Myyty i7 4790K + ASRock Fatal1ty Z97 Killer + 32GB DDR3 (Köyliö)

Liittynyt
06.08.2019
Viestejä
89
Myytävä tuote: Lähes legendaarinen Intel i7 4790K, korkattu ja nestemetalli sisällä -> lämmöt pysyvät kurissa mainiosti. Itse olen ajellut 4,7GHz kelloilla AIO:n kanssa ja lämmöt noin 60-65 rasituksessa. Tällä pärjää vielä pitkään. Emona pomminvarma Z97 Killer jonka BIOS osaa kutakuinkin kaiken paitsi keittää kahvia. Muisteina 16 gigaa Corsair Dominator Platinumia ja saman verran G.Skilliä, DDR3 ei näistä paljon parane.

Hinta: 200€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Sieltä täältä pari vuotta sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei ja ei. Toimivuustakuu totta kai, itselläni ei ole ollut näiden kanssa pienintäkään ongelmaa.
Muuta huomioitavaa: Ei halvin setti, mutta ei myöskään huonoin. Itse asiassa näin asiallista perushyvän pelikoneen alustaa saa hakea: 1070 ti:n kanssa tämä on pyörittänyt tähän mennessä kaiken mitä olen sille eteen heittänyt. CoD Vanguard ja Cold war pyörii 1440p resolla ja grafiikat täysillä 90 fps:ään rajoitettuna vakaasti siinä lukemassa, enemmänkin varmasti tulisi mutta itse tykkään enemmän siitä että fps on tasainen. Witcher 3 tappiin modattuna ei tuota ongelmia ja Cyberpunkinkaan graffoja ei paljon laskea tarvitse. Osta pois, et kadu.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Köyliö, Satakunta
Toimitustapa: Nouto, posti, matkahuolto
Maksutapa: Käteinen, mobilepay, Pivo, tilisiirto


Kuva:
 
Ihan ei vielä riitä. Näillä näkymin en myöskään myy komponentteja erikseen, muokkaan ilmoitusta jos tilanne muuttuu.
 
Toisaalla tarjottu jo 180+postit

EDIT: Pitäisikin varata viikko, johon en ryhdy.
 
Viimeksi muokattu:
Huomautus - Säännöt: Oman ilmoituksen uppaaminen (ylimmäiseksi nostaminen) on sallittua aikaisintaan 3 vuorokauden eli 72 tunnin välein
Up
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 635
Viestejä
4 442 262
Jäsenet
73 585
Uusin jäsen
Jaakkokk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom