Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä aina ollut mute iracingissä(vuodesta 2009 ollut jäsen) ja kaikissa muissakin peleissä. Yksinkertaisesti en edes keksi miksi haluaisin muita kuunnella tai koskaan kenellekään mitään sanoa.
Saahan sen asetuksista kytkettyä pois.Toivon itse tuon lisäksi toimintoa, jolla saisi myös tekstichatin pois kisan ajaksi. Ihan turhaa häiriötä kesken kisan, ja kolareista voi jutella jälkipuintinakin.
Saahan sen asetuksista kytkettyä pois.
![]()
Meinaatko että konsolijonnet tulisi kisoihin pädeillään tahalleen törmäilemään? Kuvittelisin hinnoittelun karsivan tuollaiset tehokkaasti. Muistelisin muuten, että kun kymmenisen vuotta sitten olin tässä mukana, niin yksi nopeimmista tyypeistä ajoi padilla.Toivottavasti ei tule. Eikä varmasti tulekaan.
Pädillä voi olla näennäisesti nopea mutta kyllä ohjaus kärsii jos ei rattia ole. Itse en nykyisin osaa ajaa missään pelissä mitä pelaan pädillä aivan luotisuoraan. Koko ajan saa olla kääntymässä johonkin jos haluaa suoraan ajaa.Meinaatko että konsolijonnet tulisi kisoihin pädeillään tahalleen törmäilemään? Kuvittelisin hinnoittelun karsivan tuollaiset tehokkaasti. Muistelisin muuten, että kun kymmenisen vuotta sitten olin tässä mukana, niin yksi nopeimmista tyypeistä ajoi padilla.
Ai että mie inhoan noita superspeedwaytä!...nykyää en aja kuin Daytonan ja Talladegan kun diggaan noista superspeedwaysta enemmän kun jostain Bristolin tapaisesta sekamelskasta.
Ookkos mitä säätöjä käyttäny kisoissa?Olen ajanut myös pari SK Modified -kisaa. Siistejä ja sopivan lyhyitä pyrähdyksiä.
Silloin tällöin noita tulee vastaan, kisan alussa mennyt jo kisa vituiksi ja sitten purkaa pahaa oloa kun sieltä tulee kierroksella porukka ohi.Moninpeli syö kyllä miestä välillä...taistelin itseni johtoon ja pysyin siellä...muutama kierros jäljellä ja tulee kierroksella ohitettava joka alkaa taistella mun ohituksen kanssa ja lopulta rysäyttää molemmat paskaksi.
Ei vastannut chattiin mitään eli lienee lukutaidotonkin.
Ite kyllä väistän suosiolla jos sininen lippu liehuu, enkä ala ohittelemaan ellei sitten ole selkeästi hitaampi kuski joka on kierroksen edellä.
Tilasin Valve Index lasit (miltei käyttämättömät), uusi yritys siedättyä virtuaalimaailmaan...ne saanee helposti myytyä jos ei onnistu.
Juu niin sattuu, tosin tuollainen oli kyllä eka kerta ja turhaan siitä tuli hiillyttyä, peliähän se vaan...Sinulle sattuu ja tapahtuu. Mitä luokkaa on irating ja millä autolla ajelet? Minä en ole kovin montaa kertaa päässyt kierroksella ohitettavia ohittamaan, mutta me muutamat ovat onneksi antaneet hyvin tietä. Itse annan vähän liiankin hyvin, siellä tulee äkkiä muitakin ohi![]()
Jep, kattelin just tuloksia ja tosiaan ekalla kiekalla hänellä mennyt auto romuksi ja ilmeisesti sitten piti lopussa saada jonkun muunkin peli pilalle.Silloin tällöin noita tulee vastaan, kisan alussa mennyt jo kisa vituiksi ja sitten purkaa pahaa oloa kun sieltä tulee kierroksella porukka ohi.
On kyllä todella epäkypsää käytöstä
Olen vaihdellut iR:n Concorden vakiosäätöjen ja yhden netistä kaivamaan setin välillä. Omissa starteissa kärjessä pysyäkseen pitäisi pystyä vetämään hyvin lähelle 15 sekunnin kierroksia, nopeimmillaan alle. Siihen ei itsellä vauhti riitä, hyvä vakaa kisavauhti on ollut 15.3-15.4, ja sillä pysyy just samalla kierroksella kärjen kanssa.Ookkos mitä säätöjä käyttäny kisoissa?
Ostin eilen Modifiedin ja kävin kylmilteen vetämässä 50 kierrosta Time Trialia Concordessa, paras kymmenen kierroksen setti oli 15.774. Ainakin tuo iR:n Concord-setti tuntui vakaalta. Heti perään vielä testimielessä ghostaamalla yks ykkössplitin kisa, jossa pysyi kohtuullisesti kyydissä mukana, mutta eihän tuo tietenkään oikeaan kisaan ole verrattavissa.
Täällä ilmoittautuu simulaattorien ystävä, jonka päällimäisenä makkarana on formulat. Ikinä en ole tätä pelannut, vaikka monta kertaa pitänyt... AIna tullut valittua joku muu simulaattori.
Millä kantilla tässä pelissä on Formula 1 (tai vastaava)? Online-pelejä? Pelaajia mukavasti? Mitä ratoja?
Vertailukohtana voi käyttää vaikka Project Cars 2:sta tai Formula 1 2019:a ja Formula 1 2020:tä.
Eikä tuo ihan halpaakaan ole, McLaren + kauden radat yhteensä lähes 200 taalaa! Summaan voi vielä lisätä muutaman auton ja radan, jotka tarvii ajaakseen A-lisenssin.F1 on todella haastava sarja, ja osallistuminen on todella pienen piirin hommaa.
Ainoa pelaamani peli joka on samalla viivalla, niin Assetto Corsa Competizione, mutta ei ole aikaa enää sille kun iRacing vie kaiken peliajan.
Tarkoitin toki myös että ei sen kisaamisen tarvitse olla vakavaa. Jos on viimeinen, niin mitä sitten.Varmasti voi, mutta kyllä se online-pelaaminen oikeita ihmisiä vastaan on rutosti hienompaa, kuin botteja / ghostia / aikaa vastaan ajaminen.
Noissa kisoissa on vaan aika hankalaa kun ei ole keltaisia lippuja. Sitten kun tulee mayhemia, niin jos itse onnistuukin hieman hidastamalla välttämään kolarin ja lentelevät autot, niin joku kuitenkin tuuttaa perään.Ookkos mitä säätöjä käyttäny kisoissa?
Ostin eilen Modifiedin ja kävin kylmilteen vetämässä 50 kierrosta Time Trialia Concordessa, paras kymmenen kierroksen setti oli 15.774. Ainakin tuo iR:n Concord-setti tuntui vakaalta. Heti perään vielä testimielessä ghostaamalla yks ykkössplitin kisa, jossa pysyi kohtuullisesti kyydissä mukana, mutta eihän tuo tietenkään oikeaan kisaan ole verrattavissa.
Joo en tuossa yhteydessä tarkoittanutkaan niitä vaan autopelejä yleensä, siitähän tuossa loppupeleissä taisi olla kyse.Mutta siinähän ei ole open wheelereitä, niitä ajetaan perus-AC:llä.
CSL Elite Wheel Base
Tuning Menu Settings:
SEN 1080 (shown as 108 on some displays)
FF 100
SHO 100
ABS User Preference
DRI 003
FOR 100
SPR 100*
DPR 100*
BRF User Preference
FEI 100
*SPR and DPR values have no effect by default. They can be enabled through the app.ini, but this is not recommended.
In-Game Settings:
Wheel Range and Map Range: Automatically determined by calibration wizard
Use Linear Mode: Unchecked
Reduce force when parked: Checked
Strength: 8.5**
Wheel force: 6Nm
Damping 0%
Min Force 0.0%
**This is the slider above the 'Wheel Force' setting. If it is showing 'Max Force' values, you can click the text to switch to 'Strength' values. 8.5 is a suggested starting value, but it is highly dependent on the car selected. Therefore it is recommended to make your own adjustments to this value for every car by checking the box 'Use custom controls for this car', while paying attention to the clipping meter described above.
Kiitoksia pitää kokeilla.tossa omat säädöt jos auttaa...