IPTV tv keskustelu

Ihan laillista se on. Jakaminen ja tallentaminen on laitonta, katselu ei. Iptv suomi on muistaakseni sama kuin livego, eli sitä kautta maksat sitten noin 100€ ylimääräistä.
Oliko nyt tähän tallentamiseen ihan 100% faktaa esittää? Itse kun olen yrittänyt tuota selvittää niin tuo on hieman niin ja näin että saako vaiko ei. Jakaminen on toki selkeä no-no.
Ei silleen että itse tallentaisin, katselen pelkkää urheilua ja ne lähetykset on pakko nähdä aina livenä koska muuten tulokset tulee muuta kautta tietoon.

Missäköhän vika kun kaveri ei pääse puhelimellaan kirjautumaan IPTV-sovellukseen (Smarters Pro)? Ilmoittaa ettei pysty yhdistämään servereihin. Pari muuta kaveria kokeiltiin niitä tunnuksia ja ne toimii kyllä. Kaverin puhelimessa ei ole mitään ylimääräistä virustorjuntaa eikä muutakaan ja päivitykset kunnossa. Ja kaikki on kirjoitettu oikein, myös kopioitu eli ei ole siinäkään virhettä.

Screenshot_2025-02-05-11-53-05-95_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Kokeile toista sovellusta. Vaikka Tivimate jos on android-luuri.

Miten tarpeellisena näätte VPN käytön? En kyllä edes tiedä miten tuon VPN saa LG webOs käyttöjärjestelmässä hommattua.

Livego itsellä käytössä ollut nyt noin kuukauden ja oikein hienosti kyllä toiminut. Mites voiko noita streameja katsoa samassa verkossa enemmän kuin yhtä samaan aikaan vai heilahtaako bannit saman tien? Ja toinen pieni kysymys eli saako tossa hotiptv playerissä jotenkin noi tekstit lukittua suomeksi? Tympeä aina valita uudelleen kun vaikka jotain sarjaa katsoo.

Mitenkäs tuossa Livego:ssa useampi laite? Eli ainakaan ilmeisesti yhtäaikaa ei voi katsoa, mutta voiko iptv softa olla asennettuna esimerkiksi olohuoneen sekä makuuhuoneen televisioon, jos vain yhdestä laitteesta katsoo kerrallaan?

Kyllä on viikon taas ollu n1 ihan paskaa... pakko vaihtaa kohta livego kun kaverit kattelee 3x halvemmalla ilman pätkimistä, siinä ei paljo urheilu kategorisointi auta... tekstit saa opensubtitlestä

Kyllä on viikon taas ollu n1 ihan paskaa... pakko vaihtaa kohta livego kun kaverit kattelee 3x halvemmalla ilman pätkimistä, siinä ei paljo urheilu kategorisointi auta... tekstit saa opensubtitlestä
Täällä ei ole ollut ongelmia. Gigan kuitu, pääosin laite jolla katson, on Apple tv 4K. Ja verkkokaapelilla kiinni Asus RT-AX59U, joka kiinni kuitupäätteen lanissa.
Ja juuri nytkin tässä on menossa Super Bowl lähetys, itse ottelu alkoi juuri äsken.

Täällä ei ole ollut ongelmia. Gigan kuitu, pääosin laite jolla katson, on Apple tv 4K. Ja verkkokaapelilla kiinni Asus RT-AX59U, joka kiinni kuitupäätteen lanissa.
Ja juuri nytkin tässä on menossa Super Bowl lähetys, itse ottelu alkoi juuri äsken.
Kyllä sitä vikaa on ollut,oot vaan katsonut eri lähetyksiä,varsinkin viaplay puolella ollut hitosti ongelmia ja itsekin sen myöntäneet mutta nyt pitäis olla korjailtu jotain ainakin.

Kyllä sitä vikaa on ollut,oot vaan katsonut eri lähetyksiä,varsinkin viaplay puolella ollut hitosti ongelmia ja itsekin sen myöntäneet mutta nyt pitäis olla korjailtu jotain ainakin.
Kyllä. Oli paskasti investoitu satanen tämä N1. Itselläni 300M kuitu ja Ubiquitin laitteet, AppleTV 4k ja esim. LiveGo toimii paljon paremmin.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 589
Jäsenet
76 072
Uusin jäsen
juhuttaja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom