IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Onko tosiaan totta, että Liigan (& Katsomon) noi sporttilähetykset on oikeasti 720p… herranvuonna 2025. Ilmeisesti Katsomon omat lähetykset 720p niin eikai sitä voi odottaa N1:n kautta parempaa laatua…
Tässä tapauksessa kyllä voi...

20250324_202529.jpg

Aiemmin käytössä Samsungin töllö ja leffoissa oli helposti valittaessa tekstitykset. Nyt uusi LG:n tv ja samanlailla tekstityksiä ei löydy. Mistä löytyy tai pitääkö vaihtaa appi (käytössä Smarters pro ja n1 sekä myös livego). En saa tekstityksiä löytymään mistään, onko tietoa miten sais ?

Aiemmin käytössä Samsungin töllö ja leffoissa oli helposti valittaessa tekstitykset. Nyt uusi LG:n tv ja samanlailla tekstityksiä ei löydy. Mistä löytyy tai pitääkö vaihtaa appi (käytössä Smarters pro ja n1 sekä myös livego). En saa tekstityksiä löytymään mistään, onko tietoa miten sais ?
ei toimi smarterssilla tekstit LG:ssä.. Hotiptv playeria kehuttu ja ilmaiskokeilulla voi itse todeta onko hyvä vai ei.

Onko porukalla tietoa että mikä tuossa Nordic one IPTV:n palveluissa mättää?

Kokeilin sitä hetki sitten kuukauden pätkän ja toimi hyvin mutta nyt kun ostin vuoden paketin ja maksoinkin sen niin eivät vastaa s-postiin eivätkä whatsuppiin kun olen kysellyt tilaukseni perään että saisin tunnukset.
Maksu on mennyt perille kun tarkistin, pitänee pian harkita sen peruuttamista.

Edellisellä sivulla luki että palvelu olisi alhaalla ja saatavilla kuun vaihteessa? Ihmetyttää vain kun mitään ei infota ja kyselyihin ei vastata.

Onko porukalla tietoa että mikä tuossa Nordic one IPTV:n palveluissa mättää?

Kokeilin sitä hetki sitten kuukauden pätkän ja toimi hyvin mutta nyt kun ostin vuoden paketin ja maksoinkin sen niin eivät vastaa s-postiin eivätkä whatsuppiin kun olen kysellyt tilaukseni perään että saisin tunnukset.
Maksu on mennyt perille kun tarkistin, pitänee pian harkita sen peruuttamista.

Edellisellä sivulla luki että palvelu olisi alhaalla ja saatavilla kuun vaihteessa? Ihmetyttää vain kun mitään ei infota ja kyselyihin ei vastata.
N1 toimii koko ajan normaalisti. Mistä ostit?

Ostin suoraan heidän sivuiltaan.

Laitoin tänne postauksen jälkeen heille vielä uuden kyselyn s-postiin ja nyt sain vastauksen ja käyttäjätunnuksen eli homma hoidossa.
En tiedä sitten että miksi kesti melkein kaksi viikkoa.

Ostin suoraan heidän sivuiltaan.

Laitoin tänne postauksen jälkeen heille vielä uuden kyselyn s-postiin ja nyt sain vastauksen ja käyttäjätunnuksen eli homma hoidossa.
En tiedä sitten että miksi kesti melkein kaksi viikkoa.
Itse palvelulla ei kyllä ole omia sivuja. Vaan sellainen verkostomainen pyramidiorganisaatio, johon kuka tahansa, vaikka sinä tai minä voi alkaa jälleenmyyjäksi ja laittaa oman nettikaupan pystyyn. Ja jälleenmyyjiä toden totta riittää.

Mutta hyvä, että homma lähti pelittämään.

Olet vastaamassa viestiketjuun: IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Statistiikka

Viestiketjuista
272 613
Jäsenet
76 928
Uusin jäsen
robinrr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom