Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
312
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
468
Sama juttu ainakin Powerin (verkko)kaupan Outletissa. Katson silloin tällöin oisko vaikka televisioita noissa. Pari vuotta vanhoja asiakaspalautusmalleja uusien hinnoilla. Gigantti ja Verkkokauppa taas ei myy käytännössä mitään outletin kautta.
Ite nappasin verkkokauppa.comin outletista LG 77C9 2365€ kotiinkuljetettuna :hmm: Tuurillahan ne sieltä löytää.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 335
Onko kenellekkään vielä postitettu tätä? Itsellä vielä tilassa "Tilaus vastaanotettu".
Itse peruutin tilauksen, kun ei kuulunut ja kohta black friday. Gigantti yritti soittaa perumisen jälkeen, mutten päässyt vastaamaan, niin voi olla että olisikin löytynyt. Ostin tuolloin samalla istumalla amazonista 256GB lätyn ja se tuli vielä tänään postilaatikosta.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
729
Onko kenellekkään vielä postitettu tätä? Itsellä vielä tilassa "Tilaus vastaanotettu".
Mulla on suurin osa Gigantin tilauksista edelleen "Odottaa käsittelyä" tai "Tilaus vastaanotettu" vaikka ne olis saanut kuukausia sitten, tai jo palautettu.

Gigantti kun ei noita päivitä yleensä mitenkään.
 
Liittynyt
02.06.2019
Viestejä
328
Testaa laitteesi ja korvasi, niin sittenhän sen tietää.

Itse koitin Tidalia muutaman kuukauden, ja äänenlaatu sekä stereoilla, että kuulokkeilla tuntui paremmalta. Noissa testeissä jäi kuitenkin todentamatta.

Kun Tidalin käyttöliittymä ja musiikin etsiminen tuntui huomattavasti vaikeammalta erityisesti suomalaisen musiikin osalta, niin palasin Spotifyyn. Nyt toki voisikin jo kokeilla uudestaan, josko olisi kehittynyt.
Returoitu lainaus

Kiinnostava linkki tunnistatko niin 5/6. Ensimmäisessä meni pieleen siihen 320 kbt/s(mitä nyt olikaan).

Kiinnostava sen puolesta että sen kyllä huomaa mutta siihen pitää keskittyä. Sellaista kulmikasta ääntä

Ja jos kerrot että sivusto kaikki ääninäytteet oli yhtä ja samaa laatua kaikissa niin uskon senkin hammasta purren.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 308
Onko kenellekkään vielä postitettu tätä? Itsellä vielä tilassa "Tilaus vastaanotettu".
Sain levyni jo viime viikonloppuna, mutta vielä näyttää olevan status "tilaus vastaanotettu." Elää aika hitaasti noi Gigantin sivut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Returoitu lainaus

Kiinnostava linkki tunnistatko niin 5/6. Ensimmäisessä meni pieleen siihen 320 kbt/s(mitä nyt olikaan).

Kiinnostava sen puolesta että sen kyllä huomaa mutta siihen pitää keskittyä. Sellaista kulmikasta ääntä

Ja jos kerrot että sivusto kaikki ääninäytteet oli yhtä ja samaa laatua kaikissa niin uskon senkin hammasta purren.
Ensimmäisessä kappaleessa minullakin 320kbps ja vikassa, mutta muut meni nappiin.. Vikassakin tunnistin selvästi sen 128kbps kappaleen, mutta veikkasin noista muista väärin.

Kirjoitin esseen tästä pakkauksesta aikoinaan koulutyönä Multimediatekniikan kurssille ja teimme näitä samoja kokeita. Hyvin pakatun 256kbps mp3:n ja CD:n eroa emme kuulleet silloin ja parillani oli aika hifi setti. Noissa se ero oli kuultavissa, kun kuuntelee sitä erottelua (monta instrumenttia samaan aikaan) ja erityisesti korkeita ääniä, joita vikassa kappaleessa ei ollut. Ne kyllä menevät määrittelyyn kulmikas. Semmoinen vähän robottimainen auto tune, mutta ei ihan niin selvästi, vaan vähän siihen suuntaan.

--

Itse tarjouksesta ottaisin taas Premiumin, koska jos se unohtuu päälle, ei tule niin kovat tappiot.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
729
Testasin kans, Ultrasone Pro 900 kuulokkeilla ja suoraan huonosta läppärin lähdöstä, joka voi vaikuttaa. Kuulokeharrastustausta ja kuulokkeita löytyy yli kymmenet. 128 kilobitin erotin kaikista. Mutta 5/6 valitsin 320kbps (aika erikoista, oisko siinä joku ero jonka tunnistin eduksi?) ja viimeisessä lossless. Kyllä 320kbps MP3 ja FLAC/WAV eron kuulee helposti, jos tietää etukäteen kumpi on kumpi, korkeista äänistä. Sokkona tuskin. Mutta silloin oli paremmat vehkeet.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 401
Ainakin joskus lautasen äänestä erotti mp3, minidisc ja cd:n. Pakatuissa lautasen ääni ei ollu ttiukka tsih tai tsit, vaan sellainen aavistuksen leviävä, reunaton.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Ainakin joskus lautasen äänestä erotti mp3, minidisc ja cd:n. Pakatuissa lautasen ääni ei ollu ttiukka tsih tai tsit, vaan sellainen aavistuksen leviävä, reunaton.
MP3ssa se on omasta mielestäni puhtaan tasaisen sihahduksen sijaan sitä aaltoilevampi mitä enemmän pakattu.

Ja ihan väärä ketju äänenlaatu -keskustelulle. :D
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 865
Tuote: Pyöränmutterinväännin IW 450
Hinta: 29,90€ (norm. 44,90€)
Kauppa: Biltema
Voimassa: 28.10.-1.11.2020 (niin kauan kuin tavaraa riittää)
Linkki: Pyöränmutterinväännin IW 450
Muuta: "Myymälöissä Minun Biltema asiakkaille lisäalennus -10%"
Netin kautta tehty "noutovaraus". Hinta oli (Maksettavaa yhteensä) 26,91 EUR. Poiminta tapahtui 2 minuutissa, eli hyvin nopeaa toimintaa Biltemalta. Kiitos hoffmann. Keväällä sitten vaihtuukin renkaat ripeämmin :)

Mahtaako tuon lisäalennuksen saada aina ja kaikesta? Olen viimeaikoina ostanut kaikenlaista biltemasta, mutta eipä kukaan ole tarjonnut Minun Biltemaa
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
729
Netin kautta tehty "noutovaraus". Hinta oli (Maksettavaa yhteensä) 26,91 EUR. Poiminta tapahtui 2 minuutissa, eli hyvin nopeaa toimintaa Biltemalta. Kiitos hoffmann. Keväällä sitten vaihtuukin renkaat ripeämmin :)

Mahtaako tuon lisäalennuksen saada aina ja kaikesta? Olen viimeaikoina ostanut kaikenlaista biltemasta, mutta eipä kukaan ole tarjonnut Minun Biltemaa
Taitaa saada tällä hetkellä vain ja ainoastaan juuri tuosta tuotteesta Tarjoukset ja edut

eBayssa oli ainakin minulle 5 dollarin alennus kaikesta väh. 5.01 dollaria maksavasta, ja päättymispäivä tänään (näkyy automaattisesti checkoutissa). En löytänyt netistä tuosta mitään, joten pahoittelut jos ei toimi muilla. Sain 5 isoa putiloa yleispikaliimaa 80 sentillä kappale.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
Netin kautta tehty "noutovaraus". Hinta oli (Maksettavaa yhteensä) 26,91 EUR. Poiminta tapahtui 2 minuutissa, eli hyvin nopeaa toimintaa Biltemalta. Kiitos hoffmann. Keväällä sitten vaihtuukin renkaat ripeämmin :)

Mahtaako tuon lisäalennuksen saada aina ja kaikesta? Olen viimeaikoina ostanut kaikenlaista biltemasta, mutta eipä kukaan ole tarjonnut Minun Biltemaa
thanks vihjeesta. Sama laite samaan hintaan ostettu.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 865
eBayssa oli ainakin minulle 5 dollarin alennus kaikesta väh. 5.01 dollaria maksavasta, ja päättymispäivä tänään (näkyy automaattisesti checkoutissa). En löytänyt netistä tuosta mitään, joten pahoittelut jos ei toimi muilla. Sain 5 isoa putiloa yleispikaliimaa 80 sentillä kappale.
Minulla taas on tällä kertaa:
Get 10% off right now. Save up to $25. See conditions
Redemption code: xxxx Expires 11/04/20
Nuo tarjoukset siis näyttää olevan tilikohtaisia ja vaihtelevan ajallisesti
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Tilasin DNA:lta sellaisen Huawein gt kellon sillon kun niitä tuli lisää myyntiin mutta se oli 22 päivä niin onko kellään muulla jumittaneet vai onkohan mulla ainoa joka tuntuu unohtuneen? Kaippa tässä pitäis jo laittaa kyselyäkin kun eihän heillä dna:n kaupalla mitään seurantaa ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
995
Tilasin DNA:lta sellaisen Huawein gt kellon sillon kun niitä tuli lisää myyntiin mutta se oli 22 päivä niin onko kellään muulla jumittaneet vai onkohan mulla ainoa joka tuntuu unohtuneen? Kaippa tässä pitäis jo laittaa kyselyäkin kun eihän heillä dna:n kaupalla mitään seurantaa ole.
Eilen tuli tänne. Tilasin heti kun huomasin että oli tullut lisää, ennen kuin foorumilla asiaa noteerattiin. Tilausvahvistus tuli viime viikon perjantaina, ja ehdin jo aspasta kysellä tällä viikolla että mikä tämä nopea toimitus on mikä mainittiin sivuilla. Tilauksesta toimitus tapahtui 5 arkipäivässä vrt Elisalta virtapankki tuli perille 2 arkipäivässä.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
429
Tilasin DNA:lta sellaisen Huawein gt kellon sillon kun niitä tuli lisää myyntiin mutta se oli 22 päivä niin onko kellään muulla jumittaneet vai onkohan mulla ainoa joka tuntuu unohtuneen? Kaippa tässä pitäis jo laittaa kyselyäkin kun eihän heillä dna:n kaupalla mitään seurantaa ole.
Mulla piti tulla myöhemmässä erässä, mutta tulikin jo yllättäen viime lauantaina.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Tilasin DNA:lta sellaisen Huawein gt kellon sillon kun niitä tuli lisää myyntiin mutta se oli 22 päivä niin onko kellään muulla jumittaneet vai onkohan mulla ainoa joka tuntuu unohtuneen? Kaippa tässä pitäis jo laittaa kyselyäkin kun eihän heillä dna:n kaupalla mitään seurantaa ole.
ite tilasin 23.pv ja eilen tuli 2kpl.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Ainiin, oliko teillä tässä kellossa suojateippi ruudun päällä? Mulla ei ollu mitään, että olikoha tää käytetty?

1604053559314.png
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Tarjous loppunut jo, olisin varmaan laittanut testiin.

"This offer has now expired
We’re sorry, but this offer has now expired and is no longer available. Please visit the Affinity Store for information about our range of professional creative software for iOS, macOS, and Windows."
Affinity Photo
Tarjoushan oli sittenkin vielä voimassa eli tilasitko sinä tai joku muu, kiinnostaisi kuulla kommentteja onko pätevä softa ja mitä olette pitäneet te jotka kyseisen ohjelman käyttäjiä olette?
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
795
Tilasin sunnuntaina DNA:ltä tarjouspuhelimen tarvikkeineen. Saman tien tuli tilausvahvistus ja paketti oli postissa noudettavissa keskiviikkona. Maksoin tuon tilauksen luottokortilla, mutta ei ole ainakaan vielä kortilta mitään veloitettu eikä edes katevarausta näy, nyt on kuitenkin jo perjantai. Hauska nähdä kauanko menee ennenkuin raha kelpaa DNA:lle.

e: tänään maantaina DNA veloitti luottorttiani. Oli kyllä ensimmäinen kerta kun luottokortilla maksaessa, tuote lähtee matkaan ennenkuin korttia veloittavat.
 
Viimeksi muokattu:

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Tuote: Lenovo kannettavat
Kauppa: Lenovon kotisivut
Voimassa: 1.11.2020
Linkki: Kannettavien tietokoneiden tarjoukset | Parhaiden Lenovo-kannettavien alennusmyynti

Esimerkkituote: ThinkPad P15 Gen 1 20STCTO1WW (i7-10750H 6-ydin + Quadro RTX 3000 6GB)
Vakiohinta: 2849,00€
Vakioalennus: 2706,55€ -5%
Halloween hinta: 2599,00€ -10% (-8%)
Halloween lisäalennus: 2469,05€ -5% (-14%)
Halloween lisälisäalennus*: 2209,15€ -15% (-22%)
Halloween lisälisälisäalennus**:: 2098,69€ -15% (-26%)
Vastaava muualla***: ThinkPad P15 Gen 1 20ST001TMX n. 3800,00€

* Tämän saat kun odotat ostoskorissa 5min.
** Tämän saat kun tilaat koneen soittamalla.
*** Kyseistä mallia en löytänyt Suomikaupoista.
Ei kyllä itsellä ainakaan näy mitään alennuksia tuon vakioalennuksen lisäksi, kokeilin L15 AMD Gen1 koneella.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
121
Affinity Photo
Tarjoushan oli sittenkin vielä voimassa eli tilasitko sinä tai joku muu, kiinnostaisi kuulla kommentteja onko pätevä softa ja mitä olette pitäneet te jotka kyseisen ohjelman käyttäjiä olette?
Itse käytän Adoben CC -ohjelmia työkseni ja henkilökohtaiseen käyttööni olen reilu vuosi sitten hankkinut Affinityn vastaavat versiot mm. Photon. Adobe-käyttäjä joutuu hetken selailemaan hieman erilaisia valikoita, personoita yms., mutta varsin nopeasti pääsee sinuiksi ja huomaa toimintojen olevan aika lähellä Photoshopia. Varsin hyvä ohjelma kyseessä ja itse pidän mm. inpainting brush toimintaa parempana kuin Photarissa (healing brush) sekä historian tallentaminen tiedoston mukana hyvä lisä. Jonkin verran sellaisia pieniä eroja siellä sun täällä, jotkut tykkäävät niistä, jotkut ei, riippuu oletko Adobe käyttäjä.

Suosittelen kyllä lämpimästi Affinityn ohjelmia, varsin pilkkahintaan saa kun on usein -50% heidän ohjelmansa. Ja jos Adoben ohjelmat eivät ole jo selkärangassa niin Affinityn softat erittäin hyviä ja loogisia käyttää. Työkäyttöön kuitenkin Adoben softat must have.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
10
Eikös tarjous ollut vain 1.11. voimassa?
Ainakin nettisivuilla lukee:

"HALLOWEEN-VIIKKO
Viikoittaisia tarjouksia ja alennuksia suosikkikannettaviesi hinnoista.

Rajallinen varasto. Tarjous päättyy 1.11."

Itsekään en tuota toisessa ketjussa linkattua konetta löydä tuolta
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
260
Luin väärin, että ser(tti) koneen. Olikin sertti koe. :)
Sattuuhan sitä :)

Toki jos joku tuon diilin on jo käyttänyt niin kertokaa toki pitikö työttömyyttään tai sen uhkaa todistella mitenkään :D

Tuohon lenovon tarjoukseen liittyen, löysikö joku tuolta jotain extrahyvää tarjousta jota kannattaisi vähintään harkita?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Tilasin DNA:lta sellaisen Huawein gt kellon sillon kun niitä tuli lisää myyntiin mutta se oli 22 päivä niin onko kellään muulla jumittaneet vai onkohan mulla ainoa joka tuntuu unohtuneen? Kaippa tässä pitäis jo laittaa kyselyäkin kun eihän heillä dna:n kaupalla mitään seurantaa ole.
Tulikin tänään, ois ollu varmaan jo eilen täällä mutta oli pitänyt siirtää menemään smartpostiin.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
331
Voisko joku kertoa tarkat speksit tuohon Lenovon alennusläppäriin? Linkki iskee oletuskokoonpanon.
 

Ggg

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
161
Tuli itsekin haettua tuo Bilteman mutterinväännin. Oliko kenelläkään suositella tuon kaveriksi momenttitankoa/-sauvaa renkaanvaihtoa varten? Biltemassa oli vain tuollainen 36,90€/setti, mutta en tarvitsisi kuin yhden alumiinivanteiden momenttia varten.
 
Liittynyt
06.07.2018
Viestejä
228
Tuli itsekin haettua tuo Bilteman mutterinväännin. Oliko kenelläkään suositella tuon kaveriksi momenttitankoa/-sauvaa renkaanvaihtoa varten? Biltemassa oli vain tuollainen 36,90€/setti, mutta en tarvitsisi kuin yhden alumiinivanteiden momenttia varten.
Bahcon momenttisauvoja saa motonetistä yksittäin 14,90€/kpl. Katot vaan passelin momenttimäärän.
Hakutulokset | Motonet Oy
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Tuli itsekin haettua tuo Bilteman mutterinväännin. Oliko kenelläkään suositella tuon kaveriksi momenttitankoa/-sauvaa renkaanvaihtoa varten? Biltemassa oli vain tuollainen 36,90€/setti, mutta en tarvitsisi kuin yhden alumiinivanteiden momenttia varten.
Soveltuiko tuo väännin auton renkaisiin? Hämäävä viittaus pyörään, oletin että polkupyörään..
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Itsellä ei ole minkäänlaista luottoa noihin sauvoihin. Aina liian kiereälle ampuu vaikka kuin varovainen oli. Käsipelillä kiristys. Mieluiten momenttiin toki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
En ole aiemmin tällaisia käyttänyt mut onkohan omani viallinen kun ei jaksanut aukaista renkaan muttereita vai onko tässä joku asetus tai toimintaperiaate että ei riittänyt vääntömomentti?
Oma ei ollut välttämättä just tuo sama, ostin silloin kun samannäköinen kone oli alennuksessa 25€.
 
Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
820
En ole aiemmin tällaisia käyttänyt mut onkohan omani viallinen kun ei jaksanut aukaista renkaan muttereita vai onko tässä joku asetus tai toimintaperiaate että ei riittänyt vääntömomentti?
Oma ei ollut välttämättä just tuo sama, ostin silloin kun samannäköinen kone oli alennuksessa 25€.
Tilasin saman laitteen eikä sekään jaksanu pyöränpultteja avata. Akut mulla ei oo enään kauheen hyvät, että ne voi vaikuttaa varmaan tehoon. Pitäs ostaa yksi uusi akku
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Soveltuiko tuo väännin auton renkaisiin? Hämäävä viittaus pyörään, oletin että polkupyörään..
Kyllä soveltuu auton renkaisiin. Ainakin itsellä saanut joka kerta myös auki ilman lisätyökaluja, toisin kuin toi yllä mainittu noname-kiina-akkuvehje. Itse ostin momenttivarteni IKH:lta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 865
Kyllä soveltuu auton renkaisiin. Ainakin itsellä saanut joka kerta myös auki ilman lisätyökaluja, toisin kuin toi yllä mainittu noname-kiina-akkuvehje. Itse ostin momenttivarteni IKH:lta.
Olen käsittänyt ettei noilla momenttivarsilla saa avata, koska se voi rikkoa sen varren. Meneekö sitten momentti väärin vaiko ihan poikkiasti, en tiedä. Oletko mitannut momenttia kiristyksen jälkeen? Mietin tässä että ostanko juuri ikh:lta vai bahcoa motonetistä. Olisi hyvä tietää jos joku on todennut että miten lähelle mikäkin varsi pääsee...
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Olen käsittänyt ettei noilla momenttivarsilla saa avata, koska se voi rikkoa sen varren. Meneekö sitten momentti väärin vaiko ihan poikkiasti, en tiedä. Oletko mitannut momenttia kiristyksen jälkeen? Mietin tässä että ostanko juuri ikh:lta vai bahcoa motonetistä. Olisi hyvä tietää jos joku on todennut että miten lähelle mikäkin varsi pääsee...
Joo en ole minäkään mikään asiantuntija, mutta en kyllä millään momenttivarrella/avaimella lähtisi mitään avaamaan. Kiristämiseen ne on tarkoitettu.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 026
Itsellä myös tuo yllämainittu Banggoodin myymä LTX akkuihin sopiva vehje ja kahdesta autosta pyöränmutterit aukesi vaivatta. Tosin olen kyllä vetänyt ne momenttiin kiinni. Ei siinä tosin kovin paljoa varoja ole, testasin penkissä niin tuoreeltaan kiinni vedetty mutteri aukesi vielä 140Nm kohdalla, mutta 150Nm ei enään jaksanut aueta. Akkuna 5Ah Makita.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Olen käsittänyt ettei noilla momenttivarsilla saa avata, koska se voi rikkoa sen varren. Meneekö sitten momentti väärin vaiko ihan poikkiasti, en tiedä. Oletko mitannut momenttia kiristyksen jälkeen? Mietin tässä että ostanko juuri ikh:lta vai bahcoa motonetistä. Olisi hyvä tietää jos joku on todennut että miten lähelle mikäkin varsi pääsee...
En tietenkään avaa momenttivarrella, ainoastaan kiristän. En ole mitannut momenttia kiristyksen jälkeen. Perstuntuma että hyvin pysyy kiinni eikä hampaat irves pidä irrottaa.
 

an13

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
712
Kotihommiin riittänyt kun ajaa pulttikoneella 120Nm momenttisauvalla kiinni pyörän pultit. Joskus momenttiavaimella kokeillut perään niin naksahtaa nätisti just sama 120Nm asetus.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 337
Viestejä
4 194 803
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom