iRacing

Ennen (/joskus) tuli myös kesätarjouksia, mutta ovatko nuo sitten skipanneet(?)
 
Ennen (/joskus) tuli myös kesätarjouksia, mutta ovatko nuo sitten skipanneet(?)
Koronan myötä tilausmäärät räjähti ja on pysynyt edelleen vissiin korkeina, niin ei oo niin suurta tarvetta houkutella asiakkaita varmaankin.

Mukavasti kyllä tullut viime aikoina ihan tilaukseen kuuluvaa perus sisältöä lisää. Ei tarvii rookiena enää ajaa vuoroviikoin mazdalla Lime rockia ja Lagunaa, niin kuin ennen vanhaan :D

Ja tietysti sade kannattaa kyllä testata, on hienosti toteutettu radalla (se että on sama ennuste joka kisasessioon tietyllä viikolla, taas on tällä hetkellä typerä toteutus).
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaan eikös viime päivitys lisännyt "ilmais" ratoja/autoja? Tosin itsellä on siellä kymmenittäin autoja/ratoja vuosien varrella ostettunakin. Vuodesta '09 johonkin viime vuosiin ehti kuitenkin. Uusimpia maksu-autoja/ratoja tietysti sitten puuttuu. Mutta joskus aikaa sitten olin jopa 100% tai ainakin hyvin lähellä.
 
Tosiaan eikös viime päivitys lisännyt "ilmais" ratoja/autoja? Tosin itsellä on siellä kymmenittäin autoja/ratoja vuosien varrella ostettunakin. Vuodesta '09 johonkin viime vuosiin ehti kuitenkin. Uusimpia maksu-autoja/ratoja tietysti sitten puuttuu. Mutta joskus aikaa sitten olin jopa 100% tai ainakin hyvin lähellä.
Joo, viime kaudelle tuli Circuit de Lédenon, Motorsport Arena Oschersleben, Snetterton Circuit ja Winton Motor Raceway.

Nyt sitten uus freebi on Navarra.

Oma suosikki autoni eli Formula Ford (Ray FF1600) on kans kohtuu tuore "ilmainen".
 
Ekat kierrokset tuoretta Mustangia ja Daytonaa eiliseltä. Daytona tuli myös vasta eilen hankittua, oma ajo aika kamalaa kun auto ja rata vieraita :cigar2:. Tekosyyt alkuun.

Ei oo myöskään iR erikoisella tasolla, ollut vähemmän motivoivat (kolari)sessiot mm. Matukalla.
Jospa taas löytäisi motivaation harjoittelun kautta… official GT3ssa taitaa kyl taso olla aika kova.

Malonen hostattu sessio, hyvällä tsägällä P44 -> P6
 
Ekat kierrokset tuoretta Mustangia ja Daytonaa eiliseltä. Daytona tuli myös vasta eilen hankittua, oma ajo aika kamalaa kun auto ja rata vieraita :cigar2:. Tekosyyt alkuun.

Ei oo myöskään iR erikoisella tasolla, ollut vähemmän motivoivat (kolari)sessiot mm. Matukalla.
Jospa taas löytäisi motivaation harjoittelun kautta… official GT3ssa taitaa kyl taso olla aika kova.

Malonen hostattu sessio, hyvällä tsägällä P44 -> P6

Gt3:ssa pitäs riittää kuskeja niin moneen splittiin kyl, että jos iRating vastaa taitoja, niin pitäisi saada hyvää vääntöö aina.

Itselle sport car rating taitaa olla kyllä keinotekoisen korkea, kun pikku formuloilla ajellut pääosin. Hyvä, että kuitenkin jakoivat road lisenssin kahteen, niin jos tulee muutama peräpään sijoitus, niin se kyllä korjailee tilanteen ilman formulalisenssin kärsimistä.
 
Eipä noihin uusiin autoihin ole tullu edes settejä vielä eikä sillä baselinellä kuuhun mennä joten ei kannata vetää vielä mitää johtopäätöksiä.
Baselinet on nykyään jopa ihan ok mutta yleisesti ottaen helvetin aliohjaavia.
 
Onko muilla kaatuillut iRacing EXPO-asetuksilla 6000Mhz muisteilla? Ekan kerran meni vähän sormi suuhun, kun olin vasta asentanut pelin ja päätin sitten päivittää biossin uudempaan ja kokeilla tehdasasetuksilla. Sen jälkeen ei enää kaatuillut.

Nyt taas koittanut muisteja optimoida ja laitoin buildzoidin asetukset sisään. Occt ja testmem5 läpi ilman virheitä, mutta nyt taas alkoi kaatuilut, jotka sain taas kerran loppumaan biossin nollaamisella.

Kannattaako tässä sitten vain lyödä EXPO-profiili sisään ja alentaa muistien nopeuksia käsin?
 
Olen siirtymässä iRacingiin vuosien AC pelailun jälkeen kun yksi sarja ajetaan iRacingilla. Mitä apuohjelmia tähän suosittelette?
 
En tiedä tarviiko välttämättä, mutta Kapps on kätevä ja kertamaksuinen kun muut vastaavat avut usein kk maksullisia.
Jos omaa esim. Prime Video palvelun niin sen saa periaatteessa ilmaiseksi kun subbaa Twitch.tv palvelussa kanavalle, Kapps linkissä ohjeet. Sub on kertaluontoinen eikä tarvitse olla ikuisesti subia kanavalle.

iOverlaystä on olemassa ilmainen versio, mutta kovin riisuttu. Itse käytin Kappsia.
Racelab myös yksi maksullinen vaihtoehto, josta karsittu ilmaisversio olemassa.

irSidekick myös hyödyllinen, mutta lähinnä alkusetuppiin (grafiikat, monitoriasetukset, yms)
 
Racelabia ei oikein voi suositella sen maksusotkujen takia, sen takia itsekin siirryin iOverlayhin ja on kaikin puolin parempi eikä maksullinen versiokaan ole kun jonkun 3e/kk.
 
En tiedä tarviiko välttämättä, mutta Kapps on kätevä ja kertamaksuinen kun muut vastaavat avut usein kk maksullisia.
Jos omaa esim. Prime Video palvelun niin sen saa periaatteessa ilmaiseksi kun subbaa Twitch.tv palvelussa kanavalle, Kapps linkissä ohjeet. Sub on kertaluontoinen eikä tarvitse olla ikuisesti subia kanavalle.

iOverlaystä on olemassa ilmainen versio, mutta kovin riisuttu. Itse käytin Kappsia.
Racelab myös yksi maksullinen vaihtoehto, josta karsittu ilmaisversio olemassa.

irSidekick myös hyödyllinen, mutta lähinnä alkusetuppiin (grafiikat, monitoriasetukset, yms)
Eikös kapps ole ryssän tuote? Ei semmosia.
 
Peukku Simhubille. Täällä käytössä se, joka omalla pikku näytöllä ratin vieressä ja ajaa samalla myös bass shakereitä yms. Ajonäkymässä muuten vain reiskan omat elementit.
 
Mä olen tykästynyt Crew Chief:iin, saa ihan kivat radioäänet. Toimii iRacingin lisäksi usean ajosimun/pelin kanssa.
 
Ekat kierrokset tuoretta Mustangia ja Daytonaa eiliseltä. Daytona tuli myös vasta eilen hankittua, oma ajo aika kamalaa kun auto ja rata vieraita :cigar2:. Tekosyyt alkuun.

Ei oo myöskään iR erikoisella tasolla, ollut vähemmän motivoivat (kolari)sessiot mm. Matukalla.
Jospa taas löytäisi motivaation harjoittelun kautta… official GT3ssa taitaa kyl taso olla aika kova.

Malonen hostattu sessio, hyvällä tsägällä P44 -> P6

Aikamoista :rofl:
 
Mistähän ettisi vikaa kun bass shakerit aiheuttavat peliin kovaa nykimistä, sama sekä SimHubin että pelin sisäisen LFE:n kanssa.

Ilman shakereita peli on sulava ja Assetto Corsa + SimHub kompolla shakerit toimii ok.
 
Itselläni taas kahden vuoden tauon jälkeen ajatuksena ehkä palata tämän pariin. Jos te konkarit taas viitsisitte vastata muutamiin askarruttaviin kysymyksiin...

Eikai tämän vr-toteutus ainakaan huonommaksi ole mennyt? Ärsytti kyllä aikanaan monilla radoilla tietyissä kohdissa dropit fps:ssä. Varmaan samaa odotettavissa edelleen.

Minulla on ostettuna Dallara F3 ja Ferrari 488 GT3. Vieläkös näillä on fixed kisoja?

Ratoina ostettuna on Spa ja Suzuka. Spa on vissiin tehty uudestaan niin luulisi jo ostettuna saavan tuon uudenkin version?

Ja viimeisimpänä kysymyksenä, onko niin että nyt pääsee Legends ajamaan mutka-asfaltille? Itseä ei voi ovaalit vähempää kiinnostaa.


Kiitos etukäteen avusta josko pääsisin takaisin radalle.
 
Itselläni taas kahden vuoden tauon jälkeen ajatuksena ehkä palata tämän pariin. Jos te konkarit taas viitsisitte vastata muutamiin askarruttaviin kysymyksiin...

Eikai tämän vr-toteutus ainakaan huonommaksi ole mennyt? Ärsytti kyllä aikanaan monilla radoilla tietyissä kohdissa dropit fps:ssä. Varmaan samaa odotettavissa edelleen.

Minulla on ostettuna Dallara F3 ja Ferrari 488 GT3. Vieläkös näillä on fixed kisoja?

Ratoina ostettuna on Spa ja Suzuka. Spa on vissiin tehty uudestaan niin luulisi jo ostettuna saavan tuon uudenkin version?

Ja viimeisimpänä kysymyksenä, onko niin että nyt pääsee Legends ajamaan mutka-asfaltille? Itseä ei voi ovaalit vähempää kiinnostaa.


Kiitos etukäteen avusta josko pääsisin takaisin radalle.
VR-puoli on muuten hyvä tai sama, mutta sateen kanssa on isoja performanssiongelmia. Eka sadekausi toimi hyvin, mutta sitten muitten ongelmien takia poistivat yhden partikkeliasetus option, minkä takia sadekeli multiclassinä ainakin itsellä jää haaveeksi, ilman ihan peruna-asetuksia (4090/5800x3d, pimax crystal light).

Eikä oikein ole toivoa paremmasta ennen uutta grafiikkaengineä, joka vuosien päässä varmaan...
 
Viimeksi muokattu:
Onko sade mukana mahdollisuutena kaikissa luokissa vai saako aloittelijoiden mazdaa tai f4 kautta ajettua ilman pelkoa fps dropeista?
 
Minulla on ostettuna Dallara F3 ja Ferrari 488 GT3. Vieläkös näillä on fixed kisoja?

Ratoina ostettuna on Spa ja Suzuka. Spa on vissiin tehty uudestaan niin luulisi jo ostettuna saavan tuon uudenkin version?

Ja viimeisimpänä kysymyksenä, onko niin että nyt pääsee Legends ajamaan mutka-asfaltille? Itseä ei voi ovaalit vähempää kiinnostaa.
Fixed löytyy molemmille autoille. Ferrari 296 korvasi 488:n, joten joudut ostamaan uuden auton. Mainittakoon vielä että siipi- ja koppiautoille on nykyään molemmille oma lisenssinsä.
Spa päivitys on ilmainen ja Legendsille on ratasarja ainakin tällä kaudella. Kaudesta on viisi viikkoa jäljellä, joista neljä ilmaisradoilla.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 689
Viestejä
4 492 595
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
mdfds

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom