Myyty Intel Core i5-8400 Six Core 2.8 GHz + jäähy + emolevy. Lahti

Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
59
Myytävä tuote: Intel Core i5-8400 Six Core 2.8 GHz + jäähy + emolevy
Hinta: 110e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 19.12.18
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:


Eli myyn Verkkokauppa.comista ostetusta koneesta (Acer Nitro 50 -pöytäkone, Win 10 – Verkkokauppa.com) ylijääneen CPU + jäähy + emolevyn. Emo on varsinkin joku mistä minulla ei ole mitään hajua mikä on kyseessä. Joku pakettikoneen oma ja kummallisen muotoinen. Katso kuva. Mutta sanotaan näin, että sen pois jättäminen kaupasta ei ainakaan laske hintaa. Se on tuossa kaupassa lähinnä mukana siinä mielessä, että viekää pliis pois :)

Nämä ovat nyt lojuneet hyllyssä yli vuoden joten on minun aikana luopua näistä. Irrotettu koneesta toimivana.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Lahti
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta toimitus onnistunee myös
Maksutapa: Tilisiirto, mobile pay


Kuva:


20211120_221321.jpg
 
moi!

Tarjoan 70€ + postit.

Edit: eipä enään mun tarjous voimassa..
 
Viimeksi muokattu:
Moi, mitä ramia tohon emolevyyn menee? Onko sulla antaa sen mukana jotain kampoja, vai täytyykö itse sitten jostain hankkia, jos kaupat sattuu tulemaan?

Tarjoan 90€ + postit, kiinostusta kauppoihin löytyy.
 
Vaikka tuo emolevy onkin kummallisen muotoinen niin onko sen reiät samoissa kohdissa mitä standardiemoissa, toisin sanoen, saako sen kiinni koteloon ilman modaamista? Mitat?
 
Vaikka tuo emolevy onkin kummallisen muotoinen niin onko sen reiät samoissa kohdissa mitä standardiemoissa, toisin sanoen, saako sen kiinni koteloon ilman modaamista? Mitat?
Mitat ilman tuota uloketta 20 cm * 24,5cm (suurinpiirtein metrimitalla mitattuna). Ja kyllä, reiät on semmosissa paikoissa, että se kyllä menee normaaliin koteloon niiltä osin.
 
Moi, mitä ramia tohon emolevyyn menee? Onko sulla antaa sen mukana jotain kampoja, vai täytyykö itse sitten jostain hankkia, jos kaupat sattuu tulemaan?

Tarjoan 90€ + postit, kiinostusta kauppoihin löytyy.
En osaa juuri sen tarkemmin vastata kuin, että tämän (Acer Nitro 50 -pöytäkone, Win 10 – Verkkokauppa.com) sivun mukaan DDR4. Muistikampoja ei minulla ole antaa mukaan. Nähdäänkö puolivälissä eli satkussa + postit?
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 335
Viestejä
4 427 310
Jäsenet
73 319
Uusin jäsen
Linde_8

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom