Hyvää alkanutta joulukuuta,
Tilasin tuossa marraskuun alussa Jimm's komponentit enolleni,
olen kasannut elämässäni useita koneita (myös työkseen).
Koneen kasauksen jälkeen emolevy ei POST:annut ollenkaan ja sitä vikaa sitten aloin tutkimaan.
Huomasin että koneessa muistit toimivat vain Single-Channelissä mutta Dual-Channelilla koneeseen ei tullut kuvaa.
(Ja kyllä muistit olivat kitistä, eli ei vaan random yksittäisiä muisteja)
Tein bios-päivityksen, ei vaikutusta.
Ajattelin sitten että onkohan tässä emolevyssa jotain muuta vikaa ja pistin RMA Jimm's..
Kun paketti saapui Jimms tuli välittömästi että "Olet aiheuttanut itse fyysisiä vaurioita emolevyyn kun olet asentanut jäähdytintä koneeseen"
Pyysin sitten kuvat Jimm'siltä ja sain mielenkiintoiset kuvat.
Kyseinen jäähdytin jonka asensin ohjeiden mukaan oli
Vielä pakatessa tarkistin ettei pinnejä ole vinossa ja eikä ole mitään normaalia kummoisempia asennusjälkiä.
Onko muille käynyt näin huono tuuri Jimm's kanssa?
Edit: ja kyseessä on vielä sormiruuveilla kiristettävä jäähdytin.
Tilasin tuossa marraskuun alussa Jimm's komponentit enolleni,
olen kasannut elämässäni useita koneita (myös työkseen).
Koneen kasauksen jälkeen emolevy ei POST:annut ollenkaan ja sitä vikaa sitten aloin tutkimaan.
Huomasin että koneessa muistit toimivat vain Single-Channelissä mutta Dual-Channelilla koneeseen ei tullut kuvaa.
(Ja kyllä muistit olivat kitistä, eli ei vaan random yksittäisiä muisteja)
Tein bios-päivityksen, ei vaikutusta.
Ajattelin sitten että onkohan tässä emolevyssa jotain muuta vikaa ja pistin RMA Jimm's..
Kun paketti saapui Jimms tuli välittömästi että "Olet aiheuttanut itse fyysisiä vaurioita emolevyyn kun olet asentanut jäähdytintä koneeseen"
Pyysin sitten kuvat Jimm'siltä ja sain mielenkiintoiset kuvat.
Kyseinen jäähdytin jonka asensin ohjeiden mukaan oli
ARCTIC Freezer 34 -prosessorijäähdytin (bulk) - 29,90€
Tekniset tiedot : Yhteensopivuus : - AMD: AM4 - Intel: LGA 1700 - Suositeltu TDP: maks. 150W Lämpösiili : - Direct Touch -l&au
www.jimms.fi
Vielä pakatessa tarkistin ettei pinnejä ole vinossa ja eikä ole mitään normaalia kummoisempia asennusjälkiä.
Onko muille käynyt näin huono tuuri Jimm's kanssa?
Edit: ja kyseessä on vielä sormiruuveilla kiristettävä jäähdytin.