Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvallinen versio lisättyCannot load Facebook SDK. Disable any adblocker or tracking protection and try again.
Kuvana kiitos.
Hehe,siinä on kyllä toimittaja onnistunut..niinhän se on että seksi (tissit,"povi" jne) myy, joten tuo on varmaan myyvämpi otsikko kuin jos olisi vaan puhuttu rallikuskin kolaroinnistaPovipommi Maisa Torpan puoliso kolaroi rajusti Walesissä – oli tappaa kymmeniä ihmisiä! Katso järkyttävä video
Miten vitussa joku tyrkky on parempi otsikossa kuin se ehkäpä maineikkaampi rallikuski? Ei saatana.
Tuossa on screenshot? Spoilerissa taas linkki facen postaukseen, jos tarttee sinne päästä.Kuvana Facebook pliis.
Spolerissa on upotus faceen ja tulee:Tuossa on screenshot? Spoilerissa taas linkki facen postaukseen, jos tarttee sinne päästä.
Mistä tuo postauksessa oleva kuva on sitten peräisin, jos ei facebookista?Spolerissa on upotus faceen ja tulee:
Cannot load Facebook SDK. Disable any adblocker or tracking protection and try again
Ja koska kaikilla koneilla ei pääse faceen niin kuvana olis hyvä kaikki upotukset laittaa.
Äh. Tuo kuva mikä tuossa on on KUVANA, ei linkkinä. Spoilerissa on LINKKI facebookiin, ei pelkkää kuvaa.Mistä tuo postauksessa oleva kuva on sitten peräisin, jos ei facebookista?
Tai miten olis ihan vaan kaksi kuvaa eikä yhtään upotusta?Ei hyvä helvetti. Pitääkö vielä laittaa uutiseen linkki screenshotin ja FB upotuksen lisäksi?
Sama sisältö niissä on molemmissa.Tai miten olis ihan vaan kaksi kuvaa eikä yhtään upotusta?
Eiku ai saatana. NYT mä tajusin! En huomannu tota klikinsäästäjien pienellä kirjoitettua! Sori kaikille, tää oli ihan mun moka kun en tajunnu heti ja ajattelin että spoilereissa olis ollu toho joku vastausSama sisältö niissä on molemmissa.
Tuo oli kyllä niin keksityn oloinen tarina, ettei tosikaan.Pamelan outo anustappipulma: Koko luukku piti purkaa postinjakajan ponnekkaan toiminnan vuoksi
Olen ehkä vähän väsynyt, mutta naurahdin kun Pamelan mies tuli apuun meisseleineen.
Tuo oli kyllä niin keksityn oloinen tarina, ettei tosikaan.
”Nyt ei näy kamelinvarvas, näkyy koko kameli” – englantilaisen Karenin nettiostos meni pahasti pieleen
tiistai 05.11.2019 klo 7:37
Karen ei voinut lopettaa nauramista peilatessaan nettiostostaan.
Karen Godfrey tilasi nettikaupasta haalariasun. Vaatteen saapuessa paljastui ettei vaatteen koko ollut oikea. Vetoketju ei mennyt selästä kiinni, eikä istuvuus muutenkaan imarrellut.
– Nyt ei näy kamelinvarvas, tässä näkyy koko kameli, nainen sanoi naurunsa keskeltä.
Karen aikoi palauttaa haalarin.
Lähde: Caters
Ei taas näitä "fiksuja" säätermejä.
Kalistuskupoli! Todella kylmä ilmamassa jumittuu Suomen ylle pitkäksi aikaa – jopa -30
Lienee seksihelle ja sen saama huomio alkusysäys näiden keksimiselle.Mistähän nämä alkoi? Ei näitä kauaa ole viljelty..max 2 vuotta. Nyt vähän väliä keksitään joku nimi, joka "klikkaa"...
Paitsi että saihan. Bisnodelle tuli monoa Gigantista. Bisnode oli rekisterin ylläpitäjä.Näin ihmisten osoitteet ja iät vuotivat Gigantin sivuilta – rekisterin ylläpitäjä sai kenkää
Tekstistä ei käy ilmi että kukaan olisi saanut potkuja, vaikka otsikko niin väittää.
On tää vähän nolo huolimattomuusvirhe kuvatekstissä.
Presidentti Niinistöltä koskettava lausunto talvisodan syttymisen muistopäivänä: ”Meillä on väistämättä edessämme aika...”
Paitsi ala-asteen luokanopettajaksi Kaikkosesta ei ole tai ainakaan ollut. Joskus noin 25 vuotta sitten kyseinen nuori Kaikkonen oli minulla sijaisopettajana, jätti pysyvät traumat nuoreen ihmiseen ja siitä lähtien olen inhonnut Antti KaikkostaAntista on moneksi.
Joskus noin 25 vuotta sitten kyseinen nuori Kaikkonen oli minulla sijaisopettajana, jätti pysyvät traumat nuoreen ihmiseen ja siitä lähtien olen inhonnut Antti Kaikkosta
Ei se osannut siinä iässä käsitellä lapsia yhtään, ylimielinen aloitteleva poliitikkopoika, kun oli. Ei siis mitään sen vakavampaa, mutta jätti sen kusipää-leiman jo itsestään silloinMitä se Antti sit teki sulle?
Ei se osannut siinä iässä käsitellä lapsia yhtään, ylimielinen aloitteleva poliitikkopoika, kun oli. Ei siis mitään sen vakavampaa, mutta jätti sen kusipää-leiman jo itsestään silloin
Ei se osannut siinä iässä käsitellä lapsia yhtään, ylimielinen aloitteleva poliitikkopoika, kun oli.
Enemminkin tulee naurettua koko asialle nykyään, mutta onpahan jäänyt mieleen Mutta se siitä offtopicista.Ja kannat vielä kaunaa 25v takaa.