IPTV tv keskustelu

Livegon lätkämatsit täälläkin toiminu moitteetta. Open TV + Mpv playerin kautta kattelen ja pistän siihen aina parin minuutin bufferin varuilta.

Näköjään lauantai pelit kannattaa katsoa LiveGo:n kautta. Hotellin wlanilla ja toimii
Hitto kun ois livego. pitänee ottaa sekin vielä kun ei hinnalla ole pilattu jos sattuis olemaan siitä apua toisinaan.
Edit.mikään ei auttanut ja alkoi muutenkin chromecast tökkimään niin satuin huomaamaan että se oli kovin lämmin,otin hetkeksi johdon irti ja laitoin takas niin nyt on toiminut.. Ihme laitteita :)

Viimeksi muokattu:
N1:llä kiekkoa tämä ilta ja yksi pätkäiay ollut. Jäi jälkeen ja hyppi sitten eteenpäin. Käytin streamin pois ja siitä asti taas kunnossa.

Normisti katsomo-streamipuolelta lähetykset.

Ja jos omppu-känny niin UHF.
Tää näytti aika hyvältä kun asensin naapurin iPodiin. Näytti toistavan leffojen subeja yms. Itsellä Tivimate pelkästään käytössä (Chromecast), mutta siinä oli ainakin ennen tuo leffa/sarjapuoli heikommin toteutettu. Täytyy kyllä myöntää etten ole varmaan 1,5v katsonut, josko olisi muuttunut parempaan, kun tuo ollut itselläni 100% urheilustream käytössä ja kaikki mahdolliset sarja/leffakanavat tilattuna.. Ei tosin ehkä välttämättä olisi, jos tuosta olisi nykyään niiden korvaajaksi..

Toimiiko muilla N1 ja iptvsmarters pro?? Itellä herjaa: Something went wrong. Please try again. Televizo luuris pelittää.
Vissiin kiinteellä yhteydellä ei taas toimi mut mobiilidatal rokkaa

Viimeksi muokattu:
Mitkäs on hyvä ladata tuon Stremion yhteisön lisäosat linkistä?
The movie database addon (jos haluaa suomenkielisiä ohjelmien/leffojen kuvauksia)
Trakt Tv (jos haluaa custom categorioita tehdä ja niitä tuoda stremioon)
Torrentio RD (ja kun asentaa, niin jättää täpän pois valinnasta joka näyttäis lähteitä ei_RD (suorat torrentit) lähteille)
Comet/elfhosted/RD sama kun yllä, varaksi jos Torrentio alhaalla

Noi mulla on itellä jo valmiiksi asennettujen lisäosien lisäksi.

Sitten on vielä sellanen sivusto kun "stremio addon manager" jolla voi uudelleen järjestellä nuo addonit niin, että tuon TMDBn addoni on esim ylimmäisenä joten ne myös on aloitussivulla ekana. Tai sitten nuo trakt listat ekaksi jos ne haluaa ensimmäiseksi.

Itse oon tehnyt mdblist.com sivulla dynaamiset listat jotka päivittyy automaattisesti ja randomoi listoja jos haluaa, sitten se synkkaa ne traktiin josta ne tulee Stremioon. Jos siis haluaa omia custom listoja tehdä.

Sitten oon ottanu 2€/kk maksavan rating poster db tilauksen, jolla saa lisättyä ratingit postereihin ja suomenkieliset posterit. Tämän saa linkattua molempiin TMDB ja Trakt addoneihin.

Ja tosiaan tuo RD (real debrid) ihan ekana hommata, niin ei mene laittomuuksiin kun ei tarvi tarrenttioen kanssa pelata. Tämä kuviohan on aika pitkälti sama kun IPTV:n kanssa.

Viimeksi muokattu:
The movie database addon (jos haluaa suomenkielisiä ohjelmien/leffojen kuvauksia)
Trakt Tv (jos haluaa custom categorioita tehdä ja niitä tuoda stremioon)
Torrentio RD (ja kun asentaa, niin jättää täpän pois valinnasta joka näyttäis lähteitä ei_RD (suorat torrentit) lähteille)
Comet/elfhosted/RD sama kun yllä, varaksi jos Torrentio alhaalla

Noi mulla on itellä jo valmiiksi asennettujen lisäosien lisäksi.

Sitten on vielä sellanen sivusto kun "stremio addon manager" jolla voi uudelleen järjestellä nuo addonit niin, että tuon TMDBn addoni on esim ylimmäisenä joten ne myös on aloitussivulla ekana. Tai sitten nuo trakt listat ekaksi jos ne haluaa ensimmäiseksi.

Itse oon tehnyt mdblist.com sivulla dynaamiset listat jotka päivittyy automaattisesti ja randomoi listoja jos haluaa, sitten se synkkaa ne traktiin josta ne tulee Stremioon. Jos siis haluaa omia custom listoja tehdä.

Sitten oon ottanu 2€/kk maksavan rating poster db tilauksen, jolla saa lisättyä ratingit postereihin ja suomenkieliset posterit. Tämän saa linkattua molempiin TMDB ja Trakt addoneihin.

Ja tosiaan tuo RD (real debrid) ihan ekana hommata, niin ei mene laittomuuksiin kun ei tarvi tarrenttioen kanssa pelata. Tämä kuviohan on aika pitkälti sama kun IPTV:n kanssa.
Jep, noiden kolmen ohjelman lataus ja käyttöönotto selostettu aika perusteellisesti redditissä ja tosiaan kun lisäilee noita lisäosia tulee sisältöä. Tuo käyttöönotto kannattaa tehdä PC:llä, sen jälkeen voi ladata Stremion anroid box:n, äly tv:n tai vastaavaan ja tuo pc:llä tehty sisältö on valmiina kun kirjautuu toisille laitteille.
RD:n hinta ei ole paha 16€/6kk, pisin aika minkä voi tilata kerrallaan.
Jos tahtoo katsoa suoratoistoa tv:stä, niin tämä ei sitä korvaa, eli livego tai vastaava IPTV.

Tällä hetkellä taitaa olla tilauksessa Netflix, HBO, Prime, Katsomo, Ruutu, Disney + ajoittain Showtime .. Tuolla korvautuisi ainakin ulkomaisten sarjojen ja leffojen osalta aika pitkälti koko paletti?
Aika pitkälti kaikki juu. Jos ei suomeksi puhuttu sisältö ole vaatimuksena, niin muuta et tarvi.
Ja tosiaan simppelimmillään maksaa tuon 16€/6kk.

Ja jos Ruudusta urheilua katsoo, niin sitten tuo LiveGo tai N1 iptv siihen rinnalle.

Tällä hetkellä taitaa olla tilauksessa Netflix, HBO, Prime, Katsomo, Ruutu, Disney + ajoittain Showtime .. Tuolla korvautuisi ainakin ulkomaisten sarjojen ja leffojen osalta aika pitkälti koko paletti?
Jos vaatimuksena ei ole suomenkieliset tekstit kaikelle sisällölle niin silloin kyllä korvautuu. Muutoin jää edelleen paljon sarjoja, joihin ei välttämättä koskaan niitä suomenkielisiä tekstityksiä tipahda. Parhaiten tekstien kanssa pystyy korvaamaan esim. Netflixin ja Disney+:n, koska niiden sisällössä tuntuu olevan myös ne tekstit otettu mukaan sieltä palvelusta. Muiden sarjojen kohdalla saa sitten tyytyä opensubtitles palveluun lähetettyihin suomennuksiin, joissa nykyään on myös paljon tekoälyllä suomennettuja tekstejä ja sen myös huomaa välillä laadussa.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 467
Jäsenet
73 944
Uusin jäsen
Brainwave

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom