Onko kukaan onnistunut tilaamaan puhelinta+imuria (MI 11 LITE 5G + Xiaomi 1C -varsi-imurin). Nyt ainakin näyttää imurin osalta eioota...
Itse sain tämän paketin tilattua tässä tänään klo 16 jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan onnistunut tilaamaan puhelinta+imuria (MI 11 LITE 5G + Xiaomi 1C -varsi-imurin). Nyt ainakin näyttää imurin osalta eioota...
Kello 16.12 huomasin itse tämän mainoksen. JA eipä enää ollut. Kolmannen kerran jäin jo ilman luuri+imuri tarjousta.Itse sain tämän paketin tilattua tässä tänään klo 16 jälkeen.
Sanopa muuta! Aivan naurettavia eriä nämä Telian ja Elisan imuri+luuri tarjoukset. Pistää jo sen verran vihaks, että hommaan mieluummin pian kilpailijalta kalliimmalla tämän vuoden puhelimen. Suomalaista jääräpäisyyttä!Ok. Vissiin aika pieni erä sitten varattu kylkiäisiä, että saa lyödä hyvät tarjouslaput mainokseen
Itse tilasin samoihin aikoihin eikä tilausvahvistuksessa ollutkaan sitten imuria, joudun palauttamaan, huono juttu että toimitusmaksut pitää kuitenkin maksaa.16.18 onnistui ainakin, mutta ehkä auttoi kun tuotteet oli jo ostoskorissa?
Telialta tuli tekstiviesti tuosta tarjouksesta jo klo 13:04, eli kerennyt olla myynnisä monta tuntia ennenkö tänne joku postasKello 16.12 huomasin itse tämän mainoksen. JA eipä enää ollut. Kolmannen kerran jäin jo ilman luuri+imuri tarjousta.
Sanopa muuta! Aivan naurettavia eriä nämä Telian ja Elisan imuri+luuri tarjoukset. Pistää jo sen verran vihaks, että hommaan mieluummin pian kilpailijalta kalliimmalla tämän vuoden puhelimen. Suomalaista jääräpäisyyttä!
Lähinnä tässä kaivelee tuo käytäntö, että kylkiäisten eräkokoa ei ole erikseen mainittu vaan on ympäripyöreästi mainittu, että rajoitetusti saatavilla.Telialta tuli tekstiviesti tuosta tarjouksesta jo klo 13:04, eli kerennyt olla myynnisä monta tuntia ennenkö tänne joku postas
Hauskaa, että itse on jopa Telian asiakas, mutta moista tarjoustekstaria ei ole tullut ollenkaan...Telialta tuli tekstiviesti tuosta tarjouksesta jo klo 13:04, eli kerennyt olla myynnisä monta tuntia ennenkö tänne joku postas
Ei mitään uutta Telialta. Suurimmasta osasta kamppiksia ei tule mitään ilmoitusta, ps5 kamppiksista kertaakaan. Itekki Telian asiakas.Hauskaa, että itse on jopa Telian asiakas, mutta moista tarjoustekstaria ei ole tullut ollenkaan...
Eipä sillä, että nyt olisin sellaista tilannut.
Mutta kuitenkin...
Voi olla hyvinkin kohdennettua mainontaa.Hauskaa, että itse on jopa Telian asiakas, mutta moista tarjoustekstaria ei ole tullut ollenkaan...
Eipä sillä, että nyt olisin sellaista tilannut.
Mutta kuitenkin...
Tuote: Aku Ankka lehti, lehden maksuton näytejakso (2 nroa)
Hinta: 0 €
Kauppa: tilaa.sanoma.fi
Voimassa: Kampanja on voimassa 15.11.2021 saakka.
Linkki Aku Ankka Jääkiekkoliitto

Voihan se näin olla, kun ostin juuri sen Xiaomi 11T Pro:n roboimurilla. Mutta kuuluu tähän kommuuniin 2 muutakin jäsentäVoi olla hyvinkin kohdennettua mainontaa.
Operaattori näkee verkkorekistereistään (ja tarvittaessa vaikka googlesta/some-palveluista ostettuna tietona), mikäli sinulla on sen verran uusi puhelin, ettei kannata uutta/huonompaa tarjota.
Jo puhelin on ollut vaikka reilusti yli kaksi vuotta (tai 4G-puhelin, tai ...), niin silloin kannattaa laittaa tarjous 5G-puhelimesta.
Jos taas käyttäjällä on uusin iphone 13 pro max niin tuskin tarjoupuhelimia kannattaa tarjota.
Sama. Ja antoi pyöräyttää kolme kertaa, nyt on kolme ilmaista toimitusta![]()
Black Friday 2021
www.oneplus.com
Ainakin itse sain ekalla pyöräytyksellä koodin ilmaiselle toimitukselle.
2021 ja microusb..
Näimpä. Hinta kuitenkin sen verran alhainen, että voi antaa anteeksi.
Onkos kukaan vielä saanut tätä Spyderiä? Kohta 2 viikkoa eikä näy eikä kuulu.
![]()
Oliko toi siis 449€ ja siitä miinus 20%? Sehän olisi huippu diili nykyisellä hintatasolla. Mutta jos tuo 449€ on jo alennettu hinta niin sitten ei ole huippu diili mutta luulisi silläkin hinnalla menevän kaupaksi kun torissa hintataso on 450-520€ noille RX6600 korteille.XFX Speedster 210 Radeon 6600 449 -20%
Juu, siis pois 20% noista, eli ~360 RX6600 ja ~670 keffit loppusummaksiOliko toi siis 449€ ja siitä miinus 20%? Sehän olisi huippu diili nykyisellä hintatasolla. Mutta jos tuo 449€ on jo alennettu hinta niin sitten ei ole huippu diili mutta luulisi silläkin hinnalla menevän kaupaksi kun torissa hintataso on 450-520€ noille RX6600 korteille.
Omani saapui toissa päivänä postiin.Onkos kukaan vielä saanut tätä Spyderiä? Kohta 2 viikkoa eikä näy eikä kuulu.
![]()
Juu, siis pois 20% noista, eli ~360 RX6600 ja ~670 keffit loppusummaksi
Lisäkaneettina vielä että läppäreitä oli aika hyvä valikoima, parit kalliimmat peliläppärit kanssa 'asiakaspalautus'-kunnolla. Myös töllöjä löytyi, esittelymalleissa kovemmat vakkariprosentit(30-40% pois) ennen tuota -20% lisäalea, mutta näistä en tarkemmin osaa ite sanoa onko hyviä tarjouksia vai ei, kannattaa toki käydä katsastamassa jos semmosta tarttee.
Jätkäsaaren myymälässä aika surkea valikoima.
Onkos kukaan vielä saanut tätä Spyderiä? Kohta 2 viikkoa eikä näy eikä kuulu.
![]()
Omani saapui toissa päivänä postiin.
Siitähän ei sitten tullut mitään infoa OmaPostin kautta perille saapumisesta vaan piti itse käydä hakemassa DHL:n sivuille ilmestyneen seuranta numeron avulla.
Saamani sähköpostit lähetyksestä olivat hautautuneet mainosten sekaan, joten kannattaa tarkistaa.
Taitaa nykyään tuo pikkusälä olla pääasiassa myynnissä vain netin outletissa.Oma kokemus oli kyllä ihan erilainen, ennen 12 sai ihan rauhassa katsella ja kierrellä, enkä kyllä huomannut yhtäkään venäläistä puhelin kädessä. Jos totta puhutaan niin odotin paljon pahempaa tämän foorumin perusteellaPääasiassa kodinkoneita ja telkkareitahan siellä oli. "Pikkusälä" poistunut.
Tuote: Urbanears Plattan 2 Bluetooth Langattomat kuulokkeet
Hinta: 29.90e
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa: 4.1.2022 menee umpeen.
Linkki Urbanears Plattan 2 Bluetooth Langattomat kuulokkeet, mikrofoni | Clas Ohlson
Muualla hinta yli 70e.
Onko täällä kokemusta äänenlaadusta?
Ylhäällä manailtiin micro USB -liitintä, mutta onko sillä nyt juurikaan väliä minkä liittimen kautta lataa akut täyteen..

Lauantaina tilasin, ja on tulossa. Näkyy niin DHL:n kuin postinkin seurannassa.Onkos kukaan vielä saanut tätä Spyderiä? Kohta 2 viikkoa eikä näy eikä kuulu.
![]()
No, entäs saitko sen Spyderin?Kun ei sitte tullut sitä seurantakoodiakaan oli pakko laittaa emailia, sieltä se koodi tulikin ja kalu oli ollut jo lauantaina R-kioskilla eikä mitään ilmoitusta missään.
Kalu saatu ja 2 OLED härveliä kalibroitu.
Your order is confirmedOmani saapui toissa päivänä postiin.
Siitähän ei sitten tullut mitään infoa OmaPostin kautta perille saapumisesta vaan piti itse käydä hakemassa DHL:n sivuille ilmestyneen seuranta numeron avulla.
Saamani sähköpostit lähetyksestä olivat hautautuneet mainosten sekaan, joten kannattaa tarkistaa.
Ei ne nimen perusteella pakettia löydä.Eikös lähimmistä postista voi myös käydä kysymässä löytyyko pakettia nimen perusteella?
Tuote: -25% lähes kaikesta jäsenille ja jäseniksi liittyville XXL-tavarataloissa ja XXL.fi -verkkokaupassa
Hinta: Vaihtelee tuotteittain
Kauppa: XXL Sports & Outdoor - Pohjoismaiden suurin urheilukauppa | XXL
Voimassa: 7.11. asti
Kusetusliike XXL painattaa hintoja ylös alas jatkuvalla sykkeellä. Jos ei jaksa kyttäillä hintarallia 24/7 niin nyt voi tilata hieman halvemmalla rojua nurkkiin pyörimään kerralla. Esimerkiksi kalliimmista kengistä saa ihan hyvän alennuksen tuolla -25%.
Oma suositus on myös tarkastaa Retkiruoat ja -muonat tarjonta ja miettiä saisiko nyt retkille vähän halvemmalla puristetta pusseissa.
Edit: Hinta päivittyy Reward jäsenille kassalla.
Tarviiko tohon oneplussan blind boxin ostoa varten olla siis kirjautunut/käyttää sovellusta?
Mistä tuo aiemmin täällä mainittu ruletti pitäisi löytyä mistä saanut ilmaiset postit?
Just.Alhaalta Lucky Draw.![]()
Black Friday 2021
www.oneplus.com
Käsittääkseni pitää olla kirjautunut, korjatkaa jos olen väärässä.

Se "käytä etu" tms. ei ohjaa Suomen sivulle, kokeile tästä linkistä: OnePlus Account - OnePlus (Suomi)Just.
Antoi ton, sit jumitti siihen et käytä/jaa, painoin käytä, meni 2min jälkeen jonnekki sivulle missä vaan ilmoitti että sinulla ei ole etuja, ja tota ei voinut enää uudelleen pelata myöskään.
Hyvin toimii taas![]()
No saiko kukaan mysteryboxia tai budseja? Sekunnissa meni
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.