IPTV tv keskustelu

N1 kiinteä ip kaapelissa blokattu, mutta mobiililaajakaistalla vaihtuva ip toimii hienosti. Eli pitää olla myös varayhteys kaiken lisäksi. Vielä kerkee hokia kattoo ku vaihtelee ip:n.
 
N1 kiinteä ip kaapelissa blokattu, mutta mobiililaajakaistalla vaihtuva ip toimii hienosti. Eli pitää olla myös varayhteys kaiken lisäksi. Vielä kerkee hokia kattoo ku vaihtelee ip:n.
Hyvä huomio. Koitin puhelimella wlanissa ja kanavat eivät aukea. Laitoin wlanin pois, niin mobiilidatalla kanavat aukesi normaalisti. Mikähän tässä nyt oikein mahtaa olla vialla?
 
Pelästyin itsekin, kokeilin läppärillä muutamaa eri appia ja taisi mennä tunnus lukkoon vaikka ei yhtäaikaa ollutkaan käytössä. Laitoin alibabassa viestin myyjälle ja sanoi tutkivansa asiaa. Kokeilin äsken ja toimii. Alkoi jo hikoiluttaa, että Kiekko-Espoon matsia ei näe. :)
 
Täälläkin pimeni kanavat myös. Laitoin VPN:n päälle osoittaen Espooseen ja taas rokkaa. Auttoiko VPN vai alkoiko taas toimia välissä en osaa sanoa.

Livego toimi kuitenkin ihan ok koko ajan.
 
On nämä kyllä mysteerihommia. Äsken itselläni N1 lopetti toimimisen samaan aikaan kun Livego toimi. Käynnistin sitten reitittimen uudelleen ja nyt toimii N1 mutta Livego ei suostu enää pyörittämään mitään lähetystä millään laitteella. :confused:
 
Ei ole tuttu aihe, tässä koittanut saada getvbuylta Livegon 24h testiä mutta hiljaista on, onko jotain tarjoajaa suositella tai onko tuo N1 esim. jostain syystä fiksumpi?
E: Ja voiko noita yleensä käyttää useammassa laitteessa?
 
Ei ole tuttu aihe, tässä koittanut saada getvbuylta Livegon 24h testiä mutta hiljaista on, onko jotain tarjoajaa suositella tai onko tuo N1 esim. jostain syystä fiksumpi?
E: Ja voiko noita yleensä käyttää useammassa laitteessa?
Liekkö Kiinan päässä joku loma tms etteivät ole vastailemassa.. En ole varma.
Voi käyttää useammassa laitteessa, mutta vain 1 laite voi toistaa kerrallaan.
 
Moi.mulla viasport,kun katson urheilua.nyt yks frendi on mainostanu mulle,et jostain alibabasta boxi ja sit maksaa Kiinaan jotain,niin tulee halvaksi.mä en tajuu mitään noista ja mun kaverikaan ei ole ruudinkeksijä voisko joku asiallisesti kertoa,onko tää Kiinajuttu hyvä.
 
Moi.mulla viasport,kun katson urheilua.nyt yks frendi on mainostanu mulle,et jostain alibabasta boxi ja sit maksaa Kiinaan jotain,niin tulee halvaksi.mä en tajuu mitään noista ja mun kaverikaan ei ole ruudinkeksijä voisko joku asiallisesti kertoa,onko tää Kiinajuttu hyvä.
Välttelisin noita kiinan boxeja, kun koskaan ei tiedä mitä ne pitää sisällään. Vakoiluohjelmia , kameran, mikrofonin ...

Ennemmin vaikka Chromecast ja siihen tarvittavat jutut
 
Juu, ei missään nimessä noita kiinabokseja. Android TV:kin riittää ja siihen Tivimate tai joku vastaava sovellus. Jos erillisen boksin haluaa/tarvitsee niin Shield tai Nokian Streaming box.

Tilauksista sitten oman maksuhalukkuuden mukaan esimerkiksi LiveGo tai N1 sopivalla kuukausimäärällä.
 
Mikähän olisi paras palvelu leffa/sarja-mielessä? N1 ja Livego on ajossa, mutta tekisi mieli kokeilla muutakin.

Tuli tuossa hankittua Chromecast with Google TV:n tilalle Google TV streamer.
Pysyisin kaukana Kiinaboxeista.
 
Viimeksi muokattu:
Moi.mulla viasport,kun katson urheilua.nyt yks frendi on mainostanu mulle,et jostain alibabasta boxi ja sit maksaa Kiinaan jotain,niin tulee halvaksi.mä en tajuu mitään noista ja mun kaverikaan ei ole ruudinkeksijä voisko joku asiallisesti kertoa,onko tää Kiinajuttu hyvä.
Nuo kaikki kiinaboksit lähettää datan Kiinaan. Eli tilitiedot yms kaikki menee sinne. Älä osta. Osta chromecast with google tv.
 
Kiitti.vi..u ku ei tajuu noist mitään.mitä toi chromecast maksaa.katson oikeestaan vaan valioliigaa

Löytyy kaksi eri mallia 4K ja HD.
 
Aikas tökkimistä taas lauantain jääkiekon katselu. Tapparan peliä yritän katsella. N1 pätkii järkyttävästi. LiveGo:sta ei edes löydy toimivaa streamia.
 
Aikas tökkimistä taas lauantain jääkiekon katselu. Tapparan peliä yritän katsella. N1 pätkii järkyttävästi. LiveGo:sta ei edes löydy toimivaa streamia.
Niin on täälläkin ässät-sport peli,ainakin 10 kertaa on o pätkäissyt peli jo hetkeksi. Piti ihan rekisteröityä tänne kun tullut seurattua tätä ketjua koska n1 paketin otin viikko sitten. Aiemmin oli eri paikasta iptv systeemi mikä toimi kuin ihmisen mieli mutta oli kalliimpi niin ajattelin säästää,nyt pikkaisen harmittaa homma :(
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
256 182
Viestejä
4 451 494
Jäsenet
73 671
Uusin jäsen
Arsku_9

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom