Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cohiba White Mini cigarillos buy online | ZigarrenSchachtel
The White Cohiba Mini cigarillos Cohiba show the typical aroma, with a nice smoothness. Buy now from ZigarrenSchahctel.de fast & cheap!www.zigarrenschachtel.de
siitä nyt yksi paikka ainakin mineille.
Hyvä kommentti. Ole tilaamatta sitten.Tilaaminen netistä on kiellettyä?
Cohiba White Mini cigarillos buy online | ZigarrenSchachtel
The White Cohiba Mini cigarillos Cohiba show the typical aroma, with a nice smoothness. Buy now from ZigarrenSchahctel.de fast & cheap!www.zigarrenschachtel.de
siitä nyt yksi paikka ainakin mineille.
Tai sitten lähettää jos on suoraan yhteydessä ko. putiikkiin. Tuolta ZigarrenSchachtelistä kuitenkin olen tilannut, voi olla että käytäntö muuttuu jos hankaluuksia kaupalle ilmenee.Ei taida kuljettaa suomeen.
Oulusta löytyisi jollekkin tupruttelijalle kolmisenkymmentä kappaletta sikareita. Adorinin Torino Deluxe humidorin saa mukaan, ja vielä on tähteellä 4 pussia 72% Bovedoita. Pari kuvaa otin jos joku niitä kaipaa, muutoin en ala pöllejä tähän erittelemään. Pari vuotta ollut itse ilman nikotiinia, niin ei enää uskalla alkaa niitä tupruttelemaan vaikka mieli halajaisi.
Huntilla saa kaikki.
Jo.joko nää meni?
Itse tuli pari viikkoa sitten käytyä siinä Nautica -kauppakeskuksen tupakkakaupassa ja ohimennen tarkastettua SuperAlkon sikarivalikoima. Jälkimmäisessä aika pieni valikoima mutta se Nautican tupakkakauppa vaikutti näin amatöörin silmään aika hyvältä. Löytyi useampia alle 5€ hintaisia, halvimpana nuo Jose L. Piedrat, muistaakseni 3,40€/kpl, ja sitten useita ~5€ hintaisia, ja myös useita kalliimpia, mm. Montecristot, Cohibat, Romeo y Julietat yms. muistaakseni. Itse tuli ostettua vain noita <5€ hintaisia kun ei ole aiemmin juuri tullut polteltua.Kauppasuosituksia Tallinnassa? En jaksaisi jokaisessa paikan päällä käydä ihmettelemässä. Kriteerinä hyvä valikoima 5-10€ pöllejä alkuperämaasta välittämättä
Itse kävin myös tallinnassa nyt kesällä ja tosiaan ekat sikarit elämässäni tuli ostettua ja harrastushan tästä syntyi.Itse tuli pari viikkoa sitten käytyä siinä Nautica -kauppakeskuksen tupakkakaupassa ja ohimennen tarkastettua SuperAlkon sikarivalikoima. Jälkimmäisessä aika pieni valikoima mutta se Nautican tupakkakauppa vaikutti näin amatöörin silmään aika hyvältä. Löytyi useampia alle 5€ hintaisia, halvimpana nuo Jose L. Piedrat, muistaakseni 3,40€/kpl, ja sitten useita ~5€ hintaisia, ja myös useita kalliimpia, mm. Montecristot, Cohibat, Romeo y Julietat yms. muistaakseni. Itse tuli ostettua vain noita <5€ hintaisia kun ei ole aiemmin juuri tullut polteltua.
Joo itellä kans germanuksen pöytähumi ja tilasin netistä tollasen rubbermaidin tiiviin rasian laatikoille, ensi kuussa ois tarkoitus matkustaa prahaan hakemaan muutama laatikko ja joitain irto böllejä.Tupperdori bokseille ja pöytähumi irtonaisille, viinikaappi etsinnässä/mietinnässä humiksi kylläkin.
Eiku lukasin hätäsesti. et vissiin oo kairas tänään käyny.Tosiaan haaparannasta tuli haettua hieman pöllejä viime viikolla mutta nuuskakairassa oli aika niukasti jäljellä ja king of snusista ostin mukaan myös vähän halvempaa tekelettä.
Mutta itse en kokonaisia boxeja ostele kun hakusessa vielä minkälainen pölli maistuu itselle. Ja tosiaan nuo halvimmat La Flor de Rosa oli kyllä yllätys. 10kpl paketti isoja vaihtelee 25-30€ paikkeilla eikä ole pahoja ollenkaan. Nuo miedot Vegafinat oli taas iso pettymys.
Joitain olen jo poltellut (H. Upmann short robusto ja cigarilloja) Ja Uppmannit oli kyllä positiivinen yllätys kunhan pitää ne tarpeeksi kosteana.
Ja testinä laitoin lasipurkkiin 69% Bovedan ja noita halpoja pienempiä Flor de Rosaa ja vanhoista tuboksista seetripuun ohutlevyjä.
Juu viime torstaina käytiin.Eiku lukasin hätäsesti. et vissiin oo kairas tänään käyny.
Joo varmasti toimiva lasipurkki humi kyllä .. ja hyvän näkönen setti lähteny mukaa sieltä HaaparannastaTosiaan haaparannasta tuli haettua hieman pöllejä viime viikolla mutta nuuskakairassa oli aika niukasti jäljellä ja king of snusista ostin mukaan myös vähän halvempaa tekelettä.
Mutta itse en kokonaisia boxeja ostele kun hakusessa vielä minkälainen pölli maistuu itselle. Ja tosiaan nuo halvimmat La Flor de Rosa oli kyllä yllätys. 10kpl paketti isoja vaihtelee 25-30€ paikkeilla eikä ole pahoja ollenkaan. Nuo miedot Vegafinat oli taas iso pettymys.
Joitain olen jo poltellut (H. Upmann short robusto ja cigarilloja) Ja Uppmannit oli kyllä positiivinen yllätys kunhan pitää ne tarpeeksi kosteana.
Ja testinä laitoin lasipurkkiin 69% Bovedan ja noita halpoja pienempiä Flor de Rosaa ja vanhoista tuboksista seetripuun ohutlevyjä.
Kairassa puhuivat että olisivat rakentamassa uutta humidorihuonetta. Oliko se huone kassojen päädyssä vielä? Hienoja pöllejä tarttunut sulla myös mukaan.kävin kattomas kairas joko olivat saanu hyllytettyä ja olihan ne. eipä oikeen sillai paljo mitää tarttunu mut vähä kuitenki ja kävin samalla king of snusis kattomas mitä löytyy . ylempi rivi o kairasta ja alempi king of snus
Kairassa puhuivat että olisivat rakentamassa uutta humidorihuonetta. Oliko se huone kassojen päädyssä vielä? Hienoja pöllejä tarttunut sulla myös mukaan.
Ja mielenkiinnolla seuraan kummat on parempia. Flor de rosat vai nuo Garcian halpispaketit?
Ainakin jukolanportin ärrältä saa J Cortesin corona dominikaaneja 2kpl paketeissa joku 10€Oliko kellään tietoa Joensuun R-kioskien ajankohtaista siggevalikoimaa? Tai haluaisiko joku luopua omastaan? Kiinnostaisi nyt vkl sauhutella elämäni ensimmäinen iso sikari
Pfeifen, Tabak, Zigarren und edle Brände | falkum.de 10€ kiinteet postikulut suomeenIso kiitos! Lounastauolle sinne ostamaan Olisiko sinulla antaa tipsejä mistä itse yleensä hankit esim. privana?
Näistä ei kannattaisi julkisesti huudella, on kuitenkin laitonta.10€ kiinteet postikulut suomeen
Ketään ei kiinnosta jos et ole tilailemassa rekka-autollista. Ainostaan pahimmat sikari ukot suuttuu, jos joku muukin tilailee edullisesti sikareitaNäistä ei kannattaisi julkisesti huudella, on kuitenkin laitonta.
Tää on vähän sama kuin "ketään ei kiinnosta jos ajat alle 20kmh ylinopeutta." Mun mielestä on tyhmää helpottaa viranomaisten hommia julkistamalla sellaisia tahoja, jotka vielä toimittavat postitse tupakkatuotteita. Huonolla tuurilla loppuu se pienikin tilailu mitä tässä oon itsekin harrastanut. Moni kauppa Saksassa on jo lopettanut Suomeen toimittamisen, sellaisetkin jotka vielä jokin aika sitten toimittivat.Ketään ei kiinnosta jos et ole tilailemassa rekka-autollista.
Jotkut kaupat ei lopeta, koska niitä ei kiinnosta suomen tullin uhkailukirjeet, millä voit kirjaimellisesti pyyhkiä persettäTää on vähän sama kuin "ketään ei kiinnosta jos ajat alle 20kmh ylinopeutta." Mun mielestä on tyhmää helpottaa viranomaisten hommia julkistamalla sellaisia tahoja, jotka vielä toimittavat postitse tupakkatuotteita. Huonolla tuurilla loppuu se pienikin tilailu mitä tässä oon itsekin harrastanut. Moni kauppa Saksassa on jo lopettanut Suomeen toimittamisen, sellaisetkin jotka vielä jokin aika sitten toimittivat.
Kellään tarvetta? 12€/kpl (J.L.Piedrat 5€/kpl) Jöytyy myös humidori ja siihen 69% bovedat GERMANUS Cigar Humidor '48, The Quality Classic Set with Premium Digital Hygrometer - GERMANUS
Humidorin kanssa, vai pelkät pöllit?Paljos kaikki yhteensä?
Noo vaikka sekä että, kiinnostaa toki toi humidorikin asiallinen vehje toi ois hyvä töihinHumidorin kanssa, vai pelkät pöllit?
Mua vois pöllit kiinnostaa..Humidorin kanssa, vai pelkät pöllit?