Tuote: Intel Core i9-13900K, LGA1700, 3.00 GHz, 36MB, Boxed
Hinta: 350€ + postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms.fi, vuoden alussa saatu takuusta uusi. (alkuperäinen ostettu 2023 marraskuu)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä (takuu päättyy 5.11.2026)
Muuta huomioitavaa: Kyseinen prosessori saatu takuusta uutena, kun vanhan kanssa oli noita globaaleja mikrokoodiongelmia. Kerran ollut cooleri päällä, todettu toimivan ja otettu emosta irti.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jokela (Tuusula)
Toimitustapa: Posti / Nouto
Maksutapa: Mobilepay / tilisiirto / käteinen
Tuote: Gigabyte Z790 AORUS ELITE X WIFI7, ATX-emolevy
Hinta: 80€ + postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms.fi, 6.8.2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä.
Muuta huomioitavaa: Alkujaan ostettu, mutta jäi käyttämättä, koska asennusvaiheessa CPU socketin suoja tipahti CPU pinnien päälle rähmäkäpälän (itseni) toimesta. Muutamat pinnit snadisti vinossa, mutta en itse uskalla enää laittaa CPU:ta tuohon, mutta joku taitava ne osaa suoristaa. Takuuseen en lähettänyt emoa, koska luultavasti takuu ei tuollaista tapausta huolisi.
Tuote: Gigabyte Z790 AORUS ELITE AX, ATX-emolevy
Hinta: 60€ + postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms.fi, marraskuu 2023
Muuta huomioitavaa: Emolevy oli käytössä vanhan i9-13900K prosessorin kanssa, joka lähti takuuseen. Uusi prosessori otettu irti myöhemmin (käyttämättömänä), ja huomattu, että Jimmsin huolto taitellut prosessorin pinnejä emossa, mutta eivät varmana sitä itse myönnä, joten ei lähetty takuuhuoltamaan. Taitava osaa korjata/suoristaa, minä en.
Lisäkuvia saa pyytämällä.
Emolevyjen erot suht minimaaliset. Mukana tulee Wifi-lähettimet.
Hinta: 350€ + postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms.fi, vuoden alussa saatu takuusta uusi. (alkuperäinen ostettu 2023 marraskuu)
Muuta huomioitavaa: Kyseinen prosessori saatu takuusta uutena, kun vanhan kanssa oli noita globaaleja mikrokoodiongelmia. Kerran ollut cooleri päällä, todettu toimivan ja otettu emosta irti.
Tuote: Gigabyte Z790 AORUS ELITE X WIFI7, ATX-emolevy
Hinta: 80€ + postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms.fi, 6.8.2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä.
Muuta huomioitavaa: Alkujaan ostettu, mutta jäi käyttämättä, koska asennusvaiheessa CPU socketin suoja tipahti CPU pinnien päälle rähmäkäpälän (itseni) toimesta. Muutamat pinnit snadisti vinossa, mutta en itse uskalla enää laittaa CPU:ta tuohon, mutta joku taitava ne osaa suoristaa. Takuuseen en lähettänyt emoa, koska luultavasti takuu ei tuollaista tapausta huolisi.
Tuote: Gigabyte Z790 AORUS ELITE AX, ATX-emolevy
Hinta: 60€ + postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms.fi, marraskuu 2023
Muuta huomioitavaa: Emolevy oli käytössä vanhan i9-13900K prosessorin kanssa, joka lähti takuuseen. Uusi prosessori otettu irti myöhemmin (käyttämättömänä), ja huomattu, että Jimmsin huolto taitellut prosessorin pinnejä emossa, mutta eivät varmana sitä itse myönnä, joten ei lähetty takuuhuoltamaan. Taitava osaa korjata/suoristaa, minä en.
Lisäkuvia saa pyytämällä.
Emolevyjen erot suht minimaaliset. Mukana tulee Wifi-lähettimet.
Viimeksi muokattu: