jpjantti
I/O-moduuli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dadanurkka.
Kantsis varmaan ottaa noi kamerat tuolta pölypesästä pois? Myy jos ei tarvi mutta älä jätä tuonne.
tunnin tuota räpelsin tuohon kiinni, en voi suositella kenellekään. Jimmssillä myös kovasti väitettiin ettei tuo DRP3 mahtuisi tuohon koteloon, mutta hyvinhän se istuu.Ei juma kun nuo ilmacoolerit aivan mahottoman kokosia nykyään
Noitahan on ollu jo vuosia =)Seuraava askel prossujäähyjen kanssa: itse kotelo on jäähdytin.
Noitahan on ollu jo vuosia =)
Kiitoksia. Juu, graafisen suunnittelun hommia tuolla tulee tehtyä. Ei varsinaisesti mikään pelikone, vaikka satunnaisesti toimii siinäkin käytössä.@litiumtomu Hieno kokoonpano siellä. Productivity-hommia enempi tuolla kokoonpanolla?
Meneekö väärään topikkiin jos täältä kyselee suosituksia kahden näytön pöytätelineestä?
Tarkoitus olisi laittaa kaksi 24" näyttöä telineeseen vierekkäin. Pöytälevyn paksuus 38mm.
Minkäslainen olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä?
Onko esim. tämä https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...1/arctic-cooling-z2-monitorivarsi-13-30-musta hyvä vaihtoehto?
No toihan on erikoinenYkköskoneen näyttö ratkaisu vaihtui 2x22" näytöistä vähän eksoottisempaan ;D
Ainakin pari kymppiä arvokkaampi pro-versio on asiansa ajanut. Eroina normiversioon tässä versiossa tuo usbihubi on metallirakenteinen ja mahdollisuus pultata jalka pöydän läpi.Meneekö väärään topikkiin jos täältä kyselee suosituksia kahden näytön pöytätelineestä?
Tarkoitus olisi laittaa kaksi 24" näyttöä telineeseen vierekkäin. Pöytälevyn paksuus 38mm.
Onko esim. tämä https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...1/arctic-cooling-z2-monitorivarsi-13-30-musta hyvä vaihtoehto?
prh? Nämä kotelon omaa teemaa jatkavat setit on mun mielestä hienoimpia, Fractalin B/W ja pieniä, sinisiä aksentteja. Nätti laitos.
Meneekö väärään topikkiin jos täältä kyselee suosituksia kahden näytön pöytätelineestä?
itx emo atx kopassa on vähän hölmön näköinen. Menee vaihtoon joko koppa tai mobo
i7 4970K 4,4 GHz, Maximus VII Gene, Macho, 16gt, Evga GTX 1060 SC 6gt, AX760, 4 ssd ja TJ08e.
SSD:t Silverstonen omassa erillisessä optisen aseman kehikossa ja kotelon virtaledin päällä mustaksi tussattu teippi, kun on muuten turhan kirkas omaan silmään.
Tuo TJ08-E on kyllä hyvä kotelo. Harmittaa vaan, että ei ole saatavilla tarpeeksi hiljaista 180mm tuuletinta, että tuota viitsis ottaa uudestaan omaan käyttöön. Corsairin ML-sarjaan kun tulisi 180mm malli niin
Jos temjin koppana muuten miellyttää niin kannattaa katsastaa silloin myös silverstonen PS07B. Muuten sama kuin temjin, mutta 2x120mm tuulettimet edessä. Kaksi eri kertaa tuon kotelon jo omistanut ja toistaiseksi paras mAtx kotelo johon olen setin kasannut.
Lähetetty Huawei P9 laitteesta Tapatalkilla
Käytitkö tuossa vakiotuulettimia? Kovasti on tuon PS07B-mallin tuulettimet saaneet risuja arvosteluissa ja SPCRn arvosteluissa kokoonpano oli sekä äänekkäämpi että lämpimämpi kuin Temjinissa. Luulen tosin että kunnon tuulettimilla tuota saisi korjattua paljonkin.Jos temjin koppana muuten miellyttää niin kannattaa katsastaa silloin myös silverstonen PS07B. Muuten sama kuin temjin, mutta 2x120mm tuulettimet edessä. Kaksi eri kertaa tuon kotelon jo omistanut ja toistaiseksi paras mAtx kotelo johon olen setin kasannut.
Lähetetty Huawei P9 laitteesta Tapatalkilla
Vakiotuulettimia ei ollut kuin takana. Keulassa oli 240 aio-vesijäähy ja takana 120 poistona. Tuolloin oli 4770K ja gtx680top dc2 jäähyllä. Ja oli niin hyvä koppa, että kasasin toisenkin setin samaan koppaan myöhemmin. Toiseen laitoin vielä muistaakseni vaimennusmattoa kylkilevyihin ja kattoon. Tähän loppuun kliseinen "Näyttää paremmalta livenä kuin kuvissa x)"Käytitkö tuossa vakiotuulettimia? Kovasti on tuon PS07B-mallin tuulettimet saaneet risuja arvosteluissa ja SPCRn arvosteluissa kokoonpano oli sekä äänekkäämpi että lämpimämpi kuin Temjinissa. Luulen tosin että kunnon tuulettimilla tuota saisi korjattua paljonkin.
Hyvin lähellä oli että en edellisellä kerralla kun koteloa ostin, päätynyt juurikin tuohon mainitsemaasi malliin mutta lopulta W2 vei voiton. Nyt on taas pienemmät kotelot alkaneet kiinnostaa.