- Liittynyt
- 23.07.2021
- Viestejä
- 12
Oma tilaus mennyt vielä tullattavaksi eli jotain kangertelua ilmeisesti vielä tulilla.Tuon kommentin mukaan olisivat jo saaneet iHerbin alkukangertelun ongelmat poistettua:
Kuriirifirmat: DHL, UPS, DPD, Fedex yms.
Puhelinlaskuun oli tullut n. 15€ Fedexin asiakaspalveluun jonottamisesta (~1,5h). Ikinä en sinne päässyt läpi. Hienon rahastuskoneen ovat keksineet kun puhelu aina katkesi n. vartin jälkeen joten se on ihan tuurista kiinni kuka sinne pääsee läpi.bbs.io-tech.fi
iHerb lupasi kuitenkin kuittia vastaan korvata joko Tullille tai heille maksetun ALV:n riippuen siitä kumpi summa on pienempi. Eivät harmillisesti korvaa Postin käsittelymaksua joten se menee omasta taskusta. Totesivat myös, että tämä takaisinmaksu on täysin kertaluontoinen juttu, toivottavasti ei siis ongelmia jatkossa.