Imurien yleiskeskustelu (rikka/varsi/märkä/kuivaimuri, pölypussiton, HEPA yms.)

Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 750
Uusi imuri ois hankinnassa mutta ei vaan luonto anna periksi ostaa ovh:lla dyson gen5:ttä kun näkee että pari kk sitten ollut ísossa alennuksessa. Kauankohan menee että seuraavaksi alkassa..
Eiköhän Powerin -20 % päivät tuu taas pian? Tuskin nähdään muuten lähellekään niitä 649 € hintoja, tuolla pääsis vähän edes samaan suuntaan / ei toi paha oo 7 rahan päällekään.

Tai sit vaan tosta


Vaikee nimittäin kuvitella, et kukaan tota palauttaisi ainakaan suorituskyvyn perusteella. Painavahan se toki on ja eilen taas hapotti ihan vitusti käpälää kun toissa pv tein kovan penkki+yläkroppatreenin ja siitä superväsyneenä ja imuroin. Vaimo tai 9- ja 11-vuotiaat ei oo valitelleet painavaksi mut mun eläkeläisäiti testas ja sano heti "oi on painava".
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 458
Onko kellään kokemusta dysoniin sopivista tarvike akuista? Pari v8:a ois uutta akkua vailla, dysonilta 80€ laaki mutta esim amazonista lähtisi puolella tuosta. Onkohan noi ihan kiinanpaskoja jotka polttaa koko talon? Ainakin myynti puheiden perusteella olisi myös alkuperäistä suuremmalla kapasiteetillä varustettuja
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 031
Onko kellään kokemusta dysoniin sopivista tarvike akuista? Pari v8:a ois uutta akkua vailla, dysonilta 80€ laaki mutta esim amazonista lähtisi puolella tuosta. Onkohan noi ihan kiinanpaskoja jotka polttaa koko talon? Ainakin myynti puheiden perusteella olisi myös alkuperäistä suuremmalla kapasiteetillä varustettuja
Itse kattelisin vähän mallista riippuen adapteria jolla saa lyötyä esim makitan/ryobin/yms akkuja kiinni noihin dysoneihin myös joita varmaan joka ukolta kotoa jostain nurkista löytyy.

Samaan teemaan kysyisin sitten kyllä itse että onko kokemuksia dysoneiden filttereiden vaihtamisesta? 37€ olisi dysonin omassa kaupassa 1kpl, esim. gigantin marketplacesta saa samalla hinnalla 4. Alkaa jo haisemaan sen verran perseeltä tuo alkuperäinen että pitää vaihtaa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 458
Itse kattelisin vähän mallista riippuen adapteria jolla saa lyötyä esim makitan/ryobin/yms akkuja kiinni noihin dysoneihin myös joita varmaan joka ukolta kotoa jostain nurkista löytyy.

Samaan teemaan kysyisin sitten kyllä itse että onko kokemuksia dysoneiden filttereiden vaihtamisesta? 37€ olisi dysonin omassa kaupassa 1kpl, esim. gigantin marketplacesta saa samalla hinnalla 4. Alkaa jo haisemaan sen verran perseeltä tuo alkuperäinen että pitää vaihtaa.
No tuohon ei kyllä huvittais lähtä vaikka milkkarin akkuja löytyiskin. Lataamisen helppous viehättää niin mieluummin lataan tossa seinätelineessä kuin alan veivaamaan akkuja ees taas laturiin ja imuriin kun noita tulee kuitenkin käytettyä päivittäin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 691
Viestejä
4 335 943
Jäsenet
72 269
Uusin jäsen
Teemu80

Hinta.fi

Ylös Bottom