Kyllä on aikoihin eletty, jos tosiaan hyväksyvät palautuksen mukisematta ilman alkuperäisiä pakkauksia. Eihän niitä ole mitään toivoa myydä enää edelleen sen jälkeen, joten kauppias ottaisi tuosta tarpeetonta tappiota pelkästään siksi, kun joku satunnainen penninvenyttäjä sai paremman tarjouksen myöhemmin muualta.
Kyllähän jotkut hyväksyvät ilman pakkausta, esim. Gigantti ("Voit palauttaa tuotteen, vaikka olisit avannut myyntipakkauksen ja käyttänyt laitetta. Tuote tulee palauttaa ehjänä, myyntikuntoisena ilman ulkoisia kolhuja/vaurioita kaikkine tarvikkeineen, mutta tuotteen ei tarvitse olla alkuperäisessä myyntipakkauksessa.") ja varmaankin Amazonkin. Ainakin Amazon myy Warehouse-tuotteita ilman alkuperäispakkauksia, esim. itse sain hiiren pelkässä erillisessä pahvilootassa. Mutta kyllähän tuo varmasti on aika iso ero myydä edes käytettyä alkuperäispakkauksessa kuin ihan jossain muussa ja iso ero kuluttajallekkin vastaanottaa "uusi" tuote omassa pakkauksessaan vs. joku peruspahviloota. Esim. RAM-muisteissa nuo pakkaukset ovat hyviä jo muutenkin säilyttämiseen (koneen ulkopuolella), etteivät vaurioidu. Aikalailla suosittelisin ainakin itse säilyttämään aina nuo myyntipakkaukset vähintäänkin sen palautusajan verran. Itse olen myös nämä RAMien, prossujen jne. kotelot pyrkinyt säilömään emon pakkauksessa muiden lippuslappusten kanssa.
Aika moni paikkahan evää muutenkin etenkin tietokonekomponeilta palautusoikeuden heti kun tuote on kytketty koneeseen kiinni.