Jagged Alliance 3 (PC)

Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
304
On tää kyllä hieno! Kuin kuuta nousevaa tuli odotettua jatkoa JA2:lle, ollut yksi tärkeimpiä pelejä ollut itselleni ja JA3 lunasti (realistiset) toiveeni. Tuttua ja turvallista hiipimistä ja taktikointia. 10h:n jälkeen tosin hommat vielä osittain hakusessa pelimekaniikan muutoksista ja käyttäjävirheistä johtuen. On pelissä "muutamia" bugeja ja perseilyjä jotka vievät aavistuksen pisteitä, mutta niihin luulisi tulevan bugikorjauksia ja modeja.

Suosikkivitutukset (jos löytyy vinkkejä näihin, otetaan kiitollisena vastaan).

- Miinat: En ole onnistunut vielä purkamaan ainoatakaan (riippumatta mech/explosive taidoista) joten päätynyt ampumaan niitä. Sneaking lähestymiset voi silloin unohtaa.
- Haulikot: Legendaarinen 'Battle of Navetta' missä oma haulikkomiehellä ei riittänyt kantomatka navetan päädystä toiseen, piti rynnätä keskelle navettaa kuolemaan.
- Graze: Hiekkamyrsky+konekivääri tuhlaa kaikki 7.62x51 ja saa vain aikaiseksi Graze 3damagea 10 metrin päässä avoimella seisovaan vastustajaan.
- Search: Kursori & asioiden tutkiminen bugaa, kohdistin pomppii ja tarvitsee 10 yritystä avata laatikot.
- Pause: Realtime modesta vuoropohjaiseen siirtyminen ei oikein onnistu sujuvasti. Asettelet 5min merccejäsi hyviin asemiin, sitten yksi vihollinen päättää hortoilla porukkasi keskelle mutta et pysty ampumaan häntä ajoissa koska tähtääminen lagaa. Mitenköhän pääsisi vuoropohjaiseen välittömästi tactical mappiin siirtyen tai miten voi keskeyttää Realtimen kun on tarvis?

Mutta joo, 9/10 jo nyt. Odotan innolla lisäosia, lisämerccejä ja karttoja...eiköhän tämän pelin tiimoilla saa muutaman sata tuntia vietettyä..
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 027
Miinoissa tuntuu olevan skillille selvä minimivaatimus, jonka alla kaikki räjähtävät. Barryllä purkaantuu miinat käytännössä 100 % todennäköisyydellä.

Toisella pelikerralla otin modin joka näyttää osumaprosentit. Olinkin ihmetellyt miksi "varma" osuma osuu niin harvoin, mutta mercin kommentti "kyllä osuu" tarkoittaakin pahimmillaan 20 % tarkkuutta. Ei mitään järkeä siis.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 035
On tää kyllä hieno! Kuin kuuta nousevaa tuli odotettua jatkoa JA2:lle, ollut yksi tärkeimpiä pelejä ollut itselleni ja JA3 lunasti (realistiset) toiveeni. Tuttua ja turvallista hiipimistä ja taktikointia. 10h:n jälkeen tosin hommat vielä osittain hakusessa pelimekaniikan muutoksista ja käyttäjävirheistä johtuen. On pelissä "muutamia" bugeja ja perseilyjä jotka vievät aavistuksen pisteitä, mutta niihin luulisi tulevan bugikorjauksia ja modeja.

Suosikkivitutukset (jos löytyy vinkkejä näihin, otetaan kiitollisena vastaan).

