Jutustelua sikareista

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Morjens! Ylempänä olikin jo kysytty mutta ilman vastausta. Mitä pikkusikareita nykyään saa kaupasta? Al capone, moods, hofnar? Cafe creme vanilla taitaa olla jo lopetettu?
Cafe creme on nykyään Signature, muistaakseni sininen ( omasta mielestä paras ) original ja sitten joku maustettu. Ritmeesteriltä löytyy gold, original (?) ja samba.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
751
Cafe creme on nykyään Signature, muistaakseni sininen ( omasta mielestä paras ) original ja sitten joku maustettu. Ritmeesteriltä löytyy gold, original (?) ja samba.
Hakaniemen R-kioskilla sain katsoa valikoimat. Nyt kokeiltu Signature, Riitmeester ja Hoffnar. Nää on jotenkin isompia kun muistin. Ehkä Hoffnar on kätevin, Ritmeester pidempi. Ai nii näillä varmaan noita variaatioitakin. Hmm.

Onneksi jouluna tulee lähetys Barcelonan lentokenttäkaupasta. Viimeksi oli... no sitä keltaraitaista, kokeilisko seuraavaksi Romeo Y Juliet vai se kallein Montecristo? Isompia ei viitti tuottaa kun ulkona nauttiminen on niin vaikeaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Hakaniemen R-kioskilla sain katsoa valikoimat. Nyt kokeiltu Signature, Riitmeester ja Hoffnar. Nää on jotenkin isompia kun muistin. Ehkä Hoffnar on kätevin, Ritmeester pidempi. Ai nii näillä varmaan noita variaatioitakin. Hmm.

Onneksi jouluna tulee lähetys Barcelonan lentokenttäkaupasta. Viimeksi oli... no sitä keltaraitaista, kokeilisko seuraavaksi Romeo Y Juliet vai se kallein Montecristo? Isompia ei viitti tuottaa kun ulkona nauttiminen on niin vaikeaa.
Löytyikö mitään Ritmeesteriä paksumpaa?
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
343
Löytyikö mitään Ritmeesteriä paksumpaa?
Jos haluut R-kioskilta paksun pöllin niin osta sieltä Macanudo Inspirado Mareva. Maksaa 10€ ja ei ole kuiva koska pakattu humi-packiin. Ei veto-ongelmia, ei tervaa, ei vinoon palamista. Hyvä kokemus.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
779
Pitäisi saada humidoriin vähän tilaa ja tämmöisiä löytyisi 9kpl "ylimääräisenä"

Jos ketä kiinnostaa niin voin noista luopua johonkin hintaan, laita YV.


Näillä näkymin meni
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
91
Bumbataas vähän tätä. Minkäslaisia pöllejä porukalla on viime aikoina palanut?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
208
QdO 54 meni eilen mökillä terassilla. Illempana sitten vielä 10-vuotias Jose L. Piedra Cazadores.
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
91
Hyvännäköisiä pöllejä ja settejä löytyy kanssa tupruttelevilta. Ensi viikolla tulloopi itselle pieni lähetys niin silloin voisi sitten itsekin laittaa vähän matskua tänne
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
91
Voi veljet nyt kävi kusisesti, sikarileikkuri katosi. Mistähän mahtaisi saamaan sikarileikkurin näin muutamassa päivässä. Viikonloppuna olisi juhlaa tiedossa ja pitäisi partagas d4 ja muutama muukin poltella pois. Toinen leikkurini ja pora on mökillä 500km päässä.. Saakohan jostain ärrältä leikkurin vai pitääkö sitä käydä teroittelemaan tuota japanin kokkiveitseä niin saatana teräväksi..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
208
Jollain ärrällä saattaa olla ja onhan alan liikkeitä plemassa. Missäpäin olet? Partaterä voisi myös tiukkaan paikkaan toimia.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
779
Käyttämättömiä 69% 60g boveda pussukoita löytyisi 8kpl ylimääräisenä myyntiin. 4€ kpl
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
91
Sopivasti tässä ennen juhannusta saapui lisää pöllejä varastoon. Tämmöisiä tällä kertaa...
  • Romeo y Julieta No.2.
  • Angelenos Robusto by God of Fire Limited Edition 2021
  • Romeo y Julieta Mille Fleurs
  • Romeo y Julieta Coronitas en Cedro
Pitääpi laitella myöhemmin kuvia ja vähän tuntemuksia kun laittaa parrun palamaan.
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
51
onko kellää tietoa onko haaparannas muuallaki sikareita ku nuuskakairas. aika tyhjän näkööset hyllyt vaikka valikoomaa oliki ku aikanikuluksi kävin
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 388
onko kellää tietoa onko haaparannas muuallaki sikareita ku nuuskakairas. aika tyhjän näkööset hyllyt vaikka valikoomaa oliki ku aikanikuluksi kävin
Kyllähän noista muistakin nuuskakaupoista jotain löytyy, se mitä taas löytyy on eri asia eli kysymällä selviää mutta en liikoja odottaisi. Kairassa ehdottomasti paras valikoima ollut mutta kieltämättä aika tyhjältä näytti viimeviikolla kun kävin muutaman pöllin hakemassa.
 
Liittynyt
08.07.2022
Viestejä
10
Moi, tuli tehtyä tunnukset kun foorumilta löytyi tuoretta keskustelua sikareista. Itse oon siis vuosia sitten harrastanut sikareita mutta etämyyntikiellon takia harrastus tyrehtyi kun humi tyhjeni. Nyt tuli lomareissulta napattua kymmenkunta pölliä testiin tampereella käydessä.

Mutta siis nyt jos harrastus ottaa tuulta alle ja tekee mieli hankkia pöllejä lisää niin onko tähän enää mitään vippaakonsteja, tai onko harrastajilla mitään rinkejä hankintaan. Itse olen joensuusta .

Myös vinkkiä kaipaisin hyvään arkisikariin joka ei tarvitsisi olla hirveän vahva, esim dominikaaninen ja koska arkisikari niin ei mielettömän kallis jopa alle 5e jos mahdollista. Tulipa varmaan sekalaista tekstiä näin yön tunteina enkä jaksa oikolukea ....peace
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
779
Moi, tuli tehtyä tunnukset kun foorumilta löytyi tuoretta keskustelua sikareista. Itse oon siis vuosia sitten harrastanut sikareita mutta etämyyntikiellon takia harrastus tyrehtyi kun humi tyhjeni. Nyt tuli lomareissulta napattua kymmenkunta pölliä testiin tampereella käydessä.

Mutta siis nyt jos harrastus ottaa tuulta alle ja tekee mieli hankkia pöllejä lisää niin onko tähän enää mitään vippaakonsteja, tai onko harrastajilla mitään rinkejä hankintaan. Itse olen joensuusta .

Myös vinkkiä kaipaisin hyvään arkisikariin joka ei tarvitsisi olla hirveän vahva, esim dominikaaninen ja koska arkisikari niin ei mielettömän kallis jopa alle 5e jos mahdollista. Tulipa varmaan sekalaista tekstiä näin yön tunteina enkä jaksa oikolukea ....peace
Joensuusta ainakin löytyisi tämmöinen köntti erilaista testailtavaa, jos kiinnostelee.

1x Quisqueya Seco Robusto
2x Umnum Honduras Robusto
2x Don Tomas Dom.Rep. Robusto
2x Mustique Blue Robusto
2x Casa Culinaria Jalapa Robusto
2x Imperiales Maduro by Leon Jimenes Robusto
5x Joya de Nicaragua Clasico Medio Siglo Robusto
3x Casa de Garcia Connecticut Robusto
 

Liitteet

Liittynyt
08.07.2022
Viestejä
10
Mikäs näiden hinnasto on :D . Silloin vuosia sitten kun tuli tupruteltua niin muistan että yksi edullinen arkisikari oli tuollaisella mustique vyöllö oleva mutta vyö oli punainen.
Joensuusta ainakin löytyisi tämmöinen köntti erilaista testailtavaa, jos kiinnostelee.

1x Quisqueya Seco Robusto
2x Umnum Honduras Robusto
2x Don Tomas Dom.Rep. Robusto
2x Mustique Blue Robusto
2x Casa Culinaria Jalapa Robusto
2x Imperiales Maduro by Leon Jimenes Robusto
5x Joya de Nicaragua Clasico Medio Siglo Robusto
3x Casa de Garcia Connecticut Robusto
 
Liittynyt
08.07.2022
Viestejä
10
Voisin käydä nuo nappaamassa,
No koko köntin saa vaikka 80€
Voisin kyllä käydä nuo nappaamassa, mulla on tässä viikonlopun aikataulut vähä auki nii laitan tähän viestii koha tiiän tarkemmin .missä päin joensuuta asustelet.

Tyhmä varmistus mutta ovat varmaan olleet humissa säilytyksessä :D
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
779
Voisin käydä nuo nappaamassa,

Voisin kyllä käydä nuo nappaamassa, mulla on tässä viikonlopun aikataulut vähä auki nii laitan tähän viestii koha tiiän tarkemmin .missä päin joensuuta asustelet.

Tyhmä varmistus mutta ovat varmaan olleet humissa säilytyksessä :D

Tässä rantakylässä, ostarin vieressä. Juu ja on asiallisesti olleet humissa 69% bovedojen kanssa
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
680
Ärsyttävää sikariharrastuksessa on tosiaan se, että on tosi pahasti muutaman kaupan valikoimien kanssa jumissa. Hesan 2 kauppa ja tallinnassa kaupat, ei kuitenkaan kata sitä mitä cigarworld pysty toimittamaan. Kova halu oisi CAO bella vanilla jälkkärisikarille, joka oli herkkua minun suuhun, mutta en keksi miten sellaisen saisi ostettua. Järkevästi. Lentokenttien valikoima on harmittavan rajallinen, mutta kyllä sieltä aina jotain hyvää peruspoltettavaa löytyy. Usein on valikoima tosin siellä hintavammassa päässä, joka ei sovi mulle. Ei siksi että ei voisi ostaa, vaan siksi, että makuaisti ei ole erityisen hyvä, joten ei kannata ylipanostaa laatuun. Toisaalta en quantanameraankaan rahojani tuhlaa. Ja vielä se vinkki sinne halvasta perussikarista Jose L Pietrat on minusta olleet hyviä. Joku kehui että kun unohtaa humiin pidemmäksi aikaa niin vielä paranee. Ainakin sikarimajasta tallinnasta löytyy.
 
Liittynyt
08.07.2022
Viestejä
10
Tuleeko muuten teillä säilytettyä kaikki sikarit kääreissä . Jotenkin esteettisemmän näköistä kun ovat ilman muoveja humissa
 
Liittynyt
08.07.2022
Viestejä
10
Tässä rantakylässä, ostarin vieressä. Juu ja on asiallisesti olleet humissa 69% bovedojen kanssa
Ärsyttävää sikariharrastuksessa on tosiaan se, että on tosi pahasti muutaman kaupan valikoimien kanssa jumissa. Hesan 2 kauppa ja tallinnassa kaupat, ei kuitenkaan kata sitä mitä cigarworld pysty toimittamaan. Kova halu oisi CAO bella vanilla jälkkärisikarille, joka oli herkkua minun suuhun, mutta en keksi miten sellaisen saisi ostettua. Järkevästi. Lentokenttien valikoima on harmittavan rajallinen, mutta kyllä sieltä aina jotain hyvää peruspoltettavaa löytyy. Usein on valikoima tosin siellä hintavammassa päässä, joka ei sovi mulle. Ei siksi että ei voisi ostaa, vaan siksi, että makuaisti ei ole erityisen hyvä, joten ei kannata ylipanostaa laatuun. Toisaalta en quantanameraankaan rahojani tuhlaa. Ja vielä se vinkki sinne halvasta perussikarista Jose L Pietrat on minusta olleet hyviä. Joku kehui että kun unohtaa humiin pidemmäksi aikaa niin vielä paranee. Ainakin sikarimajasta tallinnasta löytyy.
Oisko nytten mahdollisesti onnistunu sikarien haku
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 034
Tuleeko muuten teillä säilytettyä kaikki sikarit kääreissä . Jotenkin esteettisemmän näköistä kun ovat ilman muoveja humissa
Ei se ole muovia, se on sellofaania ja se hengittää, toisin kuin muovi. Itse pidän kyllä pöllien suojana, helpompi käsitellä eikä tarvitse olla niin varovainen.
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
40
Mihin hintaan Suomesta nyt oikein saa sellaisia ei-kuranmakuisia sikareita? Katselin tuossa jo cigarworld.de sivustolta että jotain kuubalaisia oli siellä ihan alle 5e/kpl, mutta sitten selvisikin että eihän tänne taas tietenkään saa ulkomailta mitään tilata. Esimerkiksi tuollainen Jose L. Piedran cazadore tai conserva, mitähän ne täällä puhtoisessa Suomessa maksavat? Tai mistä niitä ylipäätään saa, pelkästään näistä erikoistuneista kaupoista isoista kaupungeistako?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 388
Mihin hintaan Suomesta nyt oikein saa sellaisia ei-kuranmakuisia sikareita? Katselin tuossa jo cigarworld.de sivustolta että jotain kuubalaisia oli siellä ihan alle 5e/kpl, mutta sitten selvisikin että eihän tänne taas tietenkään saa ulkomailta mitään tilata. Esimerkiksi tuollainen Jose L. Piedran cazadore tai conserva, mitähän ne täällä puhtoisessa Suomessa maksavat? Tai mistä niitä ylipäätään saa, pelkästään näistä erikoistuneista kaupoista isoista kaupungeistako?
Tupakkakaupoista. Ennen joissain baareissa, r-kioskeilla ja sokoksilla saattoi olla humidori mutta aika harvassa nykyään. Hinnoista sen verran että ihan huoletta voi laittaa ainakin 5-10e lisää tuollaisessa perus sikarissa. Esim Romeo y Julieta no. 1 mikä ulkomailla maksaa sen n. 8 euroa oli Oululaisessa tupakka-aitassa 18.90e kun kävin kyselemässä. Toki tämä pohjois-suomessa missä tupakka-aitta on tyyliin ainoa tupakkakauppa isolla säteellä. Etelässä lienee enemmän kilpailua ja asiallisemmat hinnat. Jos vain mahdollista niin kannattaa hakea ulkomailta. Jos helsingin suunnilta niin hyppäät laivaan ja viroon, tulee säästöä jo kun ostat muutaman sikarin ja pohjoisessa sitten haaparanta.
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
40
Tupakkakaupoista. Ennen joissain baareissa, r-kioskeilla ja sokoksilla saattoi olla humidori mutta aika harvassa nykyään. Hinnoista sen verran että ihan huoletta voi laittaa ainakin 5-10e lisää tuollaisessa perus sikarissa. Esim Romeo y Julieta no. 1 mikä ulkomailla maksaa sen n. 8 euroa oli Oululaisessa tupakka-aitassa 18.90e kun kävin kyselemässä. Toki tämä pohjois-suomessa missä tupakka-aitta on tyyliin ainoa tupakkakauppa isolla säteellä. Etelässä lienee enemmän kilpailua ja asiallisemmat hinnat. Jos vain mahdollista niin kannattaa hakea ulkomailta. Jos helsingin suunnilta niin hyppäät laivaan ja viroon, tulee säästöä jo kun ostat muutaman sikarin ja pohjoisessa sitten haaparanta.
Joo kuulostaa kyllä siltä että jätän suosiolla hankinnat seuraavaan Tallinnan- tai etelänmatkaan. Täällä kotokaupungissa ei noita tupakkakauppoja ole, niin joutuu joka tapauksessa sovittamaan etsinnät jonkin matkan yhteyteen.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 181
Onko tiedossa kauppoja, joista saisi vielä tilattua sikareita netistä? Voi laittaa YVllä.
 
Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
7
Onko jollakin tietoa,että onko Somerniemen sikaritalo(amanita) enää toiminnassa?
 
Liittynyt
08.07.2022
Viestejä
10
Mitä kostutustapoja jengi täällä käyttää humidorissa. Tuleeko käytettyä oasiksessa veden ja pg liuoksen sekoitusta. Mistä tuota pg liuosta nykyään saa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
Noitahan voi ostaa mistä vain löydät, ite taisin viimeksi amazonista tilata.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 034
Mulla on useampi 60gr Boveda humissa. Onneksi niitä on helppo "ladata" itsekin, ei tarvitse juurikaan ostaa uusia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
60gr itelläkin, niitä ostaa humin koosta riippuen nipun ja latailee tarpeen vaatiessa. Tosi simppeli tapa pitää sopiva kosteus. Mulla taitaa olla jotain 10 pintaan noita ja kaks humia niillä pysyy hyvin, noin 50 pölliä per humidori tavaraa sisällä. Noi 10 riittää kyllä isommallekin satsille.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 181
Jos jollain Cohiban minisikareita Joensuun seudulla ylimääräisenä, olen kiinnostunut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 746
Viestejä
4 205 001
Jäsenet
70 957
Uusin jäsen
AkuKJ

Hinta.fi

Ylös Bottom