Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällä hetkellä N1:stä löytyy ainakin Abu Dhabista useampikin tallenne. Livegosta ei.Löytyykö iptv:stä Formula 1 urheilua kattavasti että esimerkiksi pystyy katsomaan kisoja jälkikäteen?
Max 24h.Kuinka pitkään teillä on mennyt että evybuy . com kautta on tullut tunnukset? Maksoin ihan Google paylla mut tätä ketjua kun luin niin olisi vissiin kannattanut paypal?
Kokeiles Ranskan puolelta, Canal+ Live 14KuPSn europelin striimit meni poikki vajaa 30 min kohdalla Nordicissa
Minä olen kyllä katsonut sitä koko ajan. Telia Play Events FI.KuPSn europelin striimit meni poikki vajaa 30 min kohdalla Nordicissa
Minä olen kyllä katsonut sitä koko ajan. Telia Play Events FI.
Mytvonline+Mikä olis paras ilmainen android äppi puhelimeen?
Tänks. Laitetaan kokeiluun.Mytvonline+
Tossa on ollut premium ilmainen niin kauan kun olen käyttänyt
Suosittelen kokeilemaan DNA Hub 2.0 boksia, käytettynä noita saa ihan pilkkahintaan. Itse olen hommannut kaksi parinkympin kappalehintaan ja löytyy tori.fi + monesti huuto.net sivustoilta. Ihan päteviä ja käyttö todella sujuvaa, eivät ole tökkineet. Tuo on siis Android plus lisäksi löytyy dvb-t 2 viritin.Iltaa, ajattelin iptv:n temppuilen 60e:n boxin sijaan 300-500e:n smartti-telkkaa.
Tosin ei hyvä idea, koska toisilla ollut smart telkka ja vaikka lataa urlista iptv-smarterin taikka netv:n niin tulee kumman erroria
siksi pitää kait alkaa katsomaan kunnon 100e->300e Nvidian pro purkkia, enempi muistia 16Gt kuin mun kiinapukseilla 4Gt.
Onko kellään kokemuksia nvidian burkeita erityisesti pro versioista?
Suosittelen kokeilemaan DNA Hub 2.0 boksia, käytettynä noita saa ihan pilkkahintaan. Itse olen hommannut kaksi parinkympin kappalehintaan ja löytyy tori.fi + monesti huuto.net sivustoilta. Ihan päteviä ja käyttö todella sujuvaa, eivät ole tökkineet. Tuo on siis Android plus lisäksi löytyy dvb-t 2 viritin.
kiitos, mulla 4Gt ram ja android 10, saisi olla uudempi käyttis.
Pitääkin chekata.
On siis tämä boksi, eron hoksaa siitä että tuo DNA-tarra löytyy alakulmasta. Myös kaukosäädin eri kuin v1.0
Mulla oli hetken speksien mukaan ihan ok kiinalainen Android-tikku (4gt/32gt+Allwinner jotain) videotykin perässä mutta olihan se tuskaa käyttää tuota. Ei mennyt kuin pari viikkoa niin soittivat DNA:lta että havainneet epäilyttävää nettiliikennettä ja syy oli heidän mukaan malware-ohjelma(antoivat nimen). Hommasin McAfee softan (halpa key 12kk) ja ongelman aiheuttaja löytyi. No enpä silti enää tuota tikkua ole uskaltanut käyttää vaan hommasin nuo boksit ja hyvin rokkaa.
![]()
Suosittelen kokeilemaan DNA Hub 2.0 boksia, käytettynä noita saa ihan pilkkahintaan. Itse olen hommannut kaksi parinkympin kappalehintaan ja löytyy tori.fi + monesti huuto.net sivustoilta. Ihan päteviä ja käyttö todella sujuvaa, eivät ole tökkineet. Tuo on siis Android plus lisäksi löytyy dvb-t 2 viritin.
Toimii kaikilla operaattoreilla ja virittimen kauttakin näkyy kanavat ilman mitään paketteja. Ei siis sidoksissa DNA:han.vaatiiko dna:n kaapelin? mulla elisa.
Toimii kaikilla operaattoreilla ja virittimen kauttakin näkyy kanavat ilman mitään paketteja. Ei siis sidoksissa DNA:han.
Tähän sen verran päivitystä, että LiveGo on näköjään saanut palautettua Suomen Viaplayn. N1 ei vielä.Eipä toimi edes LiveGo:n puolella Viaplayn eventsit.
e. No nyt "toimii", mutta tekivät saman tempun kuin HBO Maxin kanssa eli korvasivat sen vain jonkun toisen pohjoismaan sisällöllä. Jotain metkuja se Suomen Viaplay on selvästi keksinyt.
Itse rokkaan kierrätyslavalta noukitulla DNA hubin ykkösversiolla.Suosittelen kokeilemaan DNA Hub 2.0 boksia, käytettynä noita saa ihan pilkkahintaan. Itse olen hommannut kaksi parinkympin kappalehintaan ja löytyy tori.fi + monesti huuto.net sivustoilta. Ihan päteviä ja käyttö todella sujuvaa, eivät ole tökkineet. Tuo on siis Android plus lisäksi löytyy dvb-t 2 viritin.
Mistä tämä tieto? Ei toimi edelleenkään .Tällä viikolla pitäisi alkaa taas ViaPlay eventit toimimaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.