• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Israel, Jerusalem, palestiinalaiset ja kumppanit

Olipa virkistävä esitys eversti-luti Mäkelällä a-studiossa. Avointa kritisointia israelin touhuista ja siitä että israelin touhujen kritisointi ei ole antisemitismiä. Sanoi myös että sotilaallisesti mikään euroopan maa ei vousi toteuttaa samanlaista operaatiota, koska se on vastoin kansainvälisiä lakeja. Piti myös 2 miljoonan ihmisen pakkosiirtoa mahdottomana sotilaallisena operaationa. Hyvä tietää että sotilasjohdossa on viisasta väkeä.

Myös toisen maailmansodan alkaessa oli sotilasjohdossa viisasta väkeä.

Tuo Mäkelän ulosanti oli kyllä mitäänsanomatonta suorastaan.

Pakkosiirtäminen tapahtuu vain ja ainoastaan siirtämällä ihmiset mullan alle, mikä on ihan suotavaa.

Siviilipanttivankien ottaminen sodassa on sotarikos. Aivan yksiselitteisesti.

Montakos kertaa se on täällä näiden tiettyjen nimimerkkien toimesta, jotka ovat kovasti huolissaan sotarikoksista, on tuomittu? Mitä ketjua katselin, en löytänyt itse yhtään mutta ehkä joku auttaa?
Minä olen tuominnut monesti, en vain ole luetteloinnut lukuisia sotarikoksia. Kuinka moni on taas sanonut, että niiden siviilivankien otto on pakollista? Israelin puolesta on tehty vastaavaa jopa pahemmasta, eli puolustamalla mahdollista tulevaa kansanmurhaa.

Minä olen tuominnut monesti, en vain ole luetteloinnut lukuisia sotarikoksia. Kuinka moni on taas sanonut, että niiden siviilivankien otto on pakollista? Israelin puolesta on tehty vastaavaa jopa pahemmasta, eli puolustamalla mahdollista tulevaa kansanmurhaa.
Israel ei tietääkseni ole koskaan ottanut satunnaisista siviileistä panttivankeja ja uhannut heidän teloituksellaan jos ei pyllistä.

Ja teet sen taas, valkopeset Hamasia ja palestiinalaisia syyllistämällä Israelia. Ei taida enää edes itse huomata sitä. Kaninkolo on syvä.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 985
Jäsenet
77 694
Uusin jäsen
Niiloki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom