Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
DHL expressillä tulossa iHerbistä paketti ja ny tuli tekstari jossa DHL on hetua jne vailla tullausta varten, mitäs ny ettei joudu mitään kuluja maksamaan?
Perusvitamiinit, d:t, c:t yms saa ok hinnalla Suomesta.Onko joku tehnyt tarkempaa tutkimusta kannattaako iherbistä esim. vitamiinien tilailu enää nykyään? Prismat, Lidlit ym tuntuvat myyvän jo aika edukkaasti monivitamiineja, D-vitamiiniä ym

Ilmaset postikulut ollu jo kauan, kunhan vaan tilaa kerralla yli 40 e.Näyttäisi olevan iherbissä nyt edulliset postikulut (4e) DPD-toimituksella. Tulee jo melkein vanhat ajat mieleen, jos tuotteiden kalliimpaa hintaa ei huomioida.
![]()
Tuossa unohtui vielä erikseen mainita, että arvonlisäveroa ei enää veloiteta erikseen vaan se sisältyy nykyään tuotteiden hintoihin.
^ Mitä lie kosmetiikkalainsäädäntöön liittyvää häröilyä, mutta en keksi muutakaan. Varmasti osaavat iherbistäkin vastata jos kysyy, mutta ainakin Amazonista näyttäisi löytyvän samaa:
Ajattelin säästää ja tilata DPD:n kuljetuksella. Rupesin miettimään, että mikä firma noita kuskaa Suomessa, eikai Postnord?
Voiko jossakin EU-maassa olla Suomeakin tiukempi valvonta ? : ONoin 10-vuotta sitten tilasin iherppekseltä noin 40-euron arvosta lisäravinteita ja koko rulianssista ja melkoisen paska maku suuhun. Majailin tuolloin eräässä toisessa EU maassa ja yllättäen paketti jäi tullin hampaisiin paikallisten ravitsemusviranomaisten huomatessa että D-viitamiinin pituisuudet ylitti sikäläiset suositukset*, tasan samaa tavaraa jota porukka oli tilannut päät märkinä Suomeen jo pitkään.
Eihän siinä, paketti lähti bumerangina takaisin iherppekselle ja lukuisista yrityksistä huolimatta en saanut rahoja kuin maksamia tuotteitakaan takaisin ja asiakaspalvelussa valitsi täysi radiohiljaisuus kun yritin tiedustella, että miten tästä eteenpäin.
*Se että jengi saa tilattua tasan samaa D-vitamiinia (ja vielä vahvempia) Suomen kaltaiseen maahan, toi auttamatta sen mieleen, että sikäläiset terveysviranomaiset halusi suojella paikallisten apteekkien ym kaupustelijoiden bisneksiä kuluttajien sijaan.
Olen kanssa saanut aina rahat takaisin postissa kadonneista yms. Ei ole ollut ongelmia.Voiko jossakin EU-maassa olla Suomeakin tiukempi valvonta ? : O
Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia iHerbin kanssa. Tilauksia muutama per vuosi.
Pari kertaa on yksittäinen tuote jäänyt puuttumaan iHerbin tilauksesta, ja niistä olen hyvitykset saanut ilman sen suurempaa vääntämistä.
Fimean sivuilta löytyy listausta kielletyistä rohdoksista ja lisäravinteista. Nihin listoihin kannattaa perehtyä.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta et saa laillisesti tilata mistään lääkeaineita ilman reseptiä. Et edes EU:sta.
Lääkäri suositteli tilaamaan näitä koska sisältää UC-11® rustovalmistetta, joka sisältää 10 mg tyyppi II kollageenia. Tossa putelissa on vaan lääkeaineeksi lueteltuja ainesosia joten pitäisi EUn sisältä tilata. Mistäköhän saa edullisimmin?
Tässä varmaan paras vaihtoehto. Löytyy tuota joistain EU:n amazon-varastoistakin, mutta ovat tyyriimpiä.
Lääkäri suositteli tilaamaan näitä koska sisältää UC-11® rustovalmistetta, joka sisältää 10 mg tyyppi II kollageenia. Tossa putelissa on vaan lääkeaineeksi lueteltuja ainesosia joten pitäisi EUn sisältä tilata. Mistäköhän saa edullisimmin?
Eli onko kaikki Suomessa toimivat ravintolisää myyvätkin firmat tekemässä vilppiäKorjatkaa jos olen väärässä, mutta et saa laillisesti tilata mistään lääkeaineita ilman reseptiä. Et edes EU:sta.
Just mulle tänään lääkäri sanoi ettei noita edes ole reseptillä saatavilla vaan ostettava/tilattava ravintolisänä.Lääkkeitä saa tilata eu:n sisällä, kunhan apteekki on ns. laillinen. Jokaisen eu-maan oma "Fimea" ylläpitää listaa verkkokauppaa harjoittavista apteekeista. Jos tilaa lääkkeen, joka on reseptin takana suomessa niin sitten pitää olla resepti siihen, vaikka se naapurimaassa olisikin käsikauppalääke.Korjatkaa jos olen väärässä, mutta et saa laillisesti tilata mistään lääkeaineita ilman reseptiä. Et edes EU:sta.
Tuskinpa vaan. On ravintolisiä, missä on lääkeaineita ja sitten on ravintolisiä, missä ei ole lääkeaineita. Omat tiedot eivät ole riittävän kattavat, että voisin väittää tietäväni asian. Kehotan alkuperäistä kysyjääkin selvittämään asian.Eli onko kaikki Suomessa toimivat ravintolisää myyvätkin firmat tekemässä vilppiäJust mulle tänään lääkäri sanoi ettei noita edes ole reseptillä saatavilla vaan ostettava/tilattava ravintolisänä.
Mikä noista valmisteen sisältämistä aineista on lääke?
Valmisteen sisältämän kurkumauutteen Turmeric Root 4:1 Extract (Curcuma longa) tiedot ovat puutteelliset, jotta voitaisiin arvioida, onko kyseessä lääkkeeksi katsottava kurkumatuote. (Tarkemmin: tiedot uuttoliuottimesta puuttuvat.)Mikä noista valmisteen sisältämistä aineista on lääke?
www.nettiapteekki.fi
Näyttää olevan halvin toimitus DPD 10 € ja ilmainen toimitus yli 100 € tilauksiin. Ei tuota 40 € rajaa ilmaisiin toimituksiin enää taida olla ollenkaan tarjolla?
Ei kai nyt jotkut kalaöljyt tai vitamiinit tulliin jää?Ei tuolta kannata enää tilata mitään. Jää käytännössä aina tulliin kun on päässyt ns. "listalle". Tilaa jostain EU:sta mielummin jos on pakko.
Ei tuolta kannata enää tilata mitään. Jää käytännössä aina tulliin kun on päässyt ns. "listalle". Tilaa jostain EU:sta mielummin jos on pakko.
Mä tilasin jostain fitnessfirmasta sitä, taisi olla mmsports. Aika lievä/olematon se unettava vaikutus on mielestäni, mutta epäsuorasti kyllä tuntuu rauhoittavan. Luulen, että se havaittava vaikutus on enemmän perifeerinen, eli pieni verenpaineen lasku ja lihasten rentoutuminen helpottaa myös korvien välin rauhoittumista. Kannattaa tuota koittaa, kun ei ole mitään kallista kuitenkaan. Ajattelisin, että stressistä johtuvaan nukahtamisvaikeuteen voisi olla ihan toimiva lisäravinne. Mitään ns. kemiallista pakkounta tuolla ei varmaankaan saa aikaan vaikka söisi kuinka paljon.Mahtaako kukaan täällä osata sanoa että mikä on tilanne GABAn kanssa nykyään. Yritin tutkailla Fimean lääkelistaa ja kaikkia mahdollisia ohjeita ja ainakin joskus on ollut kiellettyä. Onko tuosta viisastuttu yhtään vai edelleenkö tekee lääkerikoksen jos laittaa tuota tulemaan vaikkapa Ruotsista, jossa tuota tuntuu olevan Fitness-kaupoissa.
Ihan lähinnä kokeilisin että saisiko nukahtamislääkkeen vaihdettua tuohon jos siitä nyt ei sakolla ja takavarikoinnilla palkita..
e. Näyttäisi edelleen olevan voimassa tuo 2019 laadittu lääkeluettelo tai ainakaan muuta tietoa en löytänyt. Näin ollen kiellettyähän se edelleen on - ei ole kyllä helpoksi tehty vaihtoehtoisten lääkkeidenkään etsimistä.![]()
Mä tilasin jostain fitnessfirmasta sitä, taisi olla mmsports. Aika lievä/olematon se unettava vaikutus on mielestäni, mutta epäsuorasti kyllä tuntuu rauhoittavan. Luulen, että se havaittava vaikutus on enemmän perifeerinen, eli pieni verenpaineen lasku ja lihasten rentoutuminen helpottaa myös korvien välin rauhoittumista. Kannattaa tuota koittaa, kun ei ole mitään kallista kuitenkaan. Ajattelisin, että stressistä johtuvaan nukahtamisvaikeuteen voisi olla ihan toimiva lisäravinne. Mitään ns. kemiallista pakkounta tuolla ei varmaankaan saa aikaan vaikka söisi kuinka paljon.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.