Myyty i5 4670K (Kuopio) + emo

Liittynyt
21.12.2018
Viestejä
80
Myytävä tuote: Prosessori i5 4670K
Hinta: 55 + emosta jotain
Tuote ostettu (mistä ja milloin): jimmsistä ostin joskus
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: korkkaamaton ja ei ole kelloteltu. Vaihdoin i7 prossuun ja tämä jäi joutilaaksi. Otettu siis täysin toimivasta koneesta.


Pienellä neuvottelulla lähtee emolevy GRYPHON Z87 mukaan jossa joskus usb toimii ja joskus ei. En tiedä missä vika voi olla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kuopio
Toimitustapa: nouto/posti
Maksutapa: käteinen/tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

CallMeAdam

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.05.2020
Viestejä
167
Tälle päivälle varattuna. Katsotaan meneekö.
aijaa ei ainakaan näy että tänne ois kukaan tarjonnut hp, mun jälkeen tai ennenkään. Eli jos vaikka YVllä oot sopinu jotkut kaupat niin rikot foorumin sääntöjä.
E: Tai pakkohan sen on olla YV, koska ei ole kun yksi tarjous ja se ei ole hintapyynti ja minä tarjosin hintapyynnin.
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
2 159
aijaa ei ainakaan näy että tänne ois kukaan tarjonnut hp, mun jälkeen tai ennenkään. Eli jos vaikka YVllä oot sopinu jotkut kaupat niin rikot foorumin sääntöjä.
E: Tai pakkohan sen on olla YV, koska ei ole kun yksi tarjous ja se ei ole hintapyynti ja minä tarjosin hintapyynnin.
Eikös yv:llä muka saa tehdä kauppoja? (en ole ostaja)
 
Liittynyt
21.12.2018
Viestejä
80
Yv tarjottu ja ei ole ollut tietoa että näin olisi kielletty. Jos niin on niin otetaan siitä opiksi. Itsekin tarjoan välillä suoraan yvllä myyjälle ja laitan viestiin muutakin joka ei välttämättä kuulu muille. Toki myyjänä voisi sitten itse editoida että tarjous tullut yvllä. Ostajanakin tietysti voisi laitta et tarjottu yvllä. Ja näin kesällä en ole koneen ääressä näitä laittamassa ja kännykällä auringon paisteessa koittaa vain vastata lyhyesti ja nopeasti tulleisiin viesteihin. En ole mikää pro tällä forkalla jote sori amatöörimäisyys. Hyvää kesänjatkoa
 
Liittynyt
21.12.2018
Viestejä
80
Yv oli tarjottu 60e ja nouto venähti lauantaille. Jos ei silloin mene niin tulee uudelleen myyntiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 283
Viestejä
4 278 683
Jäsenet
71 650
Uusin jäsen
Alni

Hinta.fi

Ylös Bottom