Ei ole näkynyt tänne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole näkynyt tänne
Eikä minullekkaan vielä. No odotellaan huomiseen.Ei ole näkynyt tänne
En tiiä onks nyt ihan oikea ketju, mutta tollainen tuli s-postiin: Tässä 10 euron PakuRaha-koodisi: SYYSPAKU10
Eli saa 10e alennuksen Pakuovelle.comilta kun vuokraa pakun.
YLEINEN: Verkkokauppojen alennuskoodit
Noniin, laitetaas tänne alennuskoodeja verkkokauppoihin. Ei kerjäystä! Keskustelu alennuskoodeihin liittyen omassa ketjussaan: Keskustelua verkkokauppojen alennuskoodeistabbs.io-tech.fi
Ei ole tullut mitäänIlmotelkaa jos saatte koodia/latauslinkkiä. Itse pistin juuri mailia tuonne.
Tänks, hyvin toimi!Nyt Telian liittymäasiakkaille 2kk ilmaista C Morea osoitteesta: Avaa maailmasi | Kampanjat | Telia
Sama juttu, odotellessa koodia olen kerinnyt jo lataamaan resolven ja opettelemaan sen käyttöä..Itse latasin Resolven ja jatkoin elämää. Pitäkööt Vegasinsa.
Tämä tässä kyselee että mikäs...
Ei se ny voi olla niin vaikeaa pistää tuo "resolve" Googleen ja eka linkki:Tämä tässä kyselee että mikäs...
Joo. Eipä ole vieläkään tullut mitään vastausta magixilta niin unohdan koko homman.Ei ole tullut mitään
Tämä toimi vielä, kiitos.Ruutu+ vanhalle tilille meni hetken tauon jälkeen vieläkin GIGANTTI2020 jolla saa 1kk Ruutu+ tilauksen voimaan
Tämä näyttäs toimivan vieläkin, vaikka eilen irtisanoin edellisen.Ruutu+ vanhalle tilille meni hetken tauon jälkeen vieläkin GIGANTTI2020 jolla saa 1kk Ruutu+ tilauksen voimaan
Telian chatti on ainakin viimeaikoina tuputtanut nimenomaan "C More TV" palvelun ilmaiskuukausia, joka on ymmärtääkseni vähän heikompi tarjonnaltaan kuin "C More". Palveluiden eroista oli foorumilla jotain keskusteluakin jokin aika sitten, en nyt löytänyt missä ketjussa (ehkä hyvät tarjoukset keskustelu).Teliahan noita tuntuu tuputtavan
Ulkomaalaiset ohjelmat rajoitettu valikoima. Veikkaan että ulkomaalaiset elokuvat ja sarjat on käytännössä ruotsalaisia tai 5v vanhempia ns. television uusintoja.
Cmoreen toimi viime viikolla koodi
aajrekala.
Toimii, vahvistan. Vanhalle tilille vanhalla kortilla. Muutaman päivän kerkesi olla tilaus katki.23.11 loppui GIGANTTI2020 1kk ilmainen, juurikin otin 29.11 samalla koodilla uuden 1kk satsin ja meni läpi. Peruin heti.
Koodi MÄRKÄSIMO oikeuttaa C More -tuotteen ilmaiseen katseluun 1 kk ajan
Kampanjaetu koskee vain uusia asiakkaita
Sinulla on jo ollut tilaus C Moreen. Kampanjaetu on tarkoitettu uusille asiakkaille.
Voiko peruuttaa samantien siten, että premium jatkuu tarjousajan loppuun?Spotify 3kk uusille käyttäjille ilmaiseksi. Tilit joilla ei ole ollut pidempään aikaan premiumia näyttää saavan saman 3kk ilmaiseksi (kesällä ollut tilaus muutti tarjousta siihen perus 3kk yhden hinnalla, vuoden vanha ei). Näyttää rajoittavan lisäksi tarjousta yhteen per korttinumero.
yleensä näissä ilmaistarjouksissa voit peruuttaa heti ja tilaus päättyy sitten tarjousajan päättyessäVoiko peruuttaa samantien siten, että premium jatkuu tarjousajan loppuun?
Kiitos. Tää kannattais laittaa myös tuonne hyvät tarjoukset ketjuun niin saavuttaisi enemmän lukijoita. Itselle tuli toi Backupper Pro tarpeeseen kun oli aiemmin vain se ilmaisversio käytössä ja pitäisi kloonata nvme levy toiseen kunhan jaksaisin emon vaihtaa ensiksi.Ilmaisia ohjelmia:
Backup Your PC and iPhone
AOMEI Backupper Pro ja AOMEI MBackupper Pro
Utility Tools You Need
Sticky Password Premium ja Ashampoo Snap 10
Ja muutama muu:
AOMEI Biggest Christmas Carnival Giveaway
To celebrate Christmas, AOMEI and other software companies provide users with a wide range of products as holiday gifts for free.www.aomeitech.com
Käy myös uudelleen samalle tiville. Tai ainakin jos taukoa tai toinen koodi välillä.GIGANTTI2020 toimii edelleen ruutu+:n 1kk ilmaiseksi
Tuota kautta itse löysin, soveltaen se oma tilikuvake ja sieltä tilaus välilehtiMihinkäs tuo Dplayn koodi syötetään kun tunnukset jo löytyvät?
Juu mulla taitaa jo viidettä kertaa mennä. Edellinen loppu ja tunnin päästä uudelleen.Käy myös uudelleen samalle tiville. Tai ainakin jos taukoa tai toinen koodi välillä.
Dplay+ 1kk 0e
Koodilla: DISCOVERYPLUS
*toimii vanhoille ja voimassa 31.12 asti
Voiko tuon perua heti ja jatkaa katselua 1 kk?
Toimiiko tuo kampanja muilla vanhoille HBO käyttäjille, joilla ei ole ollut tilausta voimassa muutamaan kuukauteen? Itsellä syyskuussa loppui HBO tilaus, eikä tunnu nyt antavan tuota ilmaista kuukautta vaan ilmoittaa "Väärä koodi. Ole hyvä ja yritä uudelleen. ".
Ainakin mulla toimi ilman mitään ongelmia, uusi sposti + vanha luottokorttiEi toimi edes uudella tilillä