Jutustelua sikareista

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 190
Löytyykö Bodegoista filtterittömiä pikkusikareita enää? Ainakin Blond ja Bronze ovat filtterillä.

Cohiba on oma suosikki pikkusikareista mutta vähän turvan kallis Suomen tupakkakaupoissa, pitäisi ulkomailta hakea.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 190
Sitä en tiedä saako edes tarvikkeita tilata vai viekö tulli tuhkakupitkin pesästä. Eihän noiden muuten pitäisi edes toimittaa EU:n alueella vai onko tuohon tullut muutoksia?
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
520
Ei taida kuljettaa suomeen.
Tai sitten lähettää jos on suoraan yhteydessä ko. putiikkiin. Tuolta ZigarrenSchachtelistä kuitenkin olen tilannut, voi olla että käytäntö muuttuu jos hankaluuksia kaupalle ilmenee. ;)
https://www.tabak-kontor.de/en/
Eurosenderiä tms. on monet myös hyödyntänyt sekä tietty ihan Saksalaisia kavereita hyväksikäyttänyt.
Mutta työtähän tuo hieman vaatii ja veroja on kiva maksaa :)
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
476
Sikarien (tupakkatuotteiden) tilaaminen on tosiaan kiellettyä, eli kannattaa tiedostaa että vaikka siitä selvinnee (?) takavarikoinnilla ja huomautuksella, on mahdollista että saa myös tullirikostuomion. Sakko ei liene kovin iso parista sikariboksista, mutta näin IT -alan foorumille mielellään muistuttelee koska moni joutuu teettämään supon turvaselvityksiä töissään. Voisi kuvitella että joka hommassa ei tuore merkintä tuostakaan ole eduksi.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
329
Kauppasuosituksia Tallinnassa? En jaksaisi jokaisessa paikan päällä käydä ihmettelemässä. Kriteerinä hyvä valikoima 5-10€ pöllejä alkuperämaasta välittämättä
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 331
Oulusta löytyisi jollekkin tupruttelijalle kolmisenkymmentä kappaletta sikareita. Adorinin Torino Deluxe humidorin saa mukaan, ja vielä on tähteellä 4 pussia 72% Bovedoita. Pari kuvaa otin jos joku niitä kaipaa, muutoin en ala pöllejä tähän erittelemään. Pari vuotta ollut itse ilman nikotiinia, niin ei enää uskalla alkaa niitä tupruttelemaan vaikka mieli halajaisi.

Huntilla saa kaikki.
joko nää meni?
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
36
Kauppasuosituksia Tallinnassa? En jaksaisi jokaisessa paikan päällä käydä ihmettelemässä. Kriteerinä hyvä valikoima 5-10€ pöllejä alkuperämaasta välittämättä
Itse tuli pari viikkoa sitten käytyä siinä Nautica -kauppakeskuksen tupakkakaupassa ja ohimennen tarkastettua SuperAlkon sikarivalikoima. Jälkimmäisessä aika pieni valikoima mutta se Nautican tupakkakauppa vaikutti näin amatöörin silmään aika hyvältä. Löytyi useampia alle 5€ hintaisia, halvimpana nuo Jose L. Piedrat, muistaakseni 3,40€/kpl, ja sitten useita ~5€ hintaisia, ja myös useita kalliimpia, mm. Montecristot, Cohibat, Romeo y Julietat yms. muistaakseni. Itse tuli ostettua vain noita <5€ hintaisia kun ei ole aiemmin juuri tullut polteltua.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Itse tuli pari viikkoa sitten käytyä siinä Nautica -kauppakeskuksen tupakkakaupassa ja ohimennen tarkastettua SuperAlkon sikarivalikoima. Jälkimmäisessä aika pieni valikoima mutta se Nautican tupakkakauppa vaikutti näin amatöörin silmään aika hyvältä. Löytyi useampia alle 5€ hintaisia, halvimpana nuo Jose L. Piedrat, muistaakseni 3,40€/kpl, ja sitten useita ~5€ hintaisia, ja myös useita kalliimpia, mm. Montecristot, Cohibat, Romeo y Julietat yms. muistaakseni. Itse tuli ostettua vain noita <5€ hintaisia kun ei ole aiemmin juuri tullut polteltua.
Itse kävin myös tallinnassa nyt kesällä ja tosiaan ekat sikarit elämässäni tuli ostettua ja harrastushan tästä syntyi.
Nyt jopa pienempi humidori löytyy repertuaarista ja tällä viikolla meinasin käydä katsomassa jos Haaparannasta löytyy sikareita vielä. Omat suosikkimerkit tähän asti oli Ashtonin ja A.Fuenten tekeleet.

Onko kellään mitään tietoa minkälainen valikoima/hinta-taso sikareilla Haaparannassa?
0856B799-A35B-4E30-9996-022A9E087C60.jpeg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
20220911_002036.jpg20220911_002025.jpg

Tuli itekkin Tallinnassa vierailtua hakemassa humidoriim täytettä. Tuosta puuttuu vielä pari boksia Flor de Olivaa ja boksi Olivan special G.

Josko näillä pärjäisi kevääseen.
 
Liittynyt
15.09.2022
Viestejä
9


Tuli itekkin Tallinnassa vierailtua hakemassa humidoriim täytettä. Tuosta puuttuu vielä pari boksia Flor de Olivaa ja boksi Olivan special G.

Josko näillä pärjäisi kevääseen.
No on komeeta laatikkoa ja bölliä saako udella minkälainen humidori löytyy?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
Tupperdori bokseille ja pöytähumi irtonaisille, viinikaappi etsinnässä/mietinnässä humiksi kylläkin.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Tupperdori bokseille ja pöytähumi irtonaisille, viinikaappi etsinnässä/mietinnässä humiksi kylläkin.
Sama täälä. Ikean Tupperdori valmistelussa ja pöytähumidori viimeistelyä varten. Sitten tuli vielä hankittua siisti vanhempi Louis Vuittonin matkahumidori koristeeksi.84FB6E94-3E63-42A7-B3ED-81126542FE85.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.09.2022
Viestejä
9
Tupperdori bokseille ja pöytähumi irtonaisille, viinikaappi etsinnässä/mietinnässä humiksi kylläkin.
Joo itellä kans germanuksen pöytähumi ja tilasin netistä tollasen rubbermaidin tiiviin rasian laatikoille, ensi kuussa ois tarkoitus matkustaa prahaan hakemaan muutama laatikko ja joitain irto böllejä.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Tosiaan haaparannasta tuli haettua hieman pöllejä viime viikolla mutta nuuskakairassa oli aika niukasti jäljellä ja king of snusista ostin mukaan myös vähän halvempaa tekelettä.

Mutta itse en kokonaisia boxeja ostele kun hakusessa vielä minkälainen pölli maistuu itselle. Ja tosiaan nuo halvimmat La Flor de Rosa oli kyllä yllätys. 10kpl paketti isoja vaihtelee 25-30€ paikkeilla eikä ole pahoja ollenkaan. Nuo miedot Vegafinat oli taas iso pettymys.

Joitain olen jo poltellut (H. Upmann short robusto ja cigarilloja) Ja Uppmannit oli kyllä positiivinen yllätys kunhan pitää ne tarpeeksi kosteana.
Ja testinä laitoin lasipurkkiin 69% Bovedan ja noita halpoja pienempiä Flor de Rosaa ja vanhoista tuboksista seetripuun ohutlevyjä.E7872EF5-1BF9-4E2D-860B-CE44584B8EAC.jpeg
81506CC8-5BDD-4262-86BF-97FF49988F5C.jpeg
4F6A5273-DB91-4465-AFF2-915680157829.jpeg
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
51
Tosiaan haaparannasta tuli haettua hieman pöllejä viime viikolla mutta nuuskakairassa oli aika niukasti jäljellä ja king of snusista ostin mukaan myös vähän halvempaa tekelettä.

Mutta itse en kokonaisia boxeja ostele kun hakusessa vielä minkälainen pölli maistuu itselle. Ja tosiaan nuo halvimmat La Flor de Rosa oli kyllä yllätys. 10kpl paketti isoja vaihtelee 25-30€ paikkeilla eikä ole pahoja ollenkaan. Nuo miedot Vegafinat oli taas iso pettymys.

Joitain olen jo poltellut (H. Upmann short robusto ja cigarilloja) Ja Uppmannit oli kyllä positiivinen yllätys kunhan pitää ne tarpeeksi kosteana.
Ja testinä laitoin lasipurkkiin 69% Bovedan ja noita halpoja pienempiä Flor de Rosaa ja vanhoista tuboksista seetripuun ohutlevyjä.

Eiku lukasin hätäsesti. et vissiin oo kairas tänään käyny.
 
Liittynyt
15.09.2022
Viestejä
9
Tosiaan haaparannasta tuli haettua hieman pöllejä viime viikolla mutta nuuskakairassa oli aika niukasti jäljellä ja king of snusista ostin mukaan myös vähän halvempaa tekelettä.

Mutta itse en kokonaisia boxeja ostele kun hakusessa vielä minkälainen pölli maistuu itselle. Ja tosiaan nuo halvimmat La Flor de Rosa oli kyllä yllätys. 10kpl paketti isoja vaihtelee 25-30€ paikkeilla eikä ole pahoja ollenkaan. Nuo miedot Vegafinat oli taas iso pettymys.

Joitain olen jo poltellut (H. Upmann short robusto ja cigarilloja) Ja Uppmannit oli kyllä positiivinen yllätys kunhan pitää ne tarpeeksi kosteana.
Ja testinä laitoin lasipurkkiin 69% Bovedan ja noita halpoja pienempiä Flor de Rosaa ja vanhoista tuboksista seetripuun ohutlevyjä.

Joo varmasti toimiva lasipurkki humi kyllä .. ja hyvän näkönen setti lähteny mukaa sieltä Haaparannasta
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
51
kävin kattomas kairas joko olivat saanu hyllytettyä ja olihan ne. eipä oikeen sillai paljo mitää tarttunu mut vähä kuitenki ja kävin samalla king of snusis kattomas mitä löytyy . ylempi rivi o kairasta ja alempi king of snus
 

Liitteet

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
kävin kattomas kairas joko olivat saanu hyllytettyä ja olihan ne. eipä oikeen sillai paljo mitää tarttunu mut vähä kuitenki ja kävin samalla king of snusis kattomas mitä löytyy . ylempi rivi o kairasta ja alempi king of snus
Kairassa puhuivat että olisivat rakentamassa uutta humidorihuonetta. Oliko se huone kassojen päädyssä vielä? Hienoja pöllejä tarttunut sulla myös mukaan.:thumbsup:
Ja mielenkiinnolla seuraan kummat on parempia. Flor de rosat vai nuo Garcian halpispaketit?
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
51
Kairassa puhuivat että olisivat rakentamassa uutta humidorihuonetta. Oliko se huone kassojen päädyssä vielä? Hienoja pöllejä tarttunut sulla myös mukaan.:thumbsup:
Ja mielenkiinnolla seuraan kummat on parempia. Flor de rosat vai nuo Garcian halpispaketit?
Joo samas paikas. Flor de rosaa en oo kokeellu mut piti ottaa riittävästi jos vaikka sattuvat maistumaan ittelle ja ku olivat viä nii halpojaki. en oo jaksanu käyrä kattomas king of snus ennenku siitä mainittit mut qarciat on omaan makuun. Perkele ku ei oo tullu kairaan enää aj Fernandez last call ne on ollu loistavia. Pitää käyrä kattomas ensviikolla jostakipäin saksaa jos löytyy joku soppeli liike että millaane tarjonta. Niijjoo king of snus vieres on se karkkikauppa nii sieltä löytyy metallisia kiinalaasia leikkureita ja ne o paljo parempia ja leikkaa siististi toisinku nuo muoviset leikkurit
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.10.2018
Viestejä
54
Oliko kellään tietoa Joensuun R-kioskien ajankohtaista siggevalikoimaa? Tai haluaisiko joku luopua omastaan? Kiinnostaisi nyt vkl sauhutella elämäni ensimmäinen iso sikari :)
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
772
Oliko kellään tietoa Joensuun R-kioskien ajankohtaista siggevalikoimaa? Tai haluaisiko joku luopua omastaan? Kiinnostaisi nyt vkl sauhutella elämäni ensimmäinen iso sikari :)
Ainakin jukolanportin ärrältä saa J Cortesin corona dominikaaneja 2kpl paketeissa joku 10€
 
Liittynyt
06.10.2018
Viestejä
54
Iso kiitos! Lounastauolle sinne ostamaan :) Olisiko sinulla antaa tipsejä mistä itse yleensä hankit esim. privana?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 009
Ketään ei kiinnosta jos et ole tilailemassa rekka-autollista.
Tää on vähän sama kuin "ketään ei kiinnosta jos ajat alle 20kmh ylinopeutta." Mun mielestä on tyhmää helpottaa viranomaisten hommia julkistamalla sellaisia tahoja, jotka vielä toimittavat postitse tupakkatuotteita. Huonolla tuurilla loppuu se pienikin tilailu mitä tässä oon itsekin harrastanut. Moni kauppa Saksassa on jo lopettanut Suomeen toimittamisen, sellaisetkin jotka vielä jokin aika sitten toimittivat.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
772
Tää on vähän sama kuin "ketään ei kiinnosta jos ajat alle 20kmh ylinopeutta." Mun mielestä on tyhmää helpottaa viranomaisten hommia julkistamalla sellaisia tahoja, jotka vielä toimittavat postitse tupakkatuotteita. Huonolla tuurilla loppuu se pienikin tilailu mitä tässä oon itsekin harrastanut. Moni kauppa Saksassa on jo lopettanut Suomeen toimittamisen, sellaisetkin jotka vielä jokin aika sitten toimittivat.
Jotkut kaupat ei lopeta, koska niitä ei kiinnosta suomen tullin uhkailukirjeet, millä voit kirjaimellisesti pyyhkiä persettä
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 190
Poltatteko muuten talvisin sisällä kun ei sikarinautinto tuolla kylmässä ulkona ole oikein kohdallaan. Savukin tuntuu erilaiselta suussa ja palaminen nihkeämpää. Itse pidän yleensä taukoa kevääseen asti vaikka ei kai sitä mikään estäisi sisällä tupruttelua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 329
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom