Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sain sentään 1 kappaleen koriin, mutta maksua ei kuitenkaan pääse suorittamaan. Kohtuu jumissa tuntuu olevan myös...Äkkiä meni boteille. Klo 12:00 ei kerennyt edes tilausnappia näkymään.
Ihan sama täällä, jännän äärellä.Ostoskoriin asti sain, mutta Maksu nappulan toiminta onkin sitten toinen juttu...
![]()
mulla vielä näkyy vain että tulossa pianItse sain sentään 1 kappaleen koriin, mutta maksua ei kuitenkaan pääse suorittamaan. Kohtuu jumissa tuntuu olevan myös...
mulla vielä näkyy vain että tulossa pian
Äkkiä meni boteille. Klo 12:00 ei kerennyt edes tilausnappia näkymään.
Itse sain sentään 1 kappaleen koriin, mutta maksua ei kuitenkaan pääse suorittamaan. Kohtuu jumissa tuntuu olevan myös...
Itse sain sentään 1 kappaleen koriin, mutta maksua ei kuitenkaan pääse suorittamaan. Kohtuu jumissa tuntuu olevan myös...
Tais mennä kaikki alle sekunnissa.
Kaikki olleet hyvin hiljaa koko boxista ennen H-hetkeä, ettei vaan mene ohi suun muille. Nyt pitää sitten jonnekin vaan raportoida kun ei onnistunutkaan.Miksi pitää siihen "ei keskustelua" ketjuun aina postata näitä päivittelyjä
Nyt silmä käteen. Keskustelu tänne.Tais mennä kaikki alle sekunnissa.
Eiköhän kyseessä ole ennemmin muutaman yksikön kusetus kuin bottiarmeija. Noh suosittelen OnePlussan laittamista karanteenin seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi.Miten ihmiset olettaa näissä megatarjouksissa käyvän? Botit nappaa suurimman osan nopeampaa kuin ihminen koskaan pystyy edes reagoimaan.
Täällä sama. Päivittelin tietoja ja sitten ostoskori olikin tyhjä.. Hyviä hommiaJa nyt tyhjeni ostoskori itsestään. Kiva kivaheti klo 12 löin tilauksen ostoskoriin ja siihen se lahos. kassalle pääsin mutta ei voinut maksaa
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.