Ilmakiväärit & muut ilma-aseet

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 134
Harkitsisin tuota mallia jonka laitot mutta se on niin onnettomat hidas että päädyin tähän järeämpään malliin.

Kannattaa muuten huomioida jos lukee Vevorin arvosteluja että niillä on kaikille kompuroille samat arvostelut eli käytännössä ihan tyhjän kanssa ellei arvostelija ole maininnut minkä mallin on ostanut.
Laitoin tuon punaisen vevorin mallin tilaukseen, erinäisten kuponkien jälkeen hinnaksi jäi 212€. Laitan tähän kokemuksia kun pääsee testailemaan.
 
Liittynyt
14.11.2018
Viestejä
39
Kenellään tarvetta Weihrauch HW 45 ? Vai saako täällä tämmöistä kysellä... Täysi-ikäinen tulee olla jos uusi omistaja löytyy...
 

NewB-66

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
182
Kenellään tarvetta Weihrauch HW 45 ? Vai saako täällä tämmöistä kysellä... Täysi-ikäinen tulee olla jos uusi omistaja löytyy...
Tuonne vaan ilmoitus:

 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 909
Kiitos, laitoin nettiaseet.fi kun tuntui sopivammalta alustalta
Laita molempiin. Ilma-aseet tuntuvat liikkuvan todella hitaasti. En ole itse myynyt mutta samat ilmoitukset saattavat roikkua puolikin vuotta tai pidempää. HW45 on kyllä suhteellisen halpa ja erittäin laadukas joten se voikin mennä nopeasti.

Weihrauchista puheen ollen. Ostin syksyllä Länsi-Saksassa valmistetun HW50 kirpparilta. Se on 7.5J versio, mutta vaihdoin siihen Weihrauchin 16J kansainvälisen version jousen ja samalla vaihdoin kaikki tiivisteet. Sain eilen luodin nopeusmittarin ja mittasin tuon. Se on erittäin konsistentti, mutta noin 30% alitehoinen. Kasat ovat myös vähän mitä sattuu.

Ostin myös verrokiksi uuden HW30. Se ampuu 10 metristä melkeinpä samaan reikään kaiken. 25 metristäkin 40mm maaliin osuu joka kerta (jos sen vaan näkee).

En oikein tiedä mitä tuolle HW50 voisi tehdä jotta tehon saisi sinne 16 joule. Ehkä joku tarvikejousi olisi parempi kuin alkuperäinen ja tietenkin 7.5J versiossa voi olla muitakin muutoksia kuin vain jousi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 134
Laitoin tuon punaisen vevorin mallin tilaukseen, erinäisten kuponkien jälkeen hinnaksi jäi 212€. Laitan tähän kokemuksia kun pääsee testailemaan.
Vahva suositus tälle kyllä. Olisi pitänyt hankkia aiemmin. 200cc säiliö täyttyy noin 3.5min ajassa 110bar > 220bar. Ainoat miinukset oikeastaan se että täyttöletku on hiukan liian lyhyt, mutta sen voi tietty vaihtaa pidempään. 200€ hankinnaksi aivan nobrainer jos vertaa käsin pumppaamiseen.
 
Liittynyt
11.04.2022
Viestejä
153
Nyt jos on pcp torrakkoa ostamassa niin riistamaalla aivan helvetin hyvät tarjoukset fx:n vehkeistä.

Kiitti vaan, tuo saattaa tulla minulle kalliiksi :). Ja on muuten oikeasti hyvät tarjoukset, ei mitään 0,5% normihinnasta. DRS tai Dreamline Classic kiinnostelisi. Pitäisi kai myös vihdoin hankkia se kompura, mun vanhasta 12-litraisesta 300 bar pullosta on mennyt katsastus umpeen ajat sitten enkä oikein tiedä mistä siihen saisi uuden leiman jotta sen saisi täytettyä.

Olen muuten aina saanut Riistamaalta erinomaista palvelua, 5 ilmakkoa heiltä aikanaan ostaneena.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 751
Viestejä
4 258 897
Jäsenet
71 363
Uusin jäsen
tjr

Hinta.fi

Ylös Bottom