Iltapäivä/roskalehdeltä uusi pohjanoteeraus

Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
260
Nyt on iltapäivälehdet jo monta päivää lypsäneet klikkejä Leif Lindeman-jutuilla. Mielestäni varsin mautonta nimikaimaa eli laulaja-Lindemania kohtaan, koska ko. etsintäkuulutus ei itsessään ikinä ylittäisi uutiskynnystä. Kertaluonteisena vitsinä olisi ollut ihan hauska mutta 31.7 ekat jutut ja lisää väännetään edelleen.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
272
Penis murskasi miehen unelman




Naisten seiväsfinaalia katsellessa tuli mieleen. Miksiköhän ei samanlaisia juttuja kirjoiteta naisista, kun rinnat aika usein tiputtaa riman.

Ai niin miehistä saa kirjoittaa mitä vaan. Naisista jos kirjoittaisi noin, niin olisi kaikki nais-/feministiryhmät ja -järjestöt kimpussa. Ja poliitikot myös.
 

Viljor2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
979
Naisten seiväsfinaalia katsellessa tuli mieleen. Miksiköhän ei samanlaisia juttuja kirjoiteta naisista, kun rinnat aika usein tiputtaa riman.

Ai niin miehistä saa kirjoittaa mitä vaan. Naisista jos kirjoittaisi noin, niin olisi kaikki nais-/feministiryhmät ja -järjestöt kimpussa. Ja poliitikot myös.
Joku Norjan "Retzius" putosi jatkosta äsken ja mua alkoi harmittaa. Ehkä miehistä pitää hakea noi penisjutut kun naisista riittää parit kuvakulmat korkeintaan.

Retzius käytti tosin shortseja jostain syystä, muut naiset on sitten valinnut tahalteen liian pienen kilpailuasun. Voiko mies pukea liian pientä kilpailuasua.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
141
Näyttelijä Lauri Tanskanen sairastui syöpään ja sai kaksi vuotta elinaikaa – ”hurja löydös” havaittiin tavallisella lääkärikäynnillä. Näyttelijä Lauri Tanskasen syöpä löytyi vahingossa. Siitä alkoi pitkä kamppailu.

Kuinka "tavallinen" on lääkärikäynti, jossa lykätään letkua peräsuoleen? Kuinka sieltä löytyy vahingossa syöpä, kun syöpä on juuri yksi asia mitä ko. tutkimuksessa etsitään tai poissuljetaan. Minun tavallisiin lääkärikäynteihin ei myöskään ole liittynyt päiväkausien/viikon mittaista ruokavaliomuutosta ja edeltävän päivän suolentyhjennyssulkeisia.

Noita faktoja ei tietysti jutussa mainita, mutta paksusuolen tähystystä ei tehdä "tavallisella lääkärikäynnillä" eikä ilman etukäteisvalmisteluita. Eikä tähystystä tehdä ilman epäilyjä siitä, että voi olla pahempikin sairaus kyseessä.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 197
Suolen toiminnan muutokset, esimerkiksi. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita, jos katsotaan tarpeelliseksi tutkia.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
141
Suolen toiminnan muutokset, esimerkiksi. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita, jos katsotaan tarpeelliseksi tutkia.
Niin, suolen toiminnan muutos on yksi syövän mahdollinen oire. Pointti oli, että kolonoskopiaa ei tehdä tavallisella lääkärikäynnillä, eikä syöpä todellakaan löydy vahingossa jos sitä kerran nimenomaan ollaan poissulkemassa (kun Tanskasen tapauksessa oli peräpäästä tullut verta).
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
473
Tiesitkö että suora ja ristiriitainen ovat synonyymejä? Esim. "Hän antoi minulle suoran vastauksen." ja "Hän antoi minulle ristiriitaisen vastauksen." tarkoittavat tismalleen samaa.

Iltalehden otsikko: Katsojilta suora mielipide uudesta Selviytyjät-kaudesta

Saman jutun ingressi: Selviytyjät Suomi -ohjelman uusi kausi alkoi sunnuntaina. Kausi sai katsojilta ristiriitaisen vastaanoton.

Älykästä suomen korkeimmalla levelillä operoimista jälleen Iltalehdeltä. We are not worthy.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 407
Tiesitkö että suora ja ristiriitainen ovat synonyymejä? Esim. "Hän antoi minulle suoran vastauksen." ja "Hän antoi minulle ristiriitaisen vastauksen." tarkoittavat tismalleen samaa.
En tiennyt,, mutta ei omassa sanankäytössä kyllä ole synonyymejä. Eli ei tarkoita samaa.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
1 665
Tiesitkö että suora ja ristiriitainen ovat synonyymejä? Esim. "Hän antoi minulle suoran vastauksen." ja "Hän antoi minulle ristiriitaisen vastauksen." tarkoittavat tismalleen samaa.

Iltalehden otsikko: Katsojilta suora mielipide uudesta Selviytyjät-kaudesta

Saman jutun ingressi: Selviytyjät Suomi -ohjelman uusi kausi alkoi sunnuntaina. Kausi sai katsojilta ristiriitaisen vastaanoton.

Älykästä suomen korkeimmalla levelillä operoimista jälleen Iltalehdeltä. We are not worthy.
Eihän tuossa ole mitään väärin.

Ajatellaan vaikka että 50% katsojien mielestä ohjelma on "ihan paska" ja 50% mielestä "ihan paras". Tällöin suorat sekä ristiriitaiset mielipiteet pitävät molemmat paikkaansa.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 407
Suora vastaus voi olla puolesta tai vastaan, mutta sitä ei verrata muihin vastauksiin.
Suoran vastauksen voi antaa siis ilman vertailukohtaa eli voi olla ihan yksittäinen vastaus. Ristiriitainen vastaus vaatii aina verrokin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 547
Viestejä
4 376 904
Jäsenet
72 815
Uusin jäsen
ott0j

Hinta.fi

Ylös Bottom