vesijäähytystä (karat,säiliö, radiaattori ja letkut) Harvinaista kyllä mutta kerrankin olen tyytyväinen lopputulokseen.

16700494_1416850655012498_43331843061975707_o.jpg


16716047_1417350178295879_8297642172271217159_o.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
638
Laitetaan nyt työpöytä aluksi

Pöydällä on
Fujitsu P23T-6
Fujitsu B23T-6 x2
Turtle Beach Drift (XL)
Logitech G410
Logitech M170
Lenovo X230 -telakassaan
Levovo X260 -telakassaan
HP Pro Tablet 610
HP LaserJet m1132

katso liitettä 20170204_222516.jpg
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
On kyllä nättejä ja siistejä koteloita :) Itellä ei oo mitään mielenkiintoa rupee sörkkimään noita johtoja esim kotelon sisällä piiloon ja siistiksi, kamat sisään, johdot kiinni ja sivulevy kiinni. Aukastaan sillontällöin ja puhalletaan pölyt pois :)
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Vielä huomiseen saa surffailut hoitaa sohvalta,tv:n hoitaessa näytön virkaa.




Huomenissa rueta makkarin nurkkaan raivaamaan tilaa pöydälle ja muille roippeille :D
Makkarista tuli häätö ennen muuttoa:lol:
Sitten siirryttiinkin vain takkanurkaan:
2_2.jpg
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
192


Tuli laitettua oranssit ledit koppaan jotta näyttäisi nuo noctuat edes vähän paremmalta :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Semmonen työpöytä täällä, näyttis vielä päättämättä mihin leiriin asetutaan, samoin kuin näppis hiiri kombo varmaan pitää päivittää jos sitä taas alkais pelailemaan välillä muullakin kuin PS4:llä... Varmaan joutuu myös pöy

 

saami

luumu.eu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
519

Siitä työpöytää, sai "kaappiin" koneen kun vaihtoi tuohon pienempään koteloon. Kyseessä siis Fractal Desing Define C Mini.

Alla vielä kuva sisustasta.


Vielä yks röpelli huomenna hakia puhaltaa sisälle lisää ilmaa ja radi kääntää puhaltaa ulos.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
261
DSC_0004[1].jpg

Kotelo on musta ja sen sisässä on paljon kaapelia.
Kuinka te pystytte elämään noiden miljoonien ledien kanssa? Mä olen pyrkinyt tussilla tummentamaan tai sitten teippaamaan umpeen kaikki liian kirkkaat merkkivaloleditkin...

Edit: Sattui sopivasti isompi ruutu tarjolle, joten pakkohan se oli laittaa käyttöön. Mitään tarvetta ei ole näin laajalle työpöydälle, mutta haittojakaan en äkkiä keksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
79

Kotelo on musta ja sen sisässä on paljon kaapelia.
Kuinka te pystytte elämään noiden miljoonien ledien kanssa? Mä olen pyrkinyt tussilla tummentamaan tai sitten teippaamaan umpeen kaikki liian kirkkaat merkkivaloleditkin...
Onko nave ostetu varustelekasta?jos on niin millä sait sen aseöljydiiselpakokaasumetsänotski tuoksun pois? vaikka se tunnlmaa luokin esim sotapeleihin mutta emäntä ei anna laittaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
261
Navella ikää kymmenisen vuotta, ei ollut lekasta. Samaa kamaa kuin PV käytti siihen aikaan. Tuota on vuosien mittaan ehtinyt tuulettamaan viikkotolkulla erilaisissa reissuissa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
370
Tottumiskysymys, ja ainakin itsellä 4K resoluutio auttaa asiaa. En toki itsekään ihan noin lähellä istu kuin kuvan pöydän syvyys antaa olettaa, mutta kun tuota pinta-alaa on käytettävissä niin ei aivan reunoja myöten tule käytettyä näyttöä normaalisti.

Oma pöytä:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Sain vihdoinkin hiukan fiksattua johtoja, niin kehtaa kuvankin laittaa. Tosin vielä en ole tyytyväinen noihin näytönohjaimen johtoihin, pitää muutama kaapelikampa vielä hommata.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.02.2017
Viestejä
91
Työpöytä:

Kotelo:



Tässä olis tämänhetkinen nörönurkkaus ja itse kotelo. Koneeseen olen vaihtanut AIO jäähyn prossulle, sillä tuo hirvitys oli pelkästään alkuun kun ei ollut parempaa mistä laittaa. Koteloa olen parannellut tuosta, on nimittäin todella vanha kuva (pleksin ledi vaihdettu nauhaan ja tuulettimet säädetty pyörimään pelkästään pelatessa). Onhan tuo kotelo melko jonnemainen, mutta itse pidän tuosta MSI:n logon lohikäärmeestä ja omin kätösin en osaa hienompaa tehdä.

Vielä pitäisi löytää jostain parempi "rahi", sillä lapset kaipaavat koroketta lavuaarille, että pääsevät pesemään itse kädet. Olen pahoitellut tilannetta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Miten noin isoa näyttöä voi käyttää noin läheltä?
Jep tottumiskysymys. Kyseessä siis 4k TV, joten resoluution puolesta tuota voi helposti katsoa noin läheltä. Pöydällä syvyyttä noin 60cm ja jos varaa olisi enemmän niin näyttökin olisi hiukan kauempana.
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 424









Siinäpä muutama räpsy, johtoja pitäs pöydän alta vielä siistiä, kotelon sisältä sainkin järjesteltyä jo jotenkin. Kotelona Bitfenix Ghost. Palikat löytyy profiilista.
 

Eas

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
613
Tuossa omaa settiä pöydän alla joku vanha autosubbari ja DIY vahvistin sille. Pöydän kaikki tasot säädettävissä erikseen mutta näppäimistötasolta puuttuu kallistus säätö. Tuolla Aijaassa on muutama lisäkuvakin.


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
120
Tässä oma ser-mylly. Jos sitten Ryzeniin päivittäessä laittaisi samalla kopan ja mahdollisesti virtalähteen uusiksi :think:
koppa_edited.jpg
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
Ruma setuppi kun mikä ja ikean paperipöytä kun ei raaskinu roskiksee nakata. Kone on tosiaan mustan pikkupöydän päällä jossa paperi arkistot lokeroissa :) tuli nyt jotenki karsittua kone uuteen koppaansa. Ja ps ledit on ihania ^^
 

Liitteet

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
Tuossa omaa settiä pöydän alla joku vanha autosubbari ja DIY vahvistin sille. Pöydän kaikki tasot säädettävissä erikseen mutta näppäimistötasolta puuttuu kallistus säätö. Tuolla Aijaassa on muutama lisäkuvakin.


nuo onvielä niitä vanhoja kunnon pöytiä jotka ei vähästä hetkahda.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 498
Viestejä
4 164 372
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom