- Liittynyt
- 23.07.2021
- Viestejä
- 14
Oma tilaus mennyt vielä tullattavaksi eli jotain kangertelua ilmeisesti vielä tulilla.Tuon kommentin mukaan olisivat jo saaneet iHerbin alkukangertelun ongelmat poistettua:
Kuriirifirmat: DHL, UPS, DPD, Fedex yms.
Meillä firma käyttää FedExin palveluita ulkomaille menevissä/saapuvissa kirjeissä / paketeissa ja kaikki toiminut erittäin mallikkaasti. Ei tosin ole tarvinnut olla aspaan yhteydessä. Tosin KAM:ille ei voi soittaa kun koronan takia tekevät etätöitä vaan voi jättää soittopyynnön? :D No onneksi...bbs.io-tech.fi
iHerb lupasi kuitenkin kuittia vastaan korvata joko Tullille tai heille maksetun ALV:n riippuen siitä kumpi summa on pienempi. Eivät harmillisesti korvaa Postin käsittelymaksua joten se menee omasta taskusta. Totesivat myös, että tämä takaisinmaksu on täysin kertaluontoinen juttu, toivottavasti ei siis ongelmia jatkossa.