IPTV tv keskustelu

Hommasin ilmaiseen kokeiluun Nordic Onen, mutta kun yritän avata saadun linkin vlc:llä, niin vetää vaan koko ohjelman jumiin. Eikö vaan koneessa tehot riitä vai mikä lienee vikana?
Tuo mitään tehoja koneelta kaipaa. Jos on anroid luuri, niin lataa siihen Televizo ja testaa sillä onko linkki toimiva.
 
Jaa, aika monessa paikkaa sitä vaan suositeltiin niin sillä ihmettelin. No täytyy pyytää uusi koodi jossain vaiheessa ja testata jollain toisella.
Saatettiin sitä itse streamin playeriksi suositella. Mutta ei ihan varmasti itse listan handlerisoftaksi…

Eihän siinä ole edes mitään varsinaista ”iptv” ui:ta sellaisia varten. Joku ikkuna jossa kaikki paska samassa läjässä tms.
 
Ketjua kun olen lueskellut niin selvästi suurin osa käyttää näitä iptv palveluita juurikin suomalaisten urheilulähetysten katsomiseen.

Itseä kiinnostaisi eniten taas mahdollisimman laaja valikoima eri maiden kanavia hyvällä laadulla ja myös mahdollinen elokuva/sarja tarjonta mieluusti 4k laadulla.

Mikä palvelu tuohon olisi hyvä?

Tämä, Ruotsi, Englanti, Usa, Venäjä, Ukraina, Japani, E-korea jne ovat mulla favorissa.
näillä pärjää, jos tahtoo väkisin tsiikata leffoja taikka dokkareita niin sitten smarter pro ja siinä tekstit.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 186
Viestejä
4 422 822
Jäsenet
73 299
Uusin jäsen
Folkestone

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom