Insurgency: Sandstorm

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
387
New World Interactiven kehittämä realistinen FPS peli.
Rakennettu Unreal Engine 4 pelimoottorille.
Ilmestyy 2018 PC:lle, XBOXille sekä Playstationille.

Insurgency: Sandstorm will contain some exciting new features such as a new story mode and eSports framework. The game is being built from the ground up with competitive multiplayer, console split-screen, and singleplayer in mind. The story mode will focus on a squad of characters as they face increasingly challenging chapters, from the invasion of Iraq in 2003 through the insurrection period and leading to the present day.

IS (Insurgency: Sandstorm) julkaisu blogi







Päivitellään sitä myöten kun saadaan uutta infoa.
Insurgency sekä Day of Infamy iskivät kuin miljoona volttia, tätä odottelen siis henkilökohtaisesti se kuuluisa vesi kielellä.
 
Jaa, tää onkin ihan oma pelinsä Insurgencyn rinnalla?

Kyllä, ihan uusi peli uudelle moottorille.

Mukana tosiaan joku yksinpelikin mutta meikäläistä kiinnostaa tuo moninpeli enemmän.
Tuo vanha E3 traileri näyttää mielestäni aika kököltä verrattuna vaikka tähän viimeisimpään pelikuvaan lataus mekaniikoista.

Ilmeisesti moninpeliin on otettu mukaan elementtejä Day of Infamystä missä upseeri voi kutsua ilmaiskuja tiiminsä avuksi, tuolla Helicopter takedown videolla näkyy vasemmassa alalaidassa teksti: Minigun Support.
 
Ja sieltä:


Insurgency Sandstorm Community Update, A Shift in Direction
Linkin takana muutamia uusia kuvia selityksineen.

Poimintoja linkin tekstistä:

"To start, the single player and cooperative story has been canceled for release, and will be considered again at a later date. This is due to its high production requirements and our commitment to deliver to our fans in 2018."

"The setting of Insurgency: Sandstorm has been developed further. Though we initially wanted to portray particular contemporary real world conflicts, we actually found this approach restrictive of our design and, admittedly, sensitive. Instead, our conflict is fictionalized, but draws inspiration from various modern real world insurgencies."

"The planned game modes for release are as follows: Push, Firefight, and Capture the Base for Versus, plus Checkpoint, Operation, and Outpost for Coop. Push and Firefight are very similar to as they were in Insurgency. Both of these modes will not have drivable vehicles, as we hope to preserve the gameplay of our legacy game modes. Capture the Base however is a more open map mode, one which is built from the start with drivable vehicles in mind."

"As far as platforms go, we’ve decided to delay Mac and Linux support for post-release. We’re finding our time will be best spent on developing for Windows, Xbox One, and PS4. Our priority is to make those three platforms fully functional first, then expand after release."

"Fire Support, as many of you know it from Day of Infamy, will be making a return in Insurgency: Sandstorm with some improvements."
Tämänhän minä jo ennustin.
 
Viimeksi muokattu:
Uutta matskua:






Vähän kyllä jännittää että mitä nuo ajettavat kulkuneuvot tekevät pelille joka oli lähes täydellinen ilman autoja.
 
Tämä kyllä vaikuttaa hyvältä, edellinen Insurgency oli jo alkujaankin jotenkin luotaantyöntävän vanhahtava half-life 1 tasoisine pelaajamodeleineen, vaikka muuten oli hyvän oloinen peli.
 
Tämä kyllä vaikuttaa hyvältä, edellinen Insurgency oli jo alkujaankin jotenkin luotaantyöntävän vanhahtava half-life 1 tasoisine pelaajamodeleineen, vaikka muuten oli hyvän oloinen peli.

nyt olet tainnut pelata ihan eri peliä, tai joillain hassuilla asetuksilla - perusInska näyttää yhä hyvältä Ultralla 1440p ja mikä tärkeintä pyörii sulavasti
 
nyt olet tainnut pelata ihan eri peliä, tai joillain hassuilla asetuksilla - perusInska näyttää yhä hyvältä Ultralla 1440p ja mikä tärkeintä pyörii sulavasti
En tiedä onko se PMC pelaajamodeli vaihtunut, mutta HL1 vibat siitä ja niistä tönköistä animaatioista tuli :think:
 
9i4Nx89.jpg

dWOrsV6.jpg
 
Eihän tuossa nyt kovin kaukana HL1 tason mallinnuksista olla. En kyllä itsekkään voi sanoa edes hyvällä tahdollakaan inssiä edes välttävännäköiseksi, kun ei se sitä ole ollut julkaisussakaan. Pelistä haisee modiperimä ja sen näkee vaikkapa juuri hahmojen animaatioissa. Vähän kuten ensimmäisessä red orchestrassa, verratakseni. Toki joitain hienoja effektejäkin on tehty ja osa niistä pääsee kunnolla oikeuksiinsa yökentissä. Siitä huolimatta grafiikan keskinkertaisuus näkyy ja tilannetta melkeinpä pahentaa tuo bloomin lähes överi käyttö.

Pelattavuudeltaanhan insurgency on mitä mainoin räiskintä, vaikka en sitä sataa tuntia kauempaa jaksanut yksin pelata. Eikä uuden pelikuvan perusteella sandstorm ainakaan huonommaksi vedä. Ehkä pelimoottorin vaihdon myötä se pelihahmon jatkuva luistelu jääradallakin loppuu.
 
Uutisia!


Tässä videon sisältöä lyhyesti:
Insurgency: Sandstorm julkaistaan 2018 syyskuussa 30 dollarin/euron hintaan.
Jos omistat jo ensimmäisen Insurgencyn saat 10% alennusta Sandstormista, ja jos ostat Sandstormin ennakkoon saat toisen 10% alennusta ensimmäisen päällä (yhteensä 20%). Ostamalla ennakkoon pääset osallistumaan betaan.
Konsoliversio tulee ulos 2019 ensimmäisellä puoliskolla.
Mahdollisilla tulevilla DLC:illä ei rahasteta, kaikki julkaisun jälkeen tulevat uudet aseet, kartat jne kuuluvat tuohon 30 euron hintaan. Modaus on mahdollistettu. Pelissä tulee olemaan aluksi noin 40 asetta sekä noin 40 aseisiin tai pelaajaan kiinnitettävää tarviketta (attachment).
Tulitukea voi pyytää (lentokone, helikopterit, kemialliset hyökkäykset, räjähtävät dronet ja tykistö) kuten Day of Infamyssä. Pelaajan kustomointi on mukana (ulkonäkö sekä pelaajan puheääni).
Ei Steam marketplacea eikä loot crateja. Mutta pelissä on pelin sisäinen raha mitä saa vain pelaamalla peliä. Tällä rahalla voi "ostaa" kustomointeja. Rank järjestelmä. Gorea löytyy, raajat voivat irrota räjähdyksissä. Avattavat ovet (jotka voidaan hajottaa). Kilpailullinen pelimoodi 5v5 ja normaali TDM tyyppinen 16v16 (eiköhän tähänkin Pushit ym saada). AI botit mukana.

Pre-E3 Sandstorm Questions and Answers

Insurgency Sandstorm Community Update, Release Date Announcement
 
Täälläkin heittämällä vuoden odotetuin peli ja heti menee ostoon kun preordereita otetaan vastaan.
 
Kyllä. Heti menee ennakkotilaukseen, kun vain mahdollista. Uskaltaa tilata, kun tietää että kehittäjät menee PC etunenässä. Eikä tälläisiä kehitystiimejä ole olemassa paljoa, joten NWI kyllä ansaitsee kaiken tuen.
 
Betaa odotellessa.
Toivottavasti mappien kasvaminen toisi vaikka pushiin lisää objectiivejä, eikä pelkästään pitkiä etäisyyksiä. Ajoneuvotkin on vähän niin ja näin, ellei tule sitten jotain siirtymiä tms.

Ihan hauska skenaariohan olisi perinteinen suomimallin sotaharjoite, jossa ensin vallataan jalkaisin vaikka se lentokenttä, eli tässä tapauksessa joku outpost koptereineen, ja siitä sitten seuraavalle objectiiville ajoneuvoilla tms. (push, ylivoimaisesti paras pelimoodi omasta mielestä)
Innolla odottelen kyllä mitä saavat kasaan.
 
Edellisessä Insurgencyssa hakkasin pelkkää co-oppia, toivottavasti se on hyvä tässäkin!
 
Steamin forumeilta jäi semmonen kuva edeltäjästä, että varsinkin tuolla usamerikassa cooppia tahkottiin enempi kuin pvp:tä, mikä on mielestäni melko yllättävää. Eiköhän ne siihen panosta tässäkin vähintään saman verran.
Olihan se ihan hauskaa myöskin, ainakin välillä, mutta pelkkä bottien uunottaminen ei niin maistu itelle.
 
En välttämättä allekirjoittaisi että cooppia hakataan enemmän. Mutta paljon kyllä.

Day of Infamy on minullekin niitä ainoita pelejä missä olen cooppia hakannut aivan saatanasti. Jotenkin siinä se on vaan niin hauskaa ja hyvin toteutettu.
 
DoI:n coopista en osaa sanoa, kun siinä tunnit jäi nollille, mutta inssin coop oli ehkäpä unettavin pelimuoto ikinä. Siis kirjaimellisesti unettavan tylsä, kun sitä tuli joskus tahkottua kavereiden kanssa. Juokset pisteiden väliltä, puolustat ja ravaat taas pisteestä A pisteelle B.

Ainoa mitä toivon, että viilaisivat vielä ennen julkaisua tuosta sandstormista, olisi nuo verieffektit. On aika rouheat veripilvet ilmassa, vaikka pistoolilla ampuisi. :D
 
inssin coop oli ehkäpä unettavin pelimuoto ikinä. Siis kirjaimellisesti unettavan tylsä, kun sitä tuli joskus tahkottua kavereiden kanssa. Juokset pisteiden väliltä, puolustat ja ravaat taas pisteestä A pisteelle B.

Pelimuotoja oli cooppiinkin useita. Checkpointissa edetään vähän kerrallaan koko kenttä, vähän kuin Battlefieldien Rushissa. Varsinkin lisäbottimäärällä varustetuilla servereillä oli ihan kunnon haastettakin ja täten 144 tuntia tuota yhtä pelimuotoa jaksoin hakata. Oikeastaan lopetin lähinnä hyvien servujen häviämisen takia, mutta olihan tuossa jo ihan hyvä määrä tunteja vitosen maksaneelle pelille. :)
 
Yrittääköhän tää olla cooppikamppis-traileri, vai ihan sinkkua? Tosin single stoorihan jo torpattuun julkaisuun, ja tulee sit kun tulee.
Tekee pahaa kattoa kun pädillä rävelletään, mutta kai tässä eteenpäin mennään. :D

 
Noniin, nyt on ennakkotilattu!

Siitä pelikuvaa, huono laatuista (rakeinen kuva) tosin. Mielestäni suppressio efektiä voisi suurentaa. Vieläkin arvelluttaa nuo ajoneuvot :tdown:
 
Noniin, nyt on ennakkotilattu!

Siitä pelikuvaa, huono laatuista (rakeinen kuva) tosin. Mielestäni suppressio efektiä voisi suurentaa. Vieläkin arvelluttaa nuo ajoneuvot :tdown:

Ensimmäinen huomio oli ovi. Saamme ovia. Ajoneuvojen kanssa on kyllä valitettavan suuri todennäköisyys mennä metsään, mutta pidetään peukkuja, että tietävät mitä tehdä niiden kanssa.
 




Selkeästihän tämä on vielä keskeneräinen. LevelCapilta hyviä pointteja lopussa mm. animaatioiden ja grafiikoiden suhteen ja FOGin videossa näkyy esimerkiksi miten vaiheessa incendiary naatin damagen otto on (ukosta lentää verta kuin sitä ammuttaisiin aina puolen sekunnin välein).

Alpha on alpha. Kyllä se siitä!
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen peli minkä ikinä ennakkotilasin. Oli sen verran hyvin sijoitettu euro alennuksen aikana toi perus Insurgency ja niiden videot jatko-osalle vakuutti mut parin kympin sijotukseen.
No lukuunottamatta Duke3D:tä joskus vuonna nakki, mutta se oli postiennakkona.
 
Selkeästihän tämä on vielä keskeneräinen. LevelCapilta hyviä pointteja lopussa mm. animaatioiden ja grafiikoiden suhteen ja FOGin videossa näkyy esimerkiksi miten vaiheessa incendiary naatin damagen otto on (ukosta lentää verta kuin sitä ammuttaisiin aina puolen sekunnin välein).

Alpha on alpha. Kyllä se siitä!
Levelcap on tuonne kommentteihin jo päivittänyt animaatioista:

It's been confirmed that the 3rd person animations are placeholders that should be replaced for launch.
 
Miksi tuo liikkuminen ja tähtääminen näyttää noin tuskaiselta jokaisessa videossa? Pelataanko tätä ohjaimella?

Jos tämän ennakkovaraa steamistä niin pääsee tuohon betaan. Mutta voiko ennakkovarauksen perua mikäli beta ei miellytä? Steamin mukaan voi mutta olen skeptinen.
 
Miksi tuo liikkuminen ja tähtääminen näyttää noin tuskaiselta jokaisessa videossa? Pelataanko tätä ohjaimella?

Ainankin E3 gameplay trailer näyttäisi olevan ohjaimella pelattua?

Jos tämän ennakkovaraa steamistä niin pääsee tuohon betaan. Mutta voiko ennakkovarauksen perua mikäli beta ei miellytä? Steamin mukaan voi mutta olen skeptinen.

Kysypä Steam yhteisöstä?
 
Oli vakaa aikomus odottaa sinne julkaisuun asti, mutta näin muutaman tunnin alfailun perusteella lähtee kyllä jo ennakkotilaukseen.
 
@herccu Kerrohan havaintoja alfasta.
Miltä tuntui? Mikä hyvää? Mikä huonoa? Onko miten paljon samanlainen pelimekaaniikoiltaan kuin ensimmäinen INS?
 
NDA
4. Notwithstanding any other prohibited disclosure, the Recipient is not allowed to stream, publish screenshot, disclose any part of the game or its elements, nor talk about the game outside of the alpha forum.
Pidetään jännitystä yllä :vihellys:
 
En ikävä kyllä uskalla availla alfaversion tunnelmia sen kummemmin NDA:n takia, mutta
pitihän tuo ennakkotilata :btooth:
 
Miten ne laskee? Eikö ole kuitenkin hyvä että pelintekijät saavat palautetta tuotteestaan omaa testausporukkaa isommalta väkijoukolta?
Laittaa pelialan tuntien aina epäilykset nousemaan hyshys-meiningistä. Harvempi firma kuitenkaan estelee alpha-vaiheen positiivista hypeä.
 
Laittaa pelialan tuntien aina epäilykset nousemaan hyshys-meiningistä. Harvempi firma kuitenkaan estelee alpha-vaiheen positiivista hypeä.
Onhan asia toisaalta noinkin, mutta toisaalta tekijöiden pitää kasvattaa se hype joillain muilla keinoilla kuin pelkästään alpha/beta-vaiheella. Kuten tässä on tehtykin.
 
Eiköhän tässä haluta vaan nopeuttaa sitä pre-release vaihetta mappien hinkkaamisella, ja muiden random laitteisto-ongelmien kartoittamista. Jo pelkästään karttojen koko kun kasvaa, niin sillä pienellä testaajaporukalla kaikkien bugien ja huolimattomuusvirheiden havaitsemisen todennäköisyys laskee. Kaiken paras testausmuoto kuitenkin olisi avoin beta, enkä ole ihan vakuuttunut, etteikö sekin vielä tulisi. Ite kans alpha-ringissä, mutta jäänyt vähän ohkaselle vielä pelailut muiden kiireiden takia.
 
Siis nimenomaan alpha vaiheen testauksista pitää olla hyshys, koska tuote voi olla pahimmillaan täysin puhdas tekniikkademo. Sitten kun joku menisi hölöttämään kuinka buginen, huonosti optimoitu ja vähän rujo se vielä on, niin yksinkertaisemmat vielä luulee että lopullinen tuotekin tulee olemaan yhtä tasoton. Myöskin senkin takia, koska siellä voi olla ominaisuuksia, mitkä ehkä vielä joudutaan leikkaamaan ennen julkaisua pois.

Tämän tasoisilla studioilla ei ole ihan hirveästi varaa julkaista täysiä raakilepelejä, koska tulevaisuus voi hyvinkin olla kiinni kyseisen pelin tuotoista. On minulla enemmän luottoa NWI kehittäjien puheisiin, kuin esimerkiksi vaikkapa DICE:n hypejunan käynnistelyyn. DICE/EA tasoisen jätin on helpompi pyydellä "anteeksi" ja päivitellä peli kuosiin, kuin pienen studion tehdä sama temppu ja katsoa kuinka pelaajamäärät pahimmillaan sulaa käsiin koska paha sana on jo ehtinyt leviämään.

Epäillykset kannattaa nostattaa siinä vaiheessa, kun Bethesdan kaltaiset studiot tekee DOOM temppuja ja ovat jakamatta koodeja ennakkoon että arvostelut tulevat ulos nimenomaan vasta julkaisupäivänä. Siinä jos missä on epävarmuutta oman tuotteen laadun suhteen.
 
Ja jos joku on ennakkotilannut pelin, niin tänään alkaisi beta. Tosin ei mitään hajua, monelta näin suomen aikaan.
 
Isot kiitokset vinkistä. Olikin iloinen ylläri, kun avasi koneen töistä päästyä ja inssi lähtikin latautumaan. Voikin ruveta öljyämään kehoa hyvissä ajoin.
 
Hieman haikein mielin joutui hakemaan refundia. Ensinnäkin peli pyörii melkoisen huonosti (noin avg. 50fps GTX 1080) ja tekstuureissa on jotain vialla. Video asetuksia muuttamalla ei suurempaa vaikutusta ole.

En halua ottaa riskiä että tästä ei ikinä hioutuisi sulava FPS. Ehkäpä syynä on Unreal engine 4, PUBG tapaan olen skeptinen että onnellista loppua olisi näköpiirissä. Toisaalta nettikoodi ei tässä ainakaan ole yhtä kovilla kun samanaikaisesti on pelaajia kolmannes mitä PUBGissa. Täytyy kuitenkin pitää seurannassa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 653
Viestejä
4 480 435
Jäsenet
73 964
Uusin jäsen
poppi75

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom