Juoksu

  • Keskustelun aloittaja Anonyymi
  • Aloitettu
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 975
Mulla tais tulla kilometrit täyteen tältä vuodelta. Kolmisen viikkoa sitten polvi kipeytyi lenkillä ja lekurin kautta nappikuurille. Reilun viikon polvi olikin suunnilleen kivuton, mutta flunssa iski loppuviikosta. Sunnuntaina pieni luontoretki kävellen ja sen jälkeen ollut vasen akilles sitä mieltä, että nyt tää perseily saa riittä. Perseilyllä se tarkoittaa liikuntaa noin yleensä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
155
Kolme viikkoa sitten ostin maastolenkkarit ja aloitin nollasta juoksemista. Run-walk, sprint intervallit ja rauhallisia lenkkejä yhteensä kolme kertaa viikossa. Tällä hetkellä viikossa tulee kilometrejä alle 15km ja tarkoitus nostaa rauhallisesti. Amatöörinä ajattelin kysellä kenkävihjeitä. Tarvitsen kovan alustalle kengät. Ongelma on jalan koko, 30cm melko leveä ja täys lättä vielä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
194
Kolme viikkoa sitten ostin maastolenkkarit ja aloitin nollasta juoksemista. Run-walk, sprint intervallit ja rauhallisia lenkkejä yhteensä kolme kertaa viikossa. Tällä hetkellä viikossa tulee kilometrejä alle 15km ja tarkoitus nostaa rauhallisesti. Amatöörinä ajattelin kysellä kenkävihjeitä. Tarvitsen kovan alustalle kengät. Ongelma on jalan koko, 30cm melko leveä ja täys lättä vielä.
Altralta löytyy isoja kokoja ja ovat melko leveitä kenkiä. Käytän itse koon 50 Altroja ja jalkojen mitat ilman sukkia 302/307mm jonkun mittauksen mukaan. Mulla tuo jalan koko vaihtelee useamman millin. Varmaan Wide-malli olisi hyvä. Sitä en tiedä, että löytyykö tuolta oikealla tavalla tuettua mallia, jos jotain erityistukea kaipaat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
155
Kiitos. Löysin partioaittasta Altra juoksukenkiä ja vielä ison kokoisia. Ehdin ostamaan tänään Asics gt-1000 12mallia mutta joskus pitää kokeilla altrat.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 438
Viestejä
4 199 507
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom