IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Muissa laitteissa käytän enimmäkseen Tivimate Prota, mutta kun sen käyttöliittymä ei oikein skulaa Android-tabletissa, niin mitä vaihtoehtoa suosittelette tablettiin?

Oliko LG:n sovelluskaupassa jonu sovellus, jolla Livegon saa toimimaan?
Itsellä käytössä hotplayer, joutui pari shekeliä heittää ties minne, että sai lifetime passin. Emäntä katselee paljon tekstitettyä sisältöä ja tuli huomattua, että hotplayerissä tekstit sai toimimaan suhteellisen yksinkertaisesti.

Viimeksi muokattu:
Haluaisin hommata tuon N1:sen kokeiluun kevään ajaksi. Smartiuse-sivuston kautta hankkiminen ei kuitenkaan onnistu tällä hetkellä millään maksutavalla. Oliko tähän vaihtoehtoista tapaa? Alibaban kautta hakemalla en ole löytänyt.

Haluaisin hommata tuon N1:sen kokeiluun kevään ajaksi. Smartiuse-sivuston kautta hankkiminen ei kuitenkaan onnistu tällä hetkellä millään maksutavalla. Oliko tähän vaihtoehtoista tapaa? Alibaban kautta hakemalla en ole löytänyt.
Oletko ottanut whatsappilla yhteyttä niinkuin smartiusen sivuilla kehoitetaan tekemään?

Olen ja sieltä kerrottiin että kuun loppuun mennessä alkaisi toimia uudelleen. Ja tämä koski tosiaan molempia maksutapoja. Tässä olisi kuitenkin käyttöä ennen sitä, niin siksi etsin vaihtoehtoa.

PeoplesTV on sama kuin N1. Vuosihinta sitä kautta tämänhetkisellä kruunun kurssilla on 113€

Moikka kaikille!

Käytän Nordic One IPTV-palvelua Apple TV:llä, ja sovelluksena on UHF.

Huomasin, että EPG näyttää Liiga-lähetysten alkamisajat tunnin liian aikaisin MTV Urheilu Events -kanavien alla.

Esimerkiksi ottelu, jonka pitäisi alkaa 16:45, näkyy EPG:ssä 15:45.

Oon kokeillut:
  • EPG Offsetin säätämistä (+60 min), mutta se ei korjaa ongelmaa.
  • Sovelluksen ja Apple TV:n uudelleenkäynnistystä.
  • Testannut toisella laitteella (mobiili), mutta ongelma on sama.

Kuvaliite otettu siis maaliskuun alussa, että ei ole nyt ajantasainen kuva, mutta ongelma välittyy siitä oikein.

Onko muilla vastaavaa ongelmaa Nordic Onen kanssa? Voiko tätä korjata jotenkin itse, vai onko tämä palveluntarjoajan päässä?

Nordic One IPTV.jpg

Moikka kaikille!

Käytän Nordic One IPTV-palvelua Apple TV:llä, ja sovelluksena on UHF.

Huomasin, että EPG näyttää Liiga-lähetysten alkamisajat tunnin liian aikaisin MTV Urheilu Events -kanavien alla.

Esimerkiksi ottelu, jonka pitäisi alkaa 16:45, näkyy EPG:ssä 15:45.

Oon kokeillut:
  • EPG Offsetin säätämistä (+60 min), mutta se ei korjaa ongelmaa.
  • Sovelluksen ja Apple TV:n uudelleenkäynnistystä.
  • Testannut toisella laitteella (mobiili), mutta ongelma on sama.

Kuvaliite otettu siis maaliskuun alussa, että ei ole nyt ajantasainen kuva, mutta ongelma välittyy siitä oikein.

Onko muilla vastaavaa ongelmaa Nordic Onen kanssa? Voiko tätä korjata jotenkin itse, vai onko tämä palveluntarjoajan päässä?

Nordic One IPTV.jpg
Tämä on kaikilla sama homma,sen kanssa tarvii vaan oppia elämään,tota kellonaikaa ei pysty muuttamaan tohon kun on "lähetys päässä" noin merkattuna.

Tämä on kaikilla sama homma,sen kanssa tarvii vaan oppia elämään,tota kellonaikaa ei pysty muuttamaan tohon kun on "lähetys päässä" noin merkattuna.
Okei, kiitos paljon. Hyvä tietää, että ei ole vain mun päässä. Ja kyllä tuon kanssa pystyy elämään. Mietin vain onnistuuko tuommoinen pieni stilistinen muutos :)

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
271 751
Jäsenet
76 793
Uusin jäsen
Patse_pee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom