IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Pitääkin kokeilla tänään jonkun leffan kanssa, kun just eilen asentelin vanhaan 27-tuumaiseen iMaciin (2012) Windows 10:n. Storen valikoima on just niin sekavaa, kuin vain voi olla - mikä on kyllä tuttua kaikilla alan harrastajille :)

Kuinka pitkään teillä on mennyt että evybuy . com kautta on tullut tunnukset? Maksoin ihan Google paylla mut tätä ketjua kun luin niin olisi vissiin kannattanut paypal?

Minä olen kyllä katsonut sitä koko ajan. Telia Play Events FI.

Samaa eventia katsoin Samsung TVn Smarters Pro apilla ja meni poikki. Vaihdoin eventia ja tulin takaisin niin tuli se jokin "ei saatavilla" ja myöskään kanavien kautta ei lähetys näkynyt. Sitten vaihdoin android boxin Smarters pro:n päälle niin siellä event taas näkyi. Mikähän moisen pätkäisyn voisi aiheuttaa kun sitten toisen käyttöliittymän kautta toimii niin ei oma nettikään voi olla alhaalla? Muistaakseni aiemminkin käyny vastaavaa.

Oon käyttänyt Sparklea useamman vuoden ja ei ole sattunut vastaan mitään yhtä laadukasta softaa jossa tuntuisi olevan myös hyvä päivitystuki. Aika vasta tuli jokin päivitys tekstitystukeen koska löytää nyt esimerkiksi sarjoista paremmin suomisubeja, hyvä referenssi on Black Sailsin kaudet 2-4 joissa esimerkiksi Tivimate ei löydä ollenkaan edellä mainittuja subeja.

HotPlayer ja 9Xtream softissa (tietyin varauksin) valitun kieliset tekstitykset ladataan automaattisesti netistä/pilvestä ja näistä ensimmäinen ohjelma toimii hyvin. 9Xtream kyllä lataa tekstit mutta nämä hukkuvat jonnekin, eivät tule CC valikkoon enkä ole löytänyt mistään kansioista. Softana tuo on suht tuore ja asia korjaantunee jossakin vaiheessa. Tässä on kyllä paljon potentiaalia ja säätöjä/kustomointi mahdollisuuksia löytyy aika paljon esimerkiksi ulkoiset soittimet. Live-puolella tuon valikot ovat vielä aika kökköjä eikä tuota mielellään käytä tuohon tarkoitukseen, toivotaan että näkymä muuttuu jossain vaiheessa paremmaksi.
Vuosihinta tälle on ~4€ eli ei paha.

Mytvonline+
Tossa on ollut premium ilmainen niin kauan kun olen käyttänyt
Tänks. Laitetaan kokeiluun.

EDIT: Eipäs kelpaakaan livegon tiedot kohtaan Add Portal (MAC & Xtream): "Please check your internet connection and portal URL. Code: 1010" Mikäs tähän sitten.
Vai pitääkö tähän tuupata joku m3u playlist?

Viimeksi muokattu:
Morjens
Onko muilla Hot iptv ja Samsungin tv:n kanssa teksitysongelmaa? Esim. Pluribuksen viime viikkoinen jakso ja suomitekstit toimi noin 5-10min ja sen jälkeen heitti offsyncciin ja näyttää ihan mitä sattuu. Sen jälkeen ei toimi minkään kielen tekstitykset

Edit. Aiemmin tosiaan toimi ihan moitteetta

Viimeksi muokattu:
Iltaa, ajattelin iptv:n temppuilen 60e:n boxin sijaan 300-500e:n smartti-telkkaa.
Tosin ei hyvä idea, koska toisilla ollut smart telkka ja vaikka lataa urlista iptv-smarterin taikka netv:n niin tulee kumman erroria :(

siksi pitää kait alkaa katsomaan kunnon 100e->300e Nvidian pro purkkia, enempi muistia 16Gt kuin mun kiinapukseilla 4Gt.

Onko kellään kokemuksia nvidian burkeita erityisesti pro versioista?

Iltaa, ajattelin iptv:n temppuilen 60e:n boxin sijaan 300-500e:n smartti-telkkaa.
Tosin ei hyvä idea, koska toisilla ollut smart telkka ja vaikka lataa urlista iptv-smarterin taikka netv:n niin tulee kumman erroria :(

siksi pitää kait alkaa katsomaan kunnon 100e->300e Nvidian pro purkkia, enempi muistia 16Gt kuin mun kiinapukseilla 4Gt.

Onko kellään kokemuksia nvidian burkeita erityisesti pro versioista?
Suosittelen kokeilemaan DNA Hub 2.0 boksia, käytettynä noita saa ihan pilkkahintaan. Itse olen hommannut kaksi parinkympin kappalehintaan ja löytyy tori.fi + monesti huuto.net sivustoilta. Ihan päteviä ja käyttö todella sujuvaa, eivät ole tökkineet. Tuo on siis Android plus lisäksi löytyy dvb-t 2 viritin.

Suosittelen kokeilemaan DNA Hub 2.0 boksia, käytettynä noita saa ihan pilkkahintaan. Itse olen hommannut kaksi parinkympin kappalehintaan ja löytyy tori.fi + monesti huuto.net sivustoilta. Ihan päteviä ja käyttö todella sujuvaa, eivät ole tökkineet. Tuo on siis Android plus lisäksi löytyy dvb-t 2 viritin.

kiitos, mulla 4Gt ram ja android 10, saisi olla uudempi käyttis.

Pitääkin chekata.

Olisi mageeta löytää android boxi, tyyliin: android 14, 8-16Gt ram, hdmi-usb-micro_sd-rj45 noilla pärjäisi komeasti.

kiitos, mulla 4Gt ram ja android 10, saisi olla uudempi käyttis.

Pitääkin chekata.

On siis tämä boksi, eron hoksaa siitä että tuo DNA-tarra löytyy alakulmasta. Myös kaukosäädin eri kuin v1.0

Mulla oli hetken speksien mukaan ihan ok kiinalainen Android-tikku (4gt/32gt+Allwinner jotain) videotykin perässä mutta olihan se tuskaa käyttää tuota. Ei mennyt kuin pari viikkoa niin soittivat DNA:lta että havainneet epäilyttävää nettiliikennettä ja syy oli heidän mukaan malware-ohjelma 😂 (antoivat nimen). Hommasin McAfee softan (halpa key 12kk) ja ongelman aiheuttaja löytyi. No enpä silti enää tuota tikkua ole uskaltanut käyttää vaan hommasin nuo boksit ja hyvin rokkaa.

DNAHubi2.0_ja_kaukosaadin_syv.png

On siis tämä boksi, eron hoksaa siitä että tuo DNA-tarra löytyy alakulmasta. Myös kaukosäädin eri kuin v1.0

Mulla oli hetken speksien mukaan ihan ok kiinalainen Android-tikku (4gt/32gt+Allwinner jotain) videotykin perässä mutta olihan se tuskaa käyttää tuota. Ei mennyt kuin pari viikkoa niin soittivat DNA:lta että havainneet epäilyttävää nettiliikennettä ja syy oli heidän mukaan malware-ohjelma 😂 (antoivat nimen). Hommasin McAfee softan (halpa key 12kk) ja ongelman aiheuttaja löytyi. No enpä silti enää tuota tikkua ole uskaltanut käyttää vaan hommasin nuo boksit ja hyvin rokkaa.

DNAHubi2.0_ja_kaukosaadin_syv.png

Ei helvetti :o
Itsellä fiksu iptv kiinasta, muuten kiva mutta en tahdo pitää sitä hotspottina-bottiverkoille :(
Pitää alkaa itsekin tsiikailee tuota DNA:n juttua, ainakin varmempi.

Talletan kuvan että gööglen kuvahaulla.

Kiitos paljon :)

vaatiiko dna:n kaapelin? mulla elisa.

Eipä toimi edes LiveGo:n puolella Viaplayn eventsit.

e. No nyt "toimii", mutta tekivät saman tempun kuin HBO Maxin kanssa eli korvasivat sen vain jonkun toisen pohjoismaan sisällöllä. Jotain metkuja se Suomen Viaplay on selvästi keksinyt.
Tähän sen verran päivitystä, että LiveGo on näköjään saanut palautettua Suomen Viaplayn. N1 ei vielä.

Itse rokkaan kierrätyslavalta noukitulla DNA hubin ykkösversiolla. 😁 Homma skulaa, kun tietää mitä asetuksia säätää. IPTV-softa, SmartTube ja Kodi rullaa omiin tarpeisiini asiallisesti. Tuohan se omanlaista tyydytystä, kun SER-jätteen saa hyötykäyttöön. Mutta hyvä vinkki, täytyy poistella kakkosversio, jos jostain saa todella pilkkahintaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 081
Jäsenet
80 812
Uusin jäsen
warelk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom