Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Skip Barber on melko suosittu, voin itsekkin suositella.Mazda cuppia vasta ajettu ja muut jätetty vielä koskematta. Katsotaan koska tästä seuraavaan sarjaan lähtee. Onkos suosituksia mihin kannattaisi lähteä. Ovaalit ei niinkään kiinnosta, mutka pätkää saisi olla.
Ok, eli Iracigissa AI:ta ja yksinpeliä ei varsinaisesti ole...
Ja ei se AI:n puute mikään huono asia ole. Sarja systeemit on kuitenkin niin hyvin toteutettu, että paskemmille kuskeille (kuten minä) löytyy tiukkoja kisoja.Ok, eli Iracigissa AI:ta ja yksinpeliä ei varsinaisesti ole...
Muutamissa sarjoissa löytyy ilmaisia ratoja, pitää vaan seurata millä viikolla ne on. Esim Global Challenge ja SRF, niillä pääsee myös C:hen, siitä eteenpäin taitaa pitää maksaa sarjoista.Onko tässä nyt mitään sisältöä rookien jälkeen?
Alle viikossa sai molemmat road sekä oval D-luokkaan ja safety rating yli 3,4 molemmissa, vaan eipä pääse C-luokkaan kun kaikki D luokan kisat maksullista sisältöä omaavia.
Ei kyllä tämän kokemuksen perusteella tule toista kuukautta ostettua jos tuo perussisältö on nuin laihaa.
SR:n kun saa nostetua yli 4.0 niin pääsee myös ajamaan C-luokan kisoja.Onko tässä nyt mitään sisältöä rookien jälkeen?
Alle viikossa sai molemmat road sekä oval D-luokkaan ja safety rating yli 3,4 molemmissa, vaan eipä pääse C-luokkaan kun kaikki D luokan kisat maksullista sisältöä omaavia.
Ei kyllä tämän kokemuksen perusteella tule toista kuukautta ostettua jos tuo perussisältö on nuin laihaa.
Siis lähinnä tarkoitin sitä että nuo ylemmät luokat kaikki vaatii melko poikkeuksetta maksullista sisältöä mitä ilmeisemmin. Näköjään nyt tälle viikolle tuli kuitenkin yksi D luokan kisa jota pystyy ajamaan...SR:n kun saa nostetua yli 4.0 niin pääsee myös ajamaan C-luokan kisoja.
Juu, nimenomaan. Turhan suolaisia hintoja maksella yli kymppi per laaki autoista ja radoista sen lisäksi että maksat kk maksua. Jäänee itselläkin ensimmäiseksi ja viimeiseksi pelikuukaudeksi. Harmi sinällään, tuo rating systeemi teki touhusta pirun mukavaa ja varmaan samanlaista online kokemusta ei muualta löydy.Itse olen jättänyt IRacingin väliin juuri tämän takia että ensin maksat kk-maksua että pääset ylipäätään pelaamaan ja sitten pitäisi vielä korkeammilla tasoilla maksaa lisää. Ei kiitos.
Jos itse pelin saisi kertaostoksella niin voisin lisäsisällön maksullisuuden sulattaakin, mutta että kk-maksu JA maksullinen lisäsisältö...
Mites SR:n kanssa, kun rallikrossissa niitä pieniä osumia ruukaa tulemaan? Onko se otettu noissa kokonaan pois, vähennetty, tjsp?
Ajamalla kisoja voi myös ansaita rahaa, jolloin ei jää kuukausimaksua juurikaan.Juu, nimenomaan. Turhan suolaisia hintoja maksella yli kymppi per laaki autoista ja radoista sen lisäksi että maksat kk maksua. Jäänee itselläkin ensimmäiseksi ja viimeiseksi pelikuukaudeksi. Harmi sinällään, tuo rating systeemi teki touhusta pirun mukavaa ja varmaan samanlaista online kokemusta ei muualta löydy.
Ajamalla kisoja voi myös ansaita rahaa, jolloin ei jää kuukausimaksua juurikaan.
Ja jotta niitä kisoja voi ajaa koko kauden täytyy olla ostettuna tarvittavat radat ja autot... ? Vai mitenkä tämä toimii.Ajamalla kisoja voi myös ansaita rahaa, jolloin ei jää kuukausimaksua juurikaan.
Ainakin ennen osallistumiskrediitit vaati osallistumisen kisaan 8 viikolla 12 viikon kaudesta. Ja maksimikrediitteihin piti ajaa niitä ylemmän lisenssiluokan kisoja, eli pakko ostaa sisältöä. Taisi olla myös mahdollisuus ajaa useampi alemman luokan sarja, mutta se voi alkaa tuntua jo työltä.Ja jotta niitä kisoja voi ajaa koko kauden täytyy olla ostettuna tarvittavat radat ja autot... ? Vai mitenkä tämä toimii.
Ehkä kannttaisi kokeilla muita, tai on vaan aika kullannut muistot. Itse jätin tämän laivan kun uudemmat simulaattorit ajoi ohi. Oli ihan oikea ratkaisu sen perusteella mitä olen välillä kokeillut kaverin tunnareilla.Mutta, pitää muistaa että tämä on edelleen THE simulaattori ja jos joskus itse palailen autosimujen maailmaan, ei tartte kahdesti miettiä uusinko subin tähän vai ostanko jonkun konsoli"simulaattorin"..
Itse jätin tämän laivan kun uudemmat simulaattorit ajoi ohi. Oli ihan oikea ratkaisu sen perusteella mitä olen välillä kokeillut kaverin tunnareilla.
Ehkä kannttaisi kokeilla muita, tai on vaan aika kullannut muistot.
Sitäpaitsi, itse tykkään tuosta SR-systeemistä, kisat pysyy siistinä.