Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Testaa aabb.isN1 epg kadonnut.nyt johonkin... lol.bz
Tilasin juuri uuden N1:sen ja sain streaming toimimaan mutta EPG:tä en saa millään toimimaan.Itse olen laittanut tilauksen päättymistä ennen whatsapilla viestin asiasta sekä Livegon Norah Hu:n numeroon, että N1 Michellelle. Sieltä on tullut PayPal-maksuohjeet ja tilaus on jatkunut taas vuodella.
Näille siis suositus myös täältä!
EPG ei näköjään toimi minullakaan. Urliformaatti on kyllä kovin eri. Ei ole xmltv:tä siinä.Tilasin juuri uuden N1:sen ja sain streaming toimimaan mutta EPG:tä en saa millään toimimaan.
Mikä on nykyään toimiva epg urli?
Olen kokeillut tuolla aabb.is ja lol.bz osoitteella alla olevalla formaatilla mutta ilman tulosta
Juuri fiksasivat, tämä strongin puolellaEn tiedä ovatko jo korjanneet mutta täällä toimii ainakin N1 täysin normaalisti.
ei näytä vielä pahemmin vaikuttavan.Jotain pientä häiriötä voi ilmetä, kun Europol laittoi hösseliksi..
linkki uutiseen:
European law enforcement stops illegal IPTV service providers | Europol
European law enforcement stops illegal IPTV service providerswww.europol.europa.eu
Onko LiveGo-tilauksissa jotain mahdollisuutta uusia tilausta vai pitääkö vain tehdä uusi ostos?
Vittu, aina lyödään pientä ihmistä valtioiden vasaralla.ei näytä vielä pahemmin vaikuttavan.
Que?Vittu, aina lyödään pientä ihmistä valtioiden vasaralla.
Poliisivaltio? Kytät on natsisikoja?