Myydään I5-8600K + MSI Z370 PC Pro + 32GB (4x8GB) Kingston Hyperx FURY Beast DDR4 3200MHz (Ähtäri)

Tuote:
Prosessori: Intel I5-8600K

Emolevy: MSI Z370 PC Pro

Muistit: 32GB (4x8GB) Kingston Hyperx FURY Beast DDR4 3200MHz

Hinta:100€

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tuurin Kyläkaupasta, alkuvuodesta 2018

Kuitti löytyy (takuu voimassa):Kuittia ei löydy ja jos löytyisi niin takuu on umpeutunut aikapäiviä sitten

Muuta huomioitavaa: Onneksi emolevyssä on kaksi sisäistä USB 3.0 liitintä sillä toinen on vahingoittunut.

Hinta ei ole kiveen hakattu

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Ähtäri

Toimitustapa: Nouto

Maksutapa: Käteinen

20250724_161752.jpg

20250724_161802.jpg

20250724_161829.jpg

Mulla ratkaisu postipulmaan mitä itsekkin joskus käyttänyt. Eri emo laatikkoon jos vaan mahtuu niin WC tai keittiörullaa ryttäilet monia paloja alle ja päälle niin siinä riittävä pehmuste fylli välissä kun tarpeeksi laittaa ja kokeilee vielä että heiluessa ei emolevy pääse kolisemaan. On tällä tyylillä tullut itselle pakettia ja itse lähettänyt ja aina ehjänä perille tullut. 😄 Samalla vinkin myötä tarjoan setistä postilla 80€ sis postit. 😊👍🏼

Mulla ratkaisu postipulmaan mitä itsekkin joskus käyttänyt. Eri emo laatikkoon jos vaan mahtuu niin WC tai keittiörullaa ryttäilet monia paloja alle ja päälle niin siinä riittävä pehmuste fylli välissä kun tarpeeksi laittaa ja kokeilee vielä että heiluessa ei emolevy pääse kolisemaan. On tällä tyylillä tullut itselle pakettia ja itse lähettänyt ja aina ehjänä perille tullut. 😄 Samalla vinkin myötä tarjoan setistä postilla 80€ sis postit. 😊👍🏼
Kiitti vinkistä. Testaan sitä huomisiltaan mennessä

Anteeksi epäaktiivisuuteni, itselläni on ollut kaveri käymässä ja se on rajoittanut viikonlopun aikasta kirjoittamistani. Olit ensimmäinen joka kysyi postitusta + olet antanut parhaan tarjouksen. Just nyt pääsen kokeilemaan miten pehmustaminen onnistuu

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 075
Jäsenet
78 502
Uusin jäsen
Ansta_5256

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom