Penninvenyttäjän suoratoistopalvelut

Onko kellään tietoa että mikä se olisi seuraavaksi halvin tapa hankkia tuo youtube premium? Redditissä mainostettiin palvelua jossa pääsisi periaatteessa liittymään yhteiseen family tiliin 3-4 eurolla kuukaudessa.
Mihin tarviit premiumia?
Puhelimeen youtube vanced, tietokoneella ublock origin ja älytöllöön tämä

Joskus tuotakin kävin katsomassa ja tuollakin, kuten nytkin lukee itselläkin Finland.
Itse hoidin saman tilanteen aikanaan laittamalla chattiin ihmettelevään sävyyn viestiä, että näkyy Puolan sisällöt vaikka olen Suomessa. Asiakaspalvelija "korjasi" tilanteen välittömästi ja sen jälkeen on näkynyt Suomi-sisällöillä.

Mihin tarviit premiumia?
Noiden lisäksi tulee käytettyä myös ipadia katseluun ja käytettyä premiumin mukana tulevaa youtube music palvelua. Vaihtoehtoisesti pitäis löytää sitten edullinen spotify tai jokin muu musiikin suoratoistopalvelu.

Itse hoidin saman tilanteen aikanaan laittamalla chattiin ihmettelevään sävyyn viestiä, että näkyy Puolan sisällöt vaikka olen Suomessa. Asiakaspalvelija "korjasi" tilanteen välittömästi ja sen jälkeen on näkynyt Suomi-sisällöillä.

Joo, no tätä kautta lähdin itsekkin hoitamaan viimein tuota asiaa kun ei lokaation vaihtoikkunoita näy eikä kuulu. Puolituntia sinä joku jumppas ja chattas ensin mulle asetuksia, sitte vaihtu toinen ja pari viestinvaihtoa, ulos ja sisäänloggaukset niin Puolan tauhka hävis. Kiitos tästä vinkistä.

Mihin tarviit premiumia?
Koska johonkin tulee vetää säätämisen raja. Jokaisella meistä on omat rajat kuinka paljon jaksaa säätää verrattuna saavutettavaan hyötyyn. Minä vedän omat rajani hintakikkailuun eri maiden palveluiden kanssa, jätän 3rd party -softat väliin.

Koska johonkin tulee vetää säätämisen raja. Jokaisella meistä on omat rajat kuinka paljon jaksaa säätää verrattuna saavutettavaan hyötyyn. Minä vedän omat rajani hintakikkailuun eri maiden palveluiden kanssa, jätän 3rd party -softat väliin.
Ublock origin pitäisi olla jokaisella selaimessa ja on äärimmäisen yksinkertainen.

Youtube revanced puhelimeen on varsin yksinkertainen operaatio.

Smart tubesta en sano mitään, kun ei ole omakohtaista kokemusta.

Joten mitä vikaa 3 osapuolen sovelluksissa?

Minulle tuo Turkissa Google Playn mukaan oleva puhelin tyrkyttää vain 1 649 TRY / vuosi hintaa eli noin 45 €. Milläs jipolla tuosta sai vielä kympin pois?
Hyvä kysymys, katsoin itselläni voimassa olevaa tilausta ja se näyttää ensi talvelle uusimishintaa 1350liiraa. Olisiko sitten hinnat muuttumassa myös vanhoilla asiakkailla tulevaisuudessa.

Mitenkäs tällainen pitää käytännössä tilata? Vaatiiko muuta kuin VPN:n vai pitääkö olla Turkkilaista osoitetta yms?
Vpn + Bluestacks-emulaattori tietokoneeseen, millä luot turkkilaisen android-tilin. Suosittelen myös siihen turkkilaiseen tiliin koittamaan jotain muuta kuin perinteistä suomalaista pankkikorttia maksutavaksi, itse käytän Curvea. Joku turkkilainen feikkipostiosoite kannattaa myös katsoa valmiiksi.
Sitten kun tili on valmiina, lataat siihen bluestacksiin deezerin, rekisteröidyt sillä turkkilaisella android-tilillä ja tilaat haluamasi paketin, maksu googleen liitetyllä maksukortilla.

Vpn + Bluestacks-emulaattori tietokoneeseen, millä luot turkkilaisen android-tilin. Suosittelen myös siihen turkkilaiseen tiliin koittamaan jotain muuta kuin perinteistä suomalaista pankkikorttia maksutavaksi, itse käytän Curvea. Joku turkkilainen feikkipostiosoite kannattaa myös katsoa valmiiksi.
Sitten kun tili on valmiina, lataat siihen bluestacksiin deezerin, rekisteröidyt sillä turkkilaisella android-tilillä ja tilaat haluamasi paketin, maksu googleen liitetyllä maksukortilla.
Juurikin näin, itsellä ei aikanaan hyväksynyt Suomalaista visaa, mutta nyt on mennyt jo parin vuoden ajan mastercardilta veloitukset, ja ihan play kaupan kautta tilaus voimassa Turkkilaisella tilillä.

Ublock origin pitäisi olla jokaisella selaimessa ja on äärimmäisen yksinkertainen.

Youtube revanced puhelimeen on varsin yksinkertainen operaatio.

Smart tubesta en sano mitään, kun ei ole omakohtaista kokemusta.

Joten mitä vikaa 3 osapuolen sovelluksissa?
Luitko edes mitä kirjoitin? Ei kiinnosta säätää, eikä noita listaamiasi kilkkeitä näytä edes saavan iOS-laitteille. Jos noi riittää sulle, niin hyvä sulle.

Luitko edes mitä kirjoitin? Ei kiinnosta säätää, eikä noita listaamiasi kilkkeitä näytä edes saavan iOS-laitteille. Jos noi riittää sulle, niin hyvä sulle.
Okei, ios ja sen kultaiset kalterit.

Ilman sitä eipä noissa ole mitään ihmeellistä säätämistä. Vpn:nän kanssa voi jopa joutua enemmän säätää, kuin youtube revancedin kanssa.

Ublock origin taasen pitäisi olla kaikilla käytössä, kyseessähän on yleinen mainosten estäjä.

Ihan varmistukseksi, tilauksen jälkeen tili toimii normaalisti Bluestacksin ulkopuolella ja ilman VPN:ää?

Kiitos hyvistä ohjeista. Onnistuisiko myös Android puhelimella?

Ihan varmistukseksi, tilauksen jälkeen tili toimii normaalisti Bluestacksin ulkopuolella ja ilman VPN:ää?
Kyllä toimii ihan normaalisti puhelimella Deezer-sovelluksella. Jos tilaa family-paketin, niin silloin täytyy tehdä useampi käyttäjä sen saman turkkilaisen tunnuksen taakse. Jos koittaa kutsua suomalaista deezer-tiliä liittymään perheeseen, niin silloin tulee valitus että on eri maasta.

Mulla Turkin Prime video,joka maksaa n. 0,70 euroa kuussa. Mitään muita Primen etuja ei tolla tosin saa, kuten musiikkia

Youtubelta tullut, että pitää olla paikallinen maksukortti tai premium katoaa (nyt revolut) niin onko kukaan löytänyt kiertokeinoa?

Youtubelta tullut, että pitää olla paikallinen maksukortti tai premium katoaa (nyt revolut) niin onko kukaan löytänyt kiertokeinoa?

Aijaa? Saatko kuvakaappausta tuosta? Mielenkiinnolla odotan, että milloin hoksaavat Turkin kautta tilatun Premiumin...

Aijaa? Saatko kuvakaappausta tuosta? Mielenkiinnolla odotan, että milloin hoksaavat Turkin kautta tilatun Premiumin...
Hi,

YouTube Premium memberships based in Turkey require a form of payment issued in Turkey.

To maintain your membership, please update your form of payment to one issued in Turkey before November 21, 2024. If you do not update your form of payment, your membership will not renew automatically, and you will lose access to your YouTube Premium benefits.

Hi,

YouTube Premium memberships based in Turkey require a form of payment issued in Turkey.

To maintain your membership, please update your form of payment to one issued in Turkey before November 21, 2024. If you do not update your form of payment, your membership will not renew automatically, and you will lose access to your YouTube Premium benefits.

Okei, 3 vuotta sitten otin VPN:llä Turkin Premiumin jolloin ei kysellyt mitän katuosoitteita tai muutakaan, mutta sen tiedän, että nykyään kyselee ja en ainakaan itse ole saanut menemään läpi kun avopuolisolle yritin samaa kikkaa pari vuotta sitten. En tiedä onnistuuko jollain toisella kikalla. Itseasiassa taitaakin mennä noi nykyiset Youtube-maksut kryptokortilta, liekkö se syynä, että toimii vielä.

Mihin tarviit premiumia?
Vanced asennettu, microg kanssa ongelmia. Miksi videot ei lähde pyörimään. Ootko microg lisänny oman Google accountin vai miks ei lähe toimii? sori, voi siirtää oikeaan topiciin.🙏

Viimeksi muokattu:
Vanced asennettu, microg kanssa ongelmia. Miksi videot ei lähde pyörimään. Ootko microg lisänny oman Google accountin vai miks ei lähe toimii?
Mulla on google tili lisättynä sekä laite rekisteröitynä. Youtube on 19.09.37 enkä ole päivittänyt kun on toiminut nätisti ilman ongelmia.

kiitos, nyt sain toimii. Poistin väärän microG:n. Vance ite heitti sit linkin, et asennapas microg ja siitä linkistä sit asensin ja rupes wörkkii. Nyt jauhaa Youtubea ilman mainoksia. Kummiskin hyvä aika/hyötysuhde ja rahaa ei palanu sit yhtään.

Vanced asennettu, microg kanssa ongelmia. Miksi videot ei lähde pyörimään. Ootko microg lisänny oman Google accountin vai miks ei lähe toimii? sori, voi siirtää oikeaan topiciin.🙏

Miten videot ei lähde pyörimään? Itse koitin tuota Vancedia laittaa niin heti kun tuon google-tilin yhdisti niin ei lähtenyt youtube päälle, avas kyllä mutta sammui heti perään.

Onko tällä hetkellä netflixiin jotain paikkaa mistä eivät katko sitä kokoajan? Meni tuohon Turkkiin käpy niin vois kokeilla nyt jostain muualta. Samalla saa suositella millä VPN:llä ja metodilla on saanut tilattua.

Varmaan halvempiakin tapoja on, tämä toimii itsellä:
  1. Control D täysjäsenyys (5 USD) 1kk ajaksi
  2. Konffaa Control D Netflix kyselyt Intiaan.
  3. Netflix auki ja aktivoi tilaus uudestaan, noin 7,50€/kk
  4. Kuukausittain Netflix herjaa että maksu ei luottokortilla onnistunut, sen kun vaan ilman mitään VPN/Control D -palveluita klikkailee Netflix linkkejä ja syöttää saman suomalaisen maksukortin tiedot.

Hi,

Mullekin tuli tämä nyt, löysitkö keinoa kiertää? Tai löytyykö joltain muulta tai muuta keinoa?

"
Kun YouTube Premium ‐jäsenyyden maa on Turkki, myös maksutavan myöntämismaan on oltava Turkki.

Jäsenyytesi voi jatkua, kun päivität tilillesi maksutavan, jonka myöntämismaa on Turkki. Tee tämä ennen 5. joulukuuta 2024. Jos et päivitä maksutapaasi, jäsenyyttäsi ei uusita automaattisesti ja menetät pääsyn YouTube Premiumin etuihin."

Mullekin tuli tämä nyt, löysitkö keinoa kiertää? Tai löytyykö joltain muulta tai muuta keinoa?

"
Kun YouTube Premium ‐jäsenyyden maa on Turkki, myös maksutavan myöntämismaan on oltava Turkki.

Jäsenyytesi voi jatkua, kun päivität tilillesi maksutavan, jonka myöntämismaa on Turkki. Tee tämä ennen 5. joulukuuta 2024. Jos et päivitä maksutapaasi, jäsenyyttäsi ei uusita automaattisesti ja menetät pääsyn YouTube Premiumin etuihin."
Tuli sama viesti ghanan premiumista. Redditissä viestejä että tullut myös intian, argentinan ja philippiinien premiumista samaa viestiä. Ovat varmaan lykänneet nyt tuon joka maahan että vaatii paikallisen maksukortin.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 653
Jäsenet
73 964
Uusin jäsen
poppi75

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom