Mulla on semmoinen käsitystä, että noita ei ole oikein ollut viime aikoina, mutta ei varmaa faktaa. Blackfriday ainut olemassa oleville accoille käytännössä.Tuleekohan kesällä "tule takaisin"-tarjouksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on semmoinen käsitystä, että noita ei ole oikein ollut viime aikoina, mutta ei varmaa faktaa. Blackfriday ainut olemassa oleville accoille käytännössä.Tuleekohan kesällä "tule takaisin"-tarjouksia?
Tuleekohan kesällä "tule takaisin"-tarjouksia?
Koronan myötä tilausmäärät räjähti ja on pysynyt edelleen vissiin korkeina, niin ei oo niin suurta tarvetta houkutella asiakkaita varmaankin.Ennen (/joskus) tuli myös kesätarjouksia, mutta ovatko nuo sitten skipanneet(?)
Joo, viime kaudelle tuli Circuit de Lédenon, Motorsport Arena Oschersleben, Snetterton Circuit ja Winton Motor Raceway.Tosiaan eikös viime päivitys lisännyt "ilmais" ratoja/autoja? Tosin itsellä on siellä kymmenittäin autoja/ratoja vuosien varrella ostettunakin. Vuodesta '09 johonkin viime vuosiin ehti kuitenkin. Uusimpia maksu-autoja/ratoja tietysti sitten puuttuu. Mutta joskus aikaa sitten olin jopa 100% tai ainakin hyvin lähellä.
Ekat kierrokset tuoretta Mustangia ja Daytonaa eiliseltä. Daytona tuli myös vasta eilen hankittua, oma ajo aika kamalaa kun auto ja rata vieraita . Tekosyyt alkuun.
Ei oo myöskään iR erikoisella tasolla, ollut vähemmän motivoivat (kolari)sessiot mm. Matukalla.
Jospa taas löytäisi motivaation harjoittelun kautta… official GT3ssa taitaa kyl taso olla aika kova.
Malonen hostattu sessio, hyvällä tsägällä P44 -> P6
Eikös kapps ole ryssän tuote? Ei semmosia.En tiedä tarviiko välttämättä, mutta Kapps on kätevä ja kertamaksuinen kun muut vastaavat avut usein kk maksullisia.
Jos omaa esim. Prime Video palvelun niin sen saa periaatteessa ilmaiseksi kun subbaa Twitch.tv palvelussa kanavalle, Kapps linkissä ohjeet. Sub on kertaluontoinen eikä tarvitse olla ikuisesti subia kanavalle.
iOverlaystä on olemassa ilmainen versio, mutta kovin riisuttu. Itse käytin Kappsia.
Racelab myös yksi maksullinen vaihtoehto, josta karsittu ilmaisversio olemassa.
irSidekick myös hyödyllinen, mutta lähinnä alkusetuppiin (grafiikat, monitoriasetukset, yms)
Ekat kierrokset tuoretta Mustangia ja Daytonaa eiliseltä. Daytona tuli myös vasta eilen hankittua, oma ajo aika kamalaa kun auto ja rata vieraita . Tekosyyt alkuun.
Ei oo myöskään iR erikoisella tasolla, ollut vähemmän motivoivat (kolari)sessiot mm. Matukalla.
Jospa taas löytäisi motivaation harjoittelun kautta… official GT3ssa taitaa kyl taso olla aika kova.
Malonen hostattu sessio, hyvällä tsägällä P44 -> P6
iOverlay on.Mitä itse käytät ja suosittelet?
iOverlay on.
Mites blackfriday tarjoukset jäsenyydestä.
Nyt tuli 25% koodi.
Onko sillä menty, vai jopa paremmilla