- Miinat: En ole onnistunut vielä purkamaan ainoatakaan (riippumatta mech/explosive taidoista) joten päätynyt ampumaan niitä. Sneaking lähestymiset voi silloin unohtaa.
- Haulikot: Legendaarinen 'Battle of Navetta' missä oma haulikkomiehellä ei riittänyt kantomatka navetan päädystä toiseen, piti rynnätä keskelle navettaa kuolemaan.
- Graze: Hiekkamyrsky+konekivääri tuhlaa kaikki 7.62x51 ja saa vain aikaiseksi Graze 3damagea 10 metrin päässä avoimella seisovaan vastustajaan.
- Search: Kursori & asioiden tutkiminen bugaa, kohdistin pomppii ja tarvitsee 10 yritystä avata laatikot.
- Pause: Realtime modesta vuoropohjaiseen siirtyminen ei oikein onnistu sujuvasti. Asettelet 5min merccejäsi hyviin asemiin, sitten yksi vihollinen päättää hortoilla porukkasi keskelle mutta et pysty ampumaan häntä ajoissa koska tähtääminen lagaa. Mitenköhän pääsisi vuoropohjaiseen välittömästi tactical mappiin siirtyen tai miten voi keskeyttää Realtimen kun on tarvis?

Mutta joo, 9/10 jo nyt. Odotan innolla lisäosia, lisämerccejä ja karttoja...eiköhän tämän pelin tiimoilla saa muutaman sata tuntia vietettyä..
Miinat oli itellä kans ongelma ekalla pelikerralla, toisella otin barryn, barry on op. Barry tekee myös ammuksia, jotka ainakin modaamattomassa pelissä on aina vähänä. Miinojen havaitsemiseen auttaa iso wisdom (90+) ja mercin level, ainakin lvl5 mercit tuntuu nuo huomaavat, barry sitten purkamaan.
Haulikot on huonoja, en ite juuri käytä, backuppina on ok, esim joku underground kenttä, aseet ei tunnu olevan balanssissa ja tuo grazed on vähän pee.. siihen auttaa parhaiten thermal scope.
Sniper riflet kaikilla niin peli on moninverroin helpompi, assault rifleistä ainoastaan nuo 7,62 nato kiväärit on järkeviä ainakin lopussa. MG:t on kans op, mutta niitä nerffattiin, mutta tuntuu ne silti olevan hyviä vielä, syö vaan ammuksia liikaa.

Hyviä modeja, on tuo osumaprosentit, toinen on active pause, jota en juurikaan itse käytä, vihut tulee niin eikun liikettä ja asemiin, mutta tuota ehkä vähän toivois alunperin peliin, eli vähän xcom2 tyyliin, jossa vuoropohjainen taistelu on mun mielestä mielekkäämmin tehty.
Meni vähän tuo toinen pelikerta hitaaksi kun tuli tuo BG3 ja siihen menee aikaa, toisaalta tää peli ehtii vähän kypsyä, jos keskeyttäis sen ja aloittais uudestaan joskus myöhemmin.
Muita modeja mitä käytän on crafting items to squadpacks, more inventory space, custom settings, tai joku jolla voi nostaa droppien määrää ja tonys weapon shop. Löytyy steamista ja nexusmods.
 
Liittynyt
07.08.2023
Viestejä
21
Aijai.. On kyllä amatööriluokan virhe päässy tulemaan NNirville tuossa jutussa. 1.13 viimeisin versio ei todellakaan oo vuodelta 2014
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 774
Tosiaan ensimmäinen Googlella vastaan tuleva hakutulos on linkki Wikiin, jota ei ole päivitetty 2014 jälkeen. Ajantasainen versio löytyy:
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 035
Tuo 2014 versio vissiin kuitenkin viimeinen "official" versio. tuo projekti on kestänyt niin pitkään ja porukka vaihtunut. muistan kun pelasin jotain vanhaa versiota parikin kertaa fiilistellen läpi ja vähän ite modaillen, taisi juurikin olla tuo. Lisäksi oli AIMNAS modi, smeagol nimellä bearsbitin forumilla, en tiedä tekeekö enää omaa lisä modiansa, mutta siitäkin viimeisin versio oli noita large maps yms liikaa kaikkea, liian sekava, liian vaikea.

Uusimmat versiot lisää jo niin paljon ominaisuuksia peliin ja taisi jo kaatuillakkin, että se ei ollu enää hauskaa ja meni turhan säätämiseksi ja vaikeaksi, release 8900 - 9300 on koneella en muista mikä noista viimeisin jota kokelin, ei tuota ollu enää mukava pelata ja muutenkin hakannut tuota ja2 liikaa aikanaan. Hyvä peli joo, mutta aika jo ajanut ohitse. Mutta kannattaa noita kokeilla jos kiinnostaa, aikamoista nörttisäätämistä vaan että saa toimiin kunnolla.
 
Liittynyt
07.08.2023
Viestejä
21
Se 2014 vuoden versio on ihan yhtä virallinen kuin tää nykyinenkin. Ihan tavallista, et 20 vuoden modauksen aikana porukka vaihtuu ja aktiivisuus aaltoilee. Mun mielipide on, että toi "stable/unstable" nimeäminen oli yks 1.13 modin isoimmista mokista, koska edelleenkin tulee kysymyksiä et uskaltaaks sitä pelata uusimmalla versiolla kun se on "epästabiili". Ideahan siinä taustalla oli, että kun tuohon aikaan tehtiin aika paljon muutoksia, mitkä rikkoi esim. tallennusten yhteensopivuuden niin haluttiin jättää modaajille ns. vakaa versio, jota voi käyttää modien työstämiseen ilman että tarvii jatkuvasti olla päivittämässä modia toimintakuntoon. Uusin versio on paljon, paljon vakaampi kuin se vanha 7609 julkaisu.

Sitä säätämisen määrää on pyritty/pyritään viime aikoina vähentämään ja nykyään tuon saa toimimaan suoraan sillä kun purkaa asennusfilun puhtaan JA2 asennuksen päälle ja käynnistää pelin.
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 027
Puhutaanko vaihteeksi JA3:sta?

Kuvittelin ensi pelikerralla että snipu on täysin ylivoimainen. Totuus on kuitenkin että stealth/unarmed on jopa parempi putsaamaan karttaa ilman koko porukan aggroamista. Kahdella hyvällä unarmed stealthilla saa pienellä tuurilla jopa huoneen, jossa pari vihua, tyhjäksi ilman hälytystä.

Sen lisäksi grit mekaniikka tarjoaa huikean tehokkaan tankkipelaamisen etulinjassa. Enää ei sokkelot ja ahtaat tilat haittaa, ne ovat jopa eduksi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
496
Onko kukaan pelannut tätä onlinessa? Onko siinä mitään järkeä? Miten vuorot ja hahmot jakautuu jos cooppina pelaa, jne?
Eli kannattaako sen puolesta mainostaa kavereille...
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Kuka olisi pelannut molempia JA3 ja BG3 ja osaisi kertoa jotain hienoja eroja tms.? Ainakin BG3 on kyllä loistava itselle.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 035
Joo just pelailen molempia. Molemmat hyviä, mutta JA3 yksinkertaisempi pelata. BG3 joutuu vähän ajatuksella pelaan ja on aika monimutkainen.
Kummassakin hyvät puolensa, riippuu haluaako raskasta roolipeliä, vai vähän yksinkertaisempaa arpg tyyppistä turn based combat peliä.
Ainakin väliin tuntuu vähän "ahdistavan" tuo BG3 monimutkaisuus ja älytön määrä mitä eri vaihtoehtoja esim keskusteluilla ja vaihtoehdoilla saa aikaan, täysiä game changereita. Pelailen sitten väliin JA3 toista läpipeluuketaa eteenpäin.
Mitä nyt vastaisin äkkiä niin kyllä tuo BG3 antaa enemmän vastinetta, mutta miksipä ei pelais molempia.

Ja ite en oikein saanu toimiin JA3 stealth tai melee, mutta en ole sen kummemmin yrittänyt, tykkään hamstrata eri aseita ja ammuskella menemään, yleensä saan alussa muutaman stealthilla sitten menee full fightiksi. Muuten tuo ois varmaan aika save/load rumbaa
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 035
Peliin on julkaistu uusi patsi ja viralliset modityökalut. Karttaeditori ja muuta tulee myöhemmin. Esim active pause on nyt oletuksena pelissä. Mielenkiintoiselta vaikutti myös weapon shipmentit, jotka toimii diamond shipmentien tapaan, mutta aseita.
Toivottavasti toimii olemassaolevaan campaigniin, aika pitkällä toinen pelikerta ei viittis aloittaa taas alusta.
 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Kuuluikohan tän pelin nyt mennä näin? Alkoi yhtäkkiä joka kaupunkiin valua järkyttävä määrä vihollista yhtä aikaa. Mulla oli koulutettu maksimimäärä militiaa melkein joka paikassa, mutta nämä vihut vaan kävelivät yli, jos joskus militia sattui pysäyttämään niin viimeistään toinen aalto sitten lanas loputkin (Heti perästä olis tullu vielä kolmas aaltokin toki)

Tältä näytti kun sellanen massa valui kaupunkiin, jossa omat palkkasotilaat piti majaa. Ilmeisesti 30 kpl vihua. Mulla oli ihan kovat tyypit ja aseet mutta tollasta massaa vastaan en tiedä mitä ihmeitä olis pitäny vetää taikurin hatusta, ettei olis tullu yli kävellyksi.

1692730291528.png

Onko muilla käynyt vastaavaa? Vähän meni nyt sormi suuhun että mitähän nyt. Jos nyt tuolta saan jonku elossa pois niin kaikki kaivokset ja muut mitä olin vallannu on nyt taas sitten vihollisen hallussa :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 027
Kuuluikohan tän pelin nyt mennä näin? Alkoi yhtäkkiä joka kaupunkiin valua järkyttävä määrä vihollista yhtä aikaa. Mulla oli koulutettu maksimimäärä militiaa melkein joka paikassa, mutta nämä vihut vaan kävelivät yli, jos joskus militia sattui pysäyttämään niin viimeistään toinen aalto sitten lanas loputkin (Heti perästä olis tullu vielä kolmas aaltokin toki)

Tältä näytti kun sellanen massa valui kaupunkiin, jossa omat palkkasotilaat piti majaa. Ilmeisesti 30 kpl vihua. Mulla oli ihan kovat tyypit ja aseet mutta tollasta massaa vastaan en tiedä mitä ihmeitä olis pitäny vetää taikurin hatusta, ettei olis tullu yli kävellyksi.



Onko muilla käynyt vastaavaa? Vähän meni nyt sormi suuhun että mitähän nyt. Jos nyt tuolta saan jonku elossa pois niin kaikki kaivokset ja muut mitä olin vallannu on nyt taas sitten vihollisen hallussa :kahvi:
Kuuluu. Editoisitko viestisi spoilertageihin?
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Kuuluu. Editoisitko viestisi spoilertageihin?
Jännittävää. Jotenki tuli tunne koko tilanteesta, että uusi pätsi tms. laukaisi jonkun patoutuneen vihollisryppään, kun ei stoorikaan oikein alustanut tilannetta.

Miten tuosta nyt sitten pitäisi pelata eteenpäin? Niitä vihuja on aivan perkeleesti ja ampuvat vielä niin lujaa, että ei oikein tunnu realistiselta koittaa puolustaa.
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 027
Jännittävää. Jotenki tuli tunne koko tilanteesta, että uusi pätsi tms. laukaisi jonkun patoutuneen vihollisryppään, kun ei stoorikaan oikein alustanut tilannetta.

Miten tuosta nyt sitten pitäisi pelata eteenpäin? Niitä vihuja on aivan perkeleesti ja ampuvat vielä niin lujaa, että ei oikein tunnu realistiselta koittaa puolustaa.
Kannattaa lähteä karkuun ja aloittaa esim. helpompien kaivosten takaisinvaltaamisella. Tuo hyökkäystilanne on vaikeampi puolustaa vrt. takaisin ottaminen.

Juoni kyllä aukeaa vielä, kun vaan valtaat kaikki takaisin.
 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Kannattaa lähteä karkuun ja aloittaa esim. helpompien kaivosten takaisinvaltaamisella. Tuo hyökkäystilanne on vaikeampi puolustaa vrt. takaisin ottaminen.

Juoni kyllä aukeaa vielä, kun vaan valtaat kaikki takaisin.
ok ei kai se sitten auta, kuin alkaa työstään kaikki takas. Ainakin vähän motivoi kun nyt tietää, että tossa ei ollutkaan mikään glitchi kyseessä ton massahyökkäyksen kanssa. Kiitos :tup:
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Tuli otettua toinen kierros Commando-tasolla, ja viimeistä sektoria viedään! Tuli vallattua kaikki sektorit pelistä ja tehtyä kaikki tehtävät mitä vastaan tuli. Peli tuli mentyä lopulta kolmella squadilla läpi, joiden ylläpitämiseen riitti rahat juuri sopivasti.
Pelikellossa tällä hetkellä 110 tuntia (ensimmäinen kierros meni 50 tunnissa). On tämä vaan loistava peli! :kippis:


1693651656339.png


Kuka olisi pelannut molempia JA3 ja BG3 ja osaisi kertoa jotain hienoja eroja tms.? Ainakin BG3 on kyllä loistava itselle.
Kummatkin on tullut pelattua läpi, ja omalla tavallaan loistavia pelejä kummatkin. Pelit ovat vuoropohjaisia, mutta muuten aivan eri maailmoista (fantasiapeli vs. palkka-armeijapeli). BG3 on enempi vuoropohjainen RPG kun taas JA3 on mielestäni vuoropohjainen strategiapeli. Kannattaa ehdottomasti kokeilla myös tätä! :tup:
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Näin 62h kohdalla olisin yleensä jo pitänyt pidemmän tauon eli maistuu. En mitenkään kauhean pitkällä vielä ole, ehkä vähän yli puolet vallattuna.
Aina kun on alkanut vähän puuduttaa niin onkin tullut jotain virkistävää uutta tapahtumaa yms. tilannetta, niin into palannut jälleen.

PS. Steamissa atm 88% :thumbsup:
Seuraavien isompien pätsien lisäyksiä odotellessa (taisteluviilauksia ja bobbyrays) .
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Tullut nyt myös alotettua kaverin kanssa coop-kampanja.
Toimii muuten yllättävän kivasti. Toki kaverin kans pelattu esim. Shogun2 kampanjaa satoja tunteja joten sillee parasta coop seuraa.
Sen verran piti modata et laitettiin custom settings ja sieltä vain I.M.P auki niin et molemmille saatiin oma hahmo, muuten ois jäänyt ehkä aloittamatta.
Vasta alussa ollaan mutta hyvältä vaikuttaa. Suositus.
 
Liittynyt
07.06.2019
Viestejä
64
Läpi tuli pelattua ja pelikello näyttää 53 tuntia. Yhden kerran aloitin alusta uudestaan "aloitussaaren" aikana kun heti ensimmäisellä kerralla ei mekaanikat olleen ihan hallussa. Lopussa kävi näin:
Oletan että tässä on erilaisia juonia, riippuen valinnoista. Alkoi loppuselostusta katsoessa vähän naurattaa kun maa jäi kauheaan tilaan ja red rabieskin levisi globaaliksi pandemiaksi, koska en jaksanut tehdä sivutehtävää. Toisaalta pelasin kuin palkkis, eli rahat vain kiinnostivat ja tehtävän suorittaminen.

Sanoisin että hyvä peli ja uusintakierros tulee ehkä otettua, jos tähän jotain lisäsisältöä jossain vaiheessa tulee.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Testailin ehlä 3h ja hyvältä vaikuttaa. Kunhan bg3 on läpi niin hakusessa on vuoropohjainen co-op (3-4 pelaajaa) niin kokemukset siitä kiinnostaisi kovasti. Div2 ja Neverwinter Nights pelattu co-op mut muita voi suositella
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2023
Viestejä
17
Tämä nyt julkaistu myös konsoleille. En löydä arvosteluja. Kuinkahan hyvin kontrollit kääntyvät pleikkarin padille? Pelityypin huomioiden olen kovin pessimistinen, mutta ilmeisesti ainakin bg3:n padikontrollit ovat jopa vallan toimivat.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 692
Olen juuri aloittelemassa uusintakierrosta kun pätseissä on näköjään tullut niin paljon uutta tavaraa (Bobby Rays, joku uusi U-Bahn questi, quality of life parannuksia jne). Pelitasapainoa on myös patch notejen perusteella viilailtu monella tavalla, jotain huomasin jo aloitussaarella - ainakin militia tuntuu tehokkaammalta kuin ennen, tosin tämä vain yhden ainoan taistelun perusteella...

Viimeksi olin pelannut sitä versiota, jossa pause mahdollisti taistelujen hieman suunnitelmallisemman aloittamisen. Mukavaa, että peruspeli kehittyy.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
119
Meinaan aloittaa JA3:n lähiaikoina. Onko pelissä vieläkin se sama vanha perisynti, jossa viholliset pudottavat käyttämiensä varusteiden/aseiden sijaan satunnaista loottia? Ovatko päivitykset tuoneet tilanteeseen mitään muutoksia? Onko turvauduttava johonkin modiin? Onko asialla niinkään edes merkitystä?
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
468
Steam Workshop::Custom Settings vaikka tuolla modilla voi säätää "Base Drop Chance" arvot vaikka 100% per kategoria niin pitäis tiputtaa kaikki.

En ole juuri tuota modia koittanut, mutta hakusanalla "drop" löytyy useita vaihtoehtoja. Kannattaa katsoa vähän kommentteja, että on modia päivitetty tuoreimpaan peliversioon.


Kuvittelisin, että pelin balanssi on aivan perseestä jos heti alkumetreiltä omat soturit on täysissä varusteissa ja asetta ja patruunaa tulee ovista ja ikkunoista. Mutta mikäs siinä jos niin haluat pelata niin modaa mieleiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Exe
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
119
Mutta mikäs siinä jos niin haluat pelata niin modaa mieleiseksi.
Siinäpä se - en halua pelata niin että pelin tasapaino on heti päin helvettiä tai käyttää jotain kolmannen osapuolen modeja jotka laahaavat sitten päivitysten perässä puolitoimivina tai epäyhteensopivina. Haluaisin kuitenkin pelata niin, että jos vihollinen käyttää sarjatuliasetta ja nakkelee kranaatteja, saman aseen voisi vääntää tyypin kuolleista käsistä ja kranaattejakin olisi ehkä yksi tai kaksi jäljellä sen sijaan, että juuri käydyssä tulitaistelussa käytetyt varusteet katoavat taivaan tuuliin ja niiden tilalla on satunnaista roipetta loottiruletista.

Baldur's Gate 3 on hyvä esimerkki siitä, miten vihut oikeasti käyttävät mukana kantamiaan varusteita, niiden ominaisuudet vaikuttavat taisteluun ja kamat löytyvät ruumiilta tasapainon kärsimättä pätkääkään. Luulin, että samanlainen systeemi sopisi vuoropohjaiseen sotimiseen vallan mainiosti ja tekijät olisivat sen oivaltaneet itsekin. No, ennemmin pelaan tasapainoista peliä satunnaissotasaaliilla kuin jotain epävirallista ultra easy -tilaa.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
119
Aloitettu on. Vähän sellainen halvahko faniprojektimainen yleisfiilis, mutta katsotaanpa nyt hiljalleen kun on kehuttukin.

Miten kuolleilta vihuilta otetaan kamaa? Ruumiita ei voi lootata, vain jotain laatikoita ja sen sellaisia. Olenko vielä jossain tutoriaalissa tms?

edit. Latasin edellisen tallennuksen ja näemmä nyt vihut voi lootata, joskaan ei kaikkia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 800
Onko huono vaihtoehto noille arvorojuille/helyille painaa "can be cashed" value xxxxx$?

Vievät reppujen resursseista loputkin tilat...
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Onko huono vaihtoehto noille arvorojuille/helyille painaa "can be cashed" value xxxxx$?

Vievät reppujen resursseista loputkin tilat...
Ei ole kovin huono vaihtoehto.
Tiny diamonds -pussit saa myytyä hieman parempaan hintaan (+100$).
Relic kamat taasen voi lahjoittaa museolle ja sillä saa käytännössä vain luottamusta, jolloin voi pyydellä militiaa eri paikkoihin.
Suuren suuret hyödyt ei ole kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 595
Viestejä
4 205 637
Jäsenet
70 923
Uusin jäsen
Rezponze

Hinta.fi

Ylös Bottom