IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Mikä IPTV Smarters sovellus kannattaa ladata jossa ei ole kokeilujaksoa tai sen voi ohittaa? Käytössä android tv josta löytyy google play kauppa. Kokeilin jo kahta erilaista suosittua mitkä tuli ensimmäisenä kun laittoi hakuun iptv smarters mutta niissä molemmissa oli noin viikon mittainen kokeilujakso ja kun se päättyi niin sovellus vaati rahaa että voisi jatkaa. Siellä omissa tiedoissa kyllä lukee että se maksamani reilu parinkympin urheilupaketti on vielä käytössä vuoden verran. Ostin siis sen vasta äskettäin ja aloittelija olen näissä hommissa, koitin myös selata onko tähän jo täällä vastausta mutta en löytänyt. Voiko sen aloittelujakson jotenkin kiertää pois ja päästä jatkamaan katselua kun se tilauskin on jo maksettu ja voimassa?

Mikä IPTV Smarters sovellus kannattaa ladata jossa ei ole kokeilujaksoa tai sen voi ohittaa? Käytössä android tv josta löytyy google play kauppa. Kokeilin jo kahta erilaista suosittua mitkä tuli ensimmäisenä kun laittoi hakuun iptv smarters mutta niissä molemmissa oli noin viikon mittainen kokeilujakso ja kun se päättyi niin sovellus vaati rahaa että voisi jatkaa. Siellä omissa tiedoissa kyllä lukee että se maksamani reilu parinkympin urheilupaketti on vielä käytössä vuoden verran. Ostin siis sen vasta äskettäin ja aloittelija olen näissä hommissa, koitin myös selata onko tähän jo täällä vastausta mutta en löytänyt. Voiko sen aloittelujakson jotenkin kiertää pois ja päästä jatkamaan katselua kun se tilauskin on jo maksettu ja voimassa?
Sovellus ja urheilupaketti on kaksi eri asiaa. Eli tarvitset molemmat, kanavapaketin ja sovelluksen. Kummatkin maksaa erikseen. Toki ilmaisia sovelluksia on ilmeisesti olemassa, mutta itse ainakin otin elinikäisen lisenssin, niin helpotti huomattavasti.

Tulipa nihkeä bugi vastaan Hotplayerin osalta: jos on lukinnut MAC-osoitteen softassa ja playlistin serveri on alhaalla, aina kun avaa softan se yrittää loputtomiin yhdistää serveriin onnistumatta - mitään asetuksia ei pääse vaihtamaan eikä avaamaan mac-lukitusta. Serveriä ei pysty vaihtamaan kun MAC on lukittuna...
Tästä suosittelen laittamaan viestiä kehittäjälle. Voi olla että korjaa tuollaisen.

Kokeile Televizo sovellusta.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 046
Jäsenet
81 073
Uusin jäsen
Tuut Tuut Tuut

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom