Ilmaiset, tai halvimmat parhaat sähköpostipalvelut

  • Keskustelun aloittaja Vauhtimursu
  • Aloitettu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 718
Mikähän se ois tämän hetken järkevin palvelu omien domainien sähköposteille?
Mä olen ollut erittäin tyytyväinen Fastmailiin: Home Page

Mielestäni täyttää kaikki vaatimuksesi. Ainoa miinus on hinta, Fastmail on kalliimmasta päästä. Tuo tilaus, jossa omat domainit, maksaa $50 vuodessa + alv.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
201
Mikähän se ois tämän hetken järkevin palvelu omien domainien sähköposteille?
Minä ehdottaisin toisenlaista ratkaisua:
- SimpleLogin Premium -tili, johon voit laittaa rajattomasti omia domaineitasi ($30/vuosi)
- Sähköpostilaatikko (tai useampi) missä vain haluamassasi palvelussa, voi olla ilmainenkin

Aliasointi on huippuhelppoa, kun voit keksiä aliakset lennossa, eikä niitä tarvitse erikseen tehdä missään. Eli kun sanot että pistäkää spämminne osoitteeseen kallenkalakauppa(at)omadomain.fi, niin SimpleLogin luo automaattisesti tuon osoitteen viestin saapuessa, ja edelleenlähettää sen konffaamaasi sähköpostiosoitteeseen. Se on vähän kuin catch-all, mutta joustavampi.

Jos on useampi oma domain, voit konffata niihin saapuvat viestit ohjautumaan oletuksena valitsemiisi sähköpostiosoitteisiin, esim. ekadomain.fi tulevat viestit ohjataan osoite1(at)gmail.com ja tokadomain.fi tulevat viestit ohjataaan osoite2(at)outlook.com.

Itse valjastin tuon käyttöön hiljattain, ja käytin SimpleLoginin domaineita aiemmin. Olen ollut tosi tyytyväinen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 889
Kiitos kaikille vastauksista ja optioista! Päädyin tohon Zoho liteen, vaikka se maksaa per käyttäjä, niin hinta on sellainen, että sen voin maksaa. Sen verran olen plärännyt läpi asetuksia, että vaikuttaa omaan tarpeeseen erinomaisesti sopivalta palvelulta, eli antaa säätää about kaiken ml. spämmifiltteröinin osalta (katsotaan tartteeko edes tota omaa rspamd konttia), domaineita ja spostin aliaksia voi hallita joustavasti, dashboardit näyttää selkeästi missä mennään, selkeät stepit miten omien domainien DNS tietueet tulee konffata, POP ja IMAP löytyy jne.

Eli passeli henkilölle joka on valmis ja haluaa säätä vs. jotkut palvelut jotka sinänsä olisivat passeleita, mutta joiden asenne käyttäjää kohtaan on että email eli e-m-a-i-l, vähän niinkuin kirje mutta kännykässä wau eiks oo hienoo...
 
Liittynyt
07.07.2019
Viestejä
1 420
liasointi on huippuhelppoa, kun voit keksiä aliakset lennossa, eikä niitä tarvitse erikseen tehdä missään. Eli kun sanot että pistäkää spämminne osoitteeseen kallenkalakauppa(at)omadomain.fi, niin SimpleLogin luo automaattisesti tuon osoitteen viestin saapuessa, ja edelleenlähettää sen konffaamaasi sähköpostiosoitteeseen. Se on vähän kuin catch-all, mutta joustavampi.
Olen ollut tosi tyytyväinen.
Niin tämä. Montaa sähköpostin edelleenohjauspalvelua on tullut käytettyä, mutta SimpleLogin on eri tasolla, toimii kuin junanvessa ja kaikki on tehty oikein ja vimpan päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 494
Viestejä
4 201 405
Jäsenet
70 913
Uusin jäsen
Eejh

Hinta.fi

Ylös Bottom