IPTV tv keskustelu

Itse olen laittanut tilauksen päättymistä ennen whatsapilla viestin asiasta sekä Livegon Norah Hu:n numeroon, että N1 Michellelle. Sieltä on tullut PayPal-maksuohjeet ja tilaus on jatkunut taas vuodella.

Näille siis suositus myös täältä!
Tilasin juuri uuden N1:sen ja sain streaming toimimaan mutta EPG:tä en saa millään toimimaan.
Mikä on nykyään toimiva epg urli?
Olen kokeillut tuolla aabb.is ja lol.bz osoitteella alla olevalla formaatilla mutta ilman tulosta

Livego:n Liiga 5 kanava ihan jumissa, lagaa ja kaatuilee. Muut kanavat näyttää toimivan. Miten nää harvat kerrat osuu aina oman joukkueen kohdille. :rolleyes:

Livego:n Liiga 5 kanava ihan jumissa, lagaa ja kaatuilee. Muut kanavat näyttää toimivan. Miten nää harvat kerrat osuu aina oman joukkueen kohdille. :rolleyes:
No mä oon nyt tällä kaudella MTV Urheilun puolelta muutaman Jokereiden pelin katsellut ja siellä ainakin välillä ongelmia. Yhtäkkiä erroria, tai joku toinen kanava vaihtuu lennossa tilalle. Sitten vaan etsimään peliä uudestaan joltain toiselta kanavalta.
Nytkin tämän hetkinen peli hypännyt pari kertaa eri kanavalle.
VIaplayn kanssa ei oikestaan ikinä mitään ongelmia.

Mikä ihme ja kumma tässä on kun kello lyö tyyliin puol kasi niin jo alkaa pätkimään n1 sportit,herääkö silloin kaikki ja linjat tukossa vai mitä tapahtuu joka viikonloppu :)

Statistiikka

Viestiketjuista
260 137
Jäsenet
74 535
Uusin jäsen
Veeti Saarela

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